| Vreemde typfout in 'De Wildernis In' | |
|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 18 jun 2011 - 15:30 | |
| die wil ik ook, ik ben bezi een brief te schrijven naar de uitgever, hopelijk krijg ik iets terug |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 18 jun 2011 - 20:16 | |
| valt mij ook op, al die fouten -.-"...
verder: ik krijg een engels warriors boek: The Power Of Three volume 1-6! |
|
| |
Gabs 297
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 18 jun 2011 - 20:20 | |
| - Blacksoul schreef:
- die wil ik ook, ik ben bezi een brief te schrijven naar de uitgever, hopelijk krijg ik iets terug
ga gewoon naar een boekenwinkel en vraag of ze hem voor je kunnen bestellen xD @ Wolfie DIE WIL IK OOK HEBBAHH |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 18 jun 2011 - 22:55 | |
| @ thunderstrike Kijk op Bol.com en zoek op warrior cats bij engelstalige boeken
prijs: iets van 33 euro |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' zo 19 jun 2011 - 10:47 | |
| - Thunderstrike schreef:
- Blacksoul schreef:
- die wil ik ook, ik ben bezi een brief te schrijven naar de uitgever, hopelijk krijg ik iets terug
ga gewoon naar een boekenwinkel en vraag of ze hem voor je kunnen bestellen xD @ Wolfie DIE WIL IK OOK HEBBAHH ik bedoel dat ik naar hen schrijf om op te letten op de fouten. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 2 jul 2011 - 17:35 | |
| Bij mij staan er in boek 4 een paar zinnen aan elkaar vast : P dan krijg je zoiets als :
Uitdeverteklonkeenhevigegerommel.Meteenverontrusteblikliepvuurhartnaarde stapelmetprooi.Hijzochteenwaterspitsmuisuitvoorzichzelfeneenjongkonijntjevoorsandstrom.
Het klopt niet helemaal met wat er in het boek staat maar daar kwam het wel op neer |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 2 jul 2011 - 17:44 | |
| Die ben ik niet tegengekomen hoowr.. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 2 jul 2011 - 18:44 | |
| - Bluewave schreef:
- Die ben ik niet tegengekomen hoowr..
ik wel |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' za 2 jul 2011 - 18:49 | |
| - Lionpelt schreef:
- ik wel
Ja, dat was al duidelijk uit je vorige post Lionpelt. Dit is spam wat je nu doet. Opmerkingen hierover via de pb aub. ~Silverfang |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' zo 3 jul 2011 - 10:28 | |
| @ Bluestar ik vind dat als ze een boek vertalen moeten ze het wel goed doen ik bedoel maar te zeggen. Als je iets doet doe het dan goed ;D |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' ma 4 jul 2011 - 19:06 | |
| In de engelse boeken staan OOK typfouten hoor: in boek 1 van the Power of three staat er ergens in plaats van Firestar Firestorm. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' di 5 jul 2011 - 12:44 | |
| Juah jullie hebben gelijk, het is gewoon een fout van de uitgevers zowel in het nederlands als in het engels. Ik weet niet of er ook fouten staan in de duitse serie. Ik vind het wel slordig aangezien het gecontroleerd moest worden.. |
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' do 1 dec 2011 - 21:02 | |
| er staat ook ergens in boek 6 dat braampoot met doornpoot stoeit maar doornpoot is al krijger:doornklauw |
|
| |
846
| |
| |
| |
1
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' do 31 mei 2012 - 16:59 | |
| ja die van het windterritorium heb ik ook gelezen! dat was echt raar! mij maakt het niet uit die fouten, het boek is echt cool! weet iemand of er films van gaan komen?? |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' do 31 mei 2012 - 17:06 | |
| @ Snowgale
Heel misschien dat is niet zeker. Het kost namenlijk erg veel werk zo'n film.
Maar ik lees de bien boeken van rivierenland en daarbij zijn er alleen maar naamfoutjes. Voor de rest niks. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' zo 17 jun 2012 - 17:51 | |
| Jongens, ja, er staan zowel in het nederlands als in het engels fouten in. Begrijpelijk ook, het zijn ook heel veel namen. Zo lang je het kan begrijpen is het goed, toch? |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' zo 24 jun 2012 - 11:07 | |
| Hoi Rain, Ik begin met het lezen van deel 5, omdat er geen meer in verkoop waren. Misschien in een slechtere versie. Maar ik wou zo graag Warrior Cats lezen, dat ik in deel 5 begon. En ik snap het boek prima. Het is dat de schrijver of schrijfster gewoon een boek tiept, en die word dan maar 1 keer nagekeken, en als er 1 keer iets fout gaat, staat dat ook zo in het boek. Maar bij mij gaat het erom of ik het snap! Hoi Ik ben Dawncloud! Ik ben hier pas nieuw en daarom snap ik ook nog niet veel! Bijvoorbeeld dat ik ergens geen reactie mocht achterlaten. Ik weet niet hoe ik er weer moet komen en ik weet ook niet hoe je het moet verwijderen! Ik ben een Blauw/Grijze kat! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Vreemde typfout in 'De Wildernis In' | |
| |
|
| |
|