Burning inside out



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Burning inside out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acid
Member
Burning inside out DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 12:30


Doordat Acid hard moest gapen viel haar versgevangen prooi op de grond. Gelukkig was ze toch bijna in het kamp en ze besloot om het dan maar gelijk op deze plek op te eten. De Young One ging liggen, zodat ze zonder al te veel moeite bij haar prooi kon. Niet zo charmant begon ze te eten, haar mond zat bomvol vogel en veren dwarrelden in het rond. Het maakte haar totaal niet uit wat anderen van haar vonden en nam dan ook niet de moeite om netjes en rustig te eten.

{ 1e post Hurricane ~ SPT


Laatst aangepast door Acid op vr 10 jul 2015 - 13:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Burning inside out DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 12:34

Hurricane gaapte en stond op, hij hadgenoeg liggen te zonnen dus stond hij op en rekte zich uit, hij gaapte, dit slaapje had hij echt nodig. Hij keek op toen hij een poes het kamp binnen zag lopen, die heeft hij nog niet ontmoet. Hij trippelde op haar af. "Wel, hallo, mooi weertje nietwaar?" Miauwde hij met een charmante stem, poezen mosten altijd goed behandeld worden, zelfs Hurricane wist dat. Hij zwiepte verwelkomend met zijn staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Burning inside out DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 12:48

Er kwam een zwarte kater op haar afgelopen en Acid keek al smakkend op. Ze peuterde met haar nagel een stukje vlees tussen haar tanden vandaan en wapperde met haar poot zodat dit op de grond viel. "Wel, hallo, mooi weertje nietwaar?" Miauwde de zwarte tegen haar en Acid's groene ogen gleden naar de lucht. Het was blauw met hier en daar een wolkje. "Mooie weer." Bevestigde de Young One waarna ze naar de lucht bleef staren. Ze zwiepte met haar staart, waarna ze een nieuwe, grote hap van de vogel nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Burning inside out DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 13:01

"Mooie weer." Miauwde de jonge poes terug. Dus de poes kwam uit een andere plaats. Hurricane keek naar de vogel "Goeide vangst, niet iedere kat kan een vogel vangen." Complimenteerd ehij haar. De poes zag er ondanks haar accent er best mooi uit, haar vacht was goed verzorgd en haar ogen...Hurricane keek naar zijn poten, wat moest hij nu zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Burning inside out DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 13:35

"Goeide vangst, niet iedere kat kan een vogel vangen." Haar groene ogen schoten van haar prooi af en naar de zwarte kater. Haar kopje kantelde. Hij keek naar zijn poten in een soort verlegen manier. "Wat is?" Vroeg ze, haar stem klonk niet bezorgd maar meer nieuwsgierig. Ze grinnikte om zijn reactie. Zo bijzonder was een vogel vangen toch ook weer niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Burning inside out DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 14:01


"Wat is?" vroeg de poes op een nieuwsgierige manier. Hurricane keek op, blijkbaar merkte ze zijn verlegenheid. "Niks, ik dacht dat er wat op mijn poot zat." loog hij, hopend dat de poes niet merkte over zijn leugen. Snel tilde de zwarte kater zijn poot op om het vervolgens schoon te likken. Hij deed het bijzonder snel zodat de poes begreep wat hij zei. Toen keek hij weer van de vogel, misschien dat ze het zou kunnen delen, 1 hapje kan geen kwaad, toch? Hurricane glimlachte vriendelijk, het leek wel alsof hij aan de catnip zat. Hij had nooit zomaargelachen. Toen wist hij het zeker, de poes had iets speciaals, maar wat?

Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
Burning inside out DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 14:09

De zwarte kater keek naar haar, weg van zijn poot. Acid's groene ogen gleden toen naar zijn poot. Er was niks bijzonder aan. "Niks, ik dacht dat er wat op mijn poot zat." Miauwde hij vervolgens en Acid kreeg een frons op haar gezicht. Er zat helemaal niks op. Ze keek toe hoe hij over zijn poot likte, maar keek al snel weer weg om verder te gaan met eten. Toen ze langzaam weer naar de kater keek zag ze dat hij aan het glimlachen was. "Ga weg van hem." Miauwde Sestra in haar kop en Acid schudde deze. Ze vond het wel gezellig zo. "Hij gaat je pijn doen. Hij gaat jouw vermoord." Ging het verder, en negatieve gedachtes overspoelde haar. Dus stond Acid op, liet haar prooi liggen en ging er, zonder verder nog wat te zeggen, snel vandoor.

- Acid topic uit! ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Burning inside out DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 14:13

Hurricane kon zien dat de poes had gemerkt dat het niet waar was over zijn poot. Vervolgens schudde de poes onberwachts haar kop, is ze soms in de war? Plots stond de poes op en liep weg, met de prooi nog op de grond. Hurricane voelde de teleurstelling omhoog komen, hij wou wel de prooi, maar hij wou het met haar eten. Zal hij achter haar aan gaan? Hurricane keek weer naar zijn poot ne naar de prooi, hij pakte het op en zocht de poes, die opeens verdwenen was. Hurricane's moed zakte in zijn schoenen en hij legde de prooi weer neer. Hij wou graag vrienden met haar worden, maar opeens gaat ze weg. Heeft hij wat verkeerds gezegd?

- Hurricane topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Burning inside out   Burning inside out Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Burning inside out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: