|
Loïs 113 Actief And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?
| |
| Onderwerp: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:30 | |
|
Hoi!
Ik zat op warrior cats en opeens schoot me een idee te binnen. Wat er bij de dassen-verhaallijn gebeurd en wat ik heel leuk vind, is dat er iemand van het team het topic inspringt en dan zegt dat er een das in de buurt is. Nou is dit idee erop gebaseerd. Een aantal mensen (2-3?) krijgen de bevoegdheid om alle topics binnen te vallen met iets wat er gebeurd, bijvoorbeeld dingen zoals 'Er komen twolegs aan' of 'Er is een vos in de buurt'. Deze mensen zijn dan storytellers. Dit is om het RPG-en een leuke draai te geven en om het RPG-en ook iets actiever te maken. Want zeg nou zelf, het is toch veel leuker om in een topic te posten waar echt iets gebeurd in plaats van alleen maar wat gepraat? Nu kan het natuurlijk dat je écht niet wilt dat zo'n storyteller jouw topic binnenvalt. Dan kan je in de eerste post of in de titel van jouw topic 'NS' neerzetten, wat 'No Storytellers' betekent. Ze zullen jouw topic dan niet binnenvallen. Dit is vooral voor events/geboortetopics etc bedoelt.
Ik weet niet of dit leuk is en wat jullie mening hierover is, dus dat zou ik graag horen! c:
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:32 | |
| Mij lijkt het heel erg leuk! c: Bedoel je met die storytellers gebeuren ook echt dat er verschillende mensen die 'rang' krijgen, of dat het team dat doet? |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:33 | |
| Nou, dat is niet aan mij om te beslissen. Ik denk dat het leuk is dat een aantal actieve mensen die de moeite willen nemen om alle topics door te lezen deze rang kunnen krijgen. Dit kunnen voor mijn part mensen uit het team of 'gewone' mensen zijn c: |
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:37 | |
| Ik zou dat we willen zijn xD |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:45 | |
| Snap ik, maar we moeten eerst even weten of het idee sowieso wat is ^^ |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:46 | |
| Het lijkt me persoonlijk beter als dit bij het team blijft, want we zijn al met iets soortgelijks bezig ^^" |
|
| |
Demi 116 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 13:50 | |
| Ik vind het in ieder geval een heel leuk idee c: Als je zelf van alles moet gaan verzinnen om je topic voort te zetten, gaat de spontaniteit er toch een beetje uit vind ik. Het is echt heel leuk als er een mod of wat dan ook in komt en een (originele) situatie creëert. Dat maakt het RPG'en net weer wat spannender c:
Ik ben voor! |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 14:10 | |
| Ik vind het ook echt een leuk idee! Maar is het dan de bedoeling dat er een post tussenkomt waarop alleen maar staat wat er gebeurd(Bijvoorbeeld: Er komt een vos aan), of wordt er een hele situatie beschreven (Bijvoorbeeld: De vos kwam langzaam aangeslopen, zijn kop laag bij de grond en zijn zwarte ogen strak gericht op de katten, enz.)? |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 14:11 | |
| Ik dacht zelf meer aan het eerste, dat is minder werk want anders moet je alle posten van daarvoor teruglezen om te zien in welke situatie de katten zitten etc. Dus net zoals nu met het dassen-event. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 14:20 | |
| Momenteel is het team hier al mee bezig, alleen houden we dit wss gewoon bij het team, zoals Soof al zei.
Laatst aangepast door Roughpaw op vr 10 jul 2015 - 15:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Who is in control?
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Storytellers vr 10 jul 2015 - 14:22 | |
| |
|
| |