Up all night



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Up all night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 14:04


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

Het was een warme zomeravond. Het licht verdween achter de boomtoppen en moeraslanden. Die kregen nu een zacht roze gloed. Helemaal bovenaan fonkelde de eerste sterren al. Inkswan richtte haar groene ogen op de sterrengloed. Haar ouders en pleegouders wandelden daar en keken op haar neer. Ze had haar ouders niet gekend, maar ze wist dat het gerespecteerde warriors waren geweest. Haar pleegmoeder was omgekomen in een gevecht en haar pleegvader was kort daarna verdwenen, waarschijnlijk van verdriet. Ze legde haar korte staart naast haar. Die kon niet eens rond haar lichaam heen, hij raakte net haar tenen. Maar goed, alles was kort bij haar. Nagels, oren, staart en tanden en stuff. Alleen was ze erg groot wat goed matchte met haar halflange, weelderige vacht. Een geluid deed haar weer naar beneden kijken. Ze draaide haar hoofd heen en weer, wie was daar?

+Open
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 17:43

Nacht. Sterren die sprankelden, de maan die scheen.. Poezen smelten samen als ze die zagen. Hij snapte er niet aan wat er zo mooi aan was, het enige wat je zag waren de overleden katten die zich met StarClan hadden samengevoegd. What's the big deal. Harepaw zuchtte even, waarna hij zijn kopje verder uit de den stak en vervolgens helemaal eruit liep. Ook zijn ouders waren daar, hij had nog steeds geen idee wat er met hen gebeurd was en zelfs dat hoefde hij niet te weten. Hij zou het vanzelf wel horen als hij in starClan terecht kwam. Hij wist zelfs hun namen niet, nooit geïnteresseerd in geweest ook. Maar ach, poezen keken er altijd naar, zo ook de warrior die in het kamp was. Een poes, zoals de meesten die naar de sterren keken. Toen haar blik rondschoot wist hij dat hij gespot zou worden, dus liep hij rustig naar haar toe. "Hey," sprak hij rustig tegen de poes, zijn groene blik gericht op het grote lichaam van de poes. Hij was nooit goed met namen, hij wist alleen de belangrijkste namen en that's it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 19:45


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

Harepaw trippelde naar voren en begroette haar. Ze knikte en richtte haar groene ogen nu op de campingang. "Dag Harepaw. Nog laat op zie ik." Ze was niet bepaald blind. Ink glimlachte breed en liet haar blik weer naar de jonge, gestreepte kater glijden. Eigenlijk gaven Shadowclankatten hun kittens zo'n vreemde namen. Windclannamen. Ze rilde bij de gedachte alleen al. Hare betekende haas en Wind... tja dat betekende gewoon wind. "Hoe staan je trainingen ervoor?", vroeg ze oprecht nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 20:19

Harepaw zag even de groene ogen van de langharige poes. "Dag Harepaw. Nog laat op zie ik." Harepaw knipperde even, zij wist wel hoe hij heette maar hij niet hoe zij heette? Awkward. Hij knikte even op de vraag. "Kon niet slapen." mauwde hij simpelweg. Toen de poes hem inspecteerde sloeg hij een keer met zijn staart, daar hield hij niet zoveel van als andere katten hem gingen inspecteren. "Hoe staan je trainingen ervoor?" klonk er, best nieuwsgierig. Harepaw dacht even na, waarna hij ging zitten en de poes aankeek met zijn geel-groene ogen. "Gaat lastig als mijn mentor is verdwenen." sprak hij tegen haar. "Ik kan vechten, maar jagen lukt mij niet. Heeft hij me niet meer kunnen leren." sprak hij rustig tegen haar. Tja, de meeste mentoren begonnen juist met jagen, maar helaas begon zijn mentor eerst met het vechten en daarna... was hij verdwenen. Niet dat hij dat erg vond, hij mocht zijn mentor totaal niet. Zijn mentor noemde hem steeds zwak en was zo bot als wat. Dus het is maar beter ook dat hij weg is. Misschien kon Shrewstar hem dan nu eindelijk een goede mentor geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 20:35


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

Slapen, dat was altijd het probleem. "Gaat lastig als mijn mentor is verdwenen." Was zijn volgende antwoord. "Ik kan vechten, maar jagen lukt mij niet. Heeft hij me niet meer kunnen leren." Ze knikte. "Ik ben ook beter in vechten. Als je wilt dat ik je eens help moet je maar een gilletje geven." Of brul, maakte niet uit, als hij het mannelijker vond. Ze glimlachte. "Maar de volgende ceremonie komt er snel aan denk," miauwde ze knikkend. Haar haren volgde de beweging waardoor ze op en neer golfden.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 20:57

De langharige poes knikte even, dus ze luisterde wel naar hem. "Ik ben ook beter in vechten. Als je wilt dat ik je eens help moet je maar een gilletje geven." Eh... onverwacht? De poes glimlachte naar hem, "Eh... Bedankt." Zolang hij haar naam niet hoefde te zeggen was het goed, want hij was daar zo verdomme slecht in he. "Maar de volgende ceremonie komt er snel aan denk," klonk er vervolgens, waarop ze knikte. Harepaw knipperde een paar keer, "Ik hoop het." sprak hij rustig. "Hoe eerder ik een mentor heb, hoe eerder ik mijn training weer kan hervatten." vervolgde hij op een neutrale toon. Hij wou warrior worden, dan kon hij de clan beter helpen dan ... dit. Hij kon niet eens iets vangen en hemzelf voedden, laat staan de clan! Harepaw zuchtte even, "Hoe is het om warrior te zijn?" vroeg hij aan de poes, dat was zijn droom. Warrior worden. Geen zwakke warrior die zijn best moest doen om met de Clan mee te komen, nee, een sterke warrior die de clan altijd kon helpen. Dat was zijn doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 21:09


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

"Eh... Bedankt." Ze knikte. "Maar de volgende ceremonie komt er snel aan denk," miauwde ze nog steeds knikkend. Daar hield ze al snel mee op, anders zag het er dom uit. "Ik hoop het." sprak hij rustig. Ze knipperde eens met haar groene ogen. Het laatste licht verdween en haar nachtogen begonnen te werken. Normaal had je de maan, maar het was vanavond een maanloze avond. "Hoe eerder ik een mentor heb, hoe eerder ik mijn training weer kan hervatten." vervolgde Harepaw. Dat begreep Inkswan. Het volgende moment leek hij in zijn eigen gedachten te zakken dus richtte ze haar blik weer op de sterren. "Hoe is het om warrior te zijn?" Die vraag verraste haar niet. Ze kreeg veel apprentices over de vloer die dat vroegen. "Het is geweldig." De glimlach op haar gezicht werd breder en ze wendde zich weer tot de gestreepte kater. "Er is een grote verantwoordelijkheid natuurlijk, maar toch... Het blijft geweldig. Je mag er trouwens ook alleen op uit en het vechten is het leukst. En apprentices hebben natuurlijk ook respect voor je." Ze dacht even na en ging met haar gedachten langs de apprentices. "Niet iedereen althans. Sommige zijn gewoon te koppig ofzo." Ja er waren een heleboel irritante jochies bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 21:28

De poes begon weer naar de sterren te kijken, typisch. Toen hij vroeg hoe het was om warrior te zijn duurde het niet lang voordat ze reageerde "Het is geweldig." Het grijze kopje van de poes richtte zich weer op hem, waardoor hij een glimlach op haar snuit zag. Yeah... Het zou wel geweldig zijn ja. En dat moest hij nog een paar manen missen. Hij twijfelde zelfs of hij de twaalf moons zou halen. "Er is een grote verantwoordelijkheid natuurlijk, maar toch... Het blijft geweldig. Je mag er trouwens ook alleen op uit en het vechten is het leukst. En apprentices hebben natuurlijk ook respect voor je." Harepaw kon het niet laten om lichtjes te lachen. Vechten, dat kon hij best wel redelijk. Volgens zijn mentor was hij zwak, tenminste, dat was wat hij zei voordat hij verdween. "Niet iedereen althans. Sommige zijn gewoon te koppig ofzo." Harepaw knikte even rustig, waarna hij even zijn blik afwendde naar de sterren. "Naar wie zit jij te kijken?" vroeg hij, best wel uit het niets. Ze moest wel naar iemand kijken, toch? Het was niet de meest normale vraag om iemand te stellen maar eh.. zo was hij eenmaal, hij was niet 'normaal'. Tenminste, zo noemde hij het. Hij was liever raar dan normaal, want als iedereen normaal zou zijn was alles hetzelfde. En dus saai. Netzoals als iedereens naam hetzelfde zou zijn, hetzelfde voor- en achtervoegsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 21:33


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

"Naar wie zit jij te kijken?" Ze keek weer eventjes naar de sterren. Hmmm... goede vraag. Ze ontmoette weer zijn vaal groene ogen. "Vroeger naar mijn pleegouders. Maar nu is het eerder een routine geworden. Sterren zijn ook gewoon heel mooi en ze geven rust." Ze tikte met haar korte staart tegen de zijkant van haar hoofd. "Dat heb je nodig soms," miauwde ze grappend.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 22:02

De poes begon weer naar de sterren te kijken, waarna hij weer haar groene ogen ontmoette. "Vroeger naar mijn pleegouders. Maar nu is het eerder een routine geworden. Sterren zijn ook gewoon heel mooi en ze geven rust." Hm, typische redenering. Zo gaat het meestal tenminste. Ze tikte met haar staart tegen de zijkant van haar kop, "Dat heb je nodig soms," Harepaw glimlachtte rustig, yeah... "Ik snap niet waarom katten willen weten wat hun verleden is." mompelde hij rustig tegen haar. "Ik heb nooit willen weten wie mijn ouders waren, hoe ze heten.. Niks." vervolgde hij, waarna hij naar de sterren keek. "Ik kende ze toch niet en nog vraagt iedereen of ik het niet wil weten, ik kom ze ooit in starclan weer tegen, non? Dan leer ik ze wel kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 22:11


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

Ze lachte om de reactie van de apprentice. "Mij boeit het ook niet echt, maar wel als ik ze gekend heb. Mijn pleegouders heb ik dus gekend en gemist, maar van mijn ouders weet ik niets." Ze liet haar blik weer naar de apprentice glijden en wendde zich af van de sterren zodat ze ze alleen kon zien uit haar ooghoek. "Ondertussen weet al wel hun namen en hoe ze zijn gestorven, anders bleef iedereen maar zeuren." Sparkling gedoe en nog iets. Ze was het alweer vergeten. Iedereen zei dat ze van hun dochter had gehouden, maar Inkswan voelde zich niet verdrietig. Nee, ze had de katten niet gekend en ze hadden haar niet eens een naam gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 1:50

Ze moest lachen, want ja zijn reactie was zeker super grappig. "Mij boeit het ook niet echt, maar wel als ik ze gekend heb. Mijn pleegouders heb ik dus gekend en gemist, maar van mijn ouders weet ik niets." zijn pleegouders... hij hoefde ze niet meer te kennen. Volgens hen was hij het lelijke eendje. Hij werd altijd buitengesloten van de rest van de kittens, blegh. Hij ontmoette de groene ogen van de poes weer, die waren feller dan die van hem. "Ondertussen weet al wel hun namen en hoe ze zijn gestorven, anders bleef iedereen maar zeuren." hierop moet hij toch wel lichtjes grinniken. "Dat doen ze nu bij mij dus." zei hij met een lachje. Ze zouden erover moeten ophouden. Als hij er geen behoefte aan had dan zouden ze gewoon een poot voor hun mond moeten houden, right? De volgende die daarover tegen hem zou zeuren kreeg een poot tegen zijn of haar kop. Dat was in ieder geval zeker.


- ik ga zo op vakantie voor twee weken, ik kan dan niet meer reageren; sorry D: daarna kan ik wel weer reageren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkswan
Member
Up all night DPKsfdL
89
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 14 moons
Gender:
Rank:
Inkswan
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 11:38


I  n  k  s  w  a  n
I'm permanent, you can't erase me .

"Dat doen ze nu bij mij dus." Inkswan knikte begrijpend. "Moet ik wat vertellen over ze?", vroeg ze hem plagend. Dat ging ze dus mooi niet doen. Daarom gaf ze hem ook lachend een por. Ja jong, ze had het ook allemaal door moeten maken. Irritatie! Maar goed, nu was ze van het gezeur af en ze wou de beste warrior worden ooit.

Okay Very Happy Veel plezier daar op vakantie ~
Terug naar boven Ga naar beneden
'Harepaw
Member
Up all night DPKsfdL
• Vera •
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 10 moons •
Gender:
Rank:
'Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 11:01

De poes knikte even begrijpend op zijn opmerking. "Moet ik wat vertellen over ze?" klonk er plagend waarna hij een por in zijn zij voelde en naar haar glimlachte. "Nee hoor," zei hij waarna hij haar een keer plagerig een duwtje gaf met zijn poot tegen haar schouder. Nee, hij hoefde niets van ze te weten. Hij had ze niet gekend dus hij had ook geen behoefte om iets te weten over hen. Als hij ze had gekend was het waarschijnlijk een ander verhaal, maar ze zijn waarschijnlijk de clan uitgestapt voor de één of andere reden. Dus, hoefde hij het niet te weten, want dat was gewoon tijdsverspilling die hij beter aan trainen kon besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Up all night   Up all night Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Up all night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: