»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: [TS] Help the inactive to be active again C: zo 12 jul 2015 - 15:51 | |
| Goed, ik moet toch echt weer actief worden hier, aangezien ik WC te veel aan het verwaarloze ben en ik te veel leuke accounts heb x'D Bij elk account zal komen te staan of ze topics accepteren, hoeveel topics ze mogen hebben en wat voor 'n topics. = Open = Closed Honeypaw// Riverclan // Medicine Cat Apprentice // 15 Moons Honeypaw is eindelijk aan de betere hand na haar manen lange ziek zijn. Ze is een vrolijk, iets wat verlegen poesje met een wat slechter zelfbeeld. Ze heeft moeite met accepteren dat Starclan haar in leven heeft gehouden en kan daarom soms wat depressief overkomen. Omdat ze nog herstellende is, mag ze niet zonder begeleiding uit het kamp.Nieuwe topics: Hoeveel topics: Max. 3 Patchfrost // Thunderclan // Warrior // 36 Moons Patchfrost heeft zich een tijd lang achter gehouden binnen Thunderclan, omdat hij kampte met een zware depressie. Nu hoopt hij dat het zonnige weer er voor zorgt dat hij zich weer wat beter gaat voelen. Nieuwe topics: Hoeveel topics: Max. 2 Nightspark // Shadowclan // Warrior // 32 Moons Nightspark is weer bijna helemaal fit na zijn aanrijding met een Monster en de coma waarin hij heeft gelegen. Hij voelt zich momenteel schuldig dat hij geen tijd kan doormaken met zijn dochtertje, die hij nog niet heeft leren kennen.Nieuwe topics: Hoeveel topics: ~ Extra: Alleen op speciaal verzoek Thistleclaw // Riverclan // Warrior // 25 Moons Thistleclaw heeft een redelijk normale jeugd gehad, maar is momenteel wat agressiever en afstandelijker naar katten toe omdat hij zijn liefde voor Littlewish heeft moeten opgeven. Hij is een grote, grove kater en neemt zeker geen blad voor zn bek.Nieuwe topics: Hoeveel topics: Max. 2 Dit zijn de accounts die ik momenteel actief wil houden, als ik met andere post is het puur omdat ik het zelf wil. Hou het topic in de gate, want soms zullen accounts wisselen, eraf gaan of erbij komen C: xx Quinty.
|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Help the inactive to be active again C: zo 12 jul 2015 - 15:59 | |
| |
|
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Help the inactive to be active again C: zo 12 jul 2015 - 16:00 | |
| Is goed C: Zou jij willen maken? |
|
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Help the inactive to be active again C: zo 12 jul 2015 - 16:13 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: [TS] Help the inactive to be active again C: | |
| |
|