More territory for me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 More territory for me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emeraldtail
Member
More territory for me DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 11:47

Urenlang had ze als een standbeeld op de rots gezeten. En nu was het zover. De drie rogues hadden hun territorium verlaten om kittypet te worden. Zwakkelingen. Stil sloop ze over de rotsten naar beneden. Gelijk bracht ze haar eerste geurmarkering aan. Dit zou zij claimen en als ze groot waren zouden haar kittens het krijgen. Het bestond uit rots en heide. Hier waren heel veel muizen maar ook adders. Jammer dan. Venom moest haar gezien hebben. Dan kon hij aan de andere kant beginnen met markeren. Ze waren hoe dan ook niet de enige die dit lapje grond wel wouden hebben. Ze zou er voor vechten. Met plezier. De zon brandde op haar vacht. Het was zó warm. Nog een markering. En nog een. En nog een. Het zuidelijke deel hoefde niet, dat grensde aan haar territoria. Emerald rook aan de lucht. Vos! Correctie: vossen. Die zou ze later wel wegjagen. Of misschien zouden andere katten dat voor haar doen. Dat zou mooi zijn.

-Eerste post voor Venom
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
More territory for me DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 12:34

Venom liep rond, hij markeerde zijn geur, wie het territorium als eerste heeft dan is het van diegene, hij dacht aan Emerald. Als het goed is zat ze nu de andere kant aan het markeren. Hij keek rond, hij hoorde dat er adders waren. Venom keek achtrdochtig om zich heen, tot hij opeens gewicht op zijn rug voelde, hij grauwde e kee recht in de woedende ogen van een vos. Venom krijsde toen hij vlijmscherpe tanden in zijn achterpoot voelde, hij olde en rukte zich los, uit zijn mond droop bloed en zijn achterpoot bloedde. Hij ging weer klaarstaan en snoof, met een grauw sprong hij op de vos en beet in zijn nek, de vos krijsde het uit, maar het was niet zo'n sterke beet voor een vos. Het dier scudde Venom va zich af en liep op hem af. Venom kuchde en keek hem recht in zijn ogen aan. "Ik geef niet op!" Siste hij, zijn haren roder van het bloed en Venom lee een kop groter door zijn overeind staande vacht. Hij beet zo hardmogelijk in de staat van het rode dier. Dat harder krijsde, Venom wist dat hij een zwakke plek gevonden had en beet door. Dear StarClan, hoe gaat hij dit redden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
More territory for me DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 12:48

Venom! Ze hoorde gekrijs van een kat én vos. Zo snel als ze kon rende ze richting de plek. Venom was dichtbij. Met een sprong duwde ze de vos van Venom en beet hard ik de rug. De vos krijste en beet hard terug. Met een vies gezicht spuugde ze een mond vol rode vacht uit. ''Venom, gaat het?'' vroeg ze bezorgd voordat ze weer op de vos afsprong. Haar klauw raakte de vos recht op zijn snuit en liet lange diepe rode sporen achter. De vos jankte en begon te rennen. ''Niet zo snel rotbeest!'' siste ze. De bruine poes bewerkte de linkerflank met haar poten en gaf nog snel een harde beet. De vos beet hard in haar poot. ''Mraauw!'' gilde ze. Bloed droop van haar klauwen. Hier kreeg hij spijt van. Woedend trok ze aan de staart. Nog een keer sprong ze op de rug en beet in de nek. Even stopte het gekrijs van de vos. Met een kalme blik stapte ze van de vos. Hij leefde nog. ''Lesje geleerd?'' vroeg ze de vos. Hij verstond haar niet. Emerald pakte hem bij zijn nekvel en sleepte hem een stukje mee. Ergens verderop liet ze hem vallen. De vos keek haar met haat aan. Maar ook angst. Van hem zouden ze geen last meer hebben. Snel liep ze naar de rode kater. Voorzichtig likte ze zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
More territory for me DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:17

Venom keek verbaasd hoe de poes zo snel die vos uitgeschakeld had, zijn mond was open en zijn ogen waren groot van verbazing. "Maar...groter...wacht...wat?!" Hij schudde zijn kop. "Hoe...hoe heb je dat gedaan?!" Hij kon niet geloven dat een poes zo betere skills had in vechten dan hij. Ze was zwanger nota bene! "Waarom deed je dat? Je kon dood zijn geweest." miauwde hij ongerust. Hij likte haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
More territory for me DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 13:39

''En jij dan? Bovendien heb ik ervaring. En vergeet dit niet!'' ze stak haar nagels uit met hun grijze glans. Het twoleg spul. Het was begonnen als aprentice. Maar weinig katten wisten dat ze het soms als het begon te slijten opnieuw deed. ''En les nummer 1. Grote maakt niks uit.'' ze drukte haar neus in zijn vacht. Het was goed gegaan. Snel wierp ze een blik op de vos. Hij was weg. De goede kant uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
More territory for me DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 9 jul 2015 - 23:37

"Ik heb het recht hier te zijn, ik ging de geuren markeren voor het territorium en hij viel me zomar uit het niets aan, dus moest ik wel vechten, of niet?" Humor weldde op in zijn oranje ogen. "Ik ben niet zwanger." grapte hij, maar die grap was eigenlijk bedoeld al ongerustheid. Venom likte zijn wond, beter dat hij het verzorgd, andersheeft hij geen achterpoot meer. Hij hinkte een paar stappen naar voren met zijn achterpoot in de lucht en draaide zijn kop naar de poes toe. "Kom je nog?" vroeg hij voordat hij verder hinkte, dit schoot echt niets op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
More territory for me DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 10:03

Even bekeek ze haar poot. "Ja, ik kom eraan." mauwde ze. Snel rende ze verder. Zo ging ze een paar minuten door. Plotseling klonk er geritsel uit de bosjes. Een kattengeur! Dat was vast en zeker nog iemand die dit territorium wou hebben. Laag gegrom steeg op uit haar keel en ze ontblote haar klauwen. Dit was van haar, punt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
More territory for me DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 10:16

Venoom keek naar achter, waarom stopte Emerald? Hij hinkte weer naar haar toe. "Wat is er?" vroeg hij schors. Maar plots kreeg hij de geur ook in zijn snuit. Hij gromde en liet zijn klauwen uitsteken. "Laat je zien, angsthaas!" siste hij uitdagend. Hij wist niet wie die kat was, maar als het moest kreeg hij wel fikse krabben als herinnering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
More territory for me DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 11:04

Alles wilde ze verkennen en zien. Alles wilde ze ontdekken en snappen. Helaas zat deze wereld heel anders in elkaar dan waar zij vandaan kwam. Je had hier clankatten - dat waren dus groepen katten die een groot territorium bezaten. En dan had je nog de BloodClan, waar zij in zat, wat eigenlijk geen clan was. Het enige waar ze nog iets van begreep waren de rogue's. Daar was de regel doden of gedood worden, zoals zijzelf altijd geleerd had. Dus daarom was Acid naar het rogue territorium gegaan. Ze zou rogue geworden zijn als ze niet dacht dat de BloodClan sterker en minder gevaarlijk was.
Ze werd echter opgemerkt door twee rogue's en ze kwam dan ook tevoorschijn toen dat haar gevraagd werd. Ze zou niet zomaar terugkrabbelen op het laatste moment. "Ghallo." Miauwde ze, haar accent probeerde ze niet eens te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
More territory for me DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimevr 10 jul 2015 - 15:10

De kat was dus een poes, een BloodClankat nota bene! Venom gromde, hoe durfde z ehier zo doodleuk binnen te komen. Hij gromde diep in zijn keel. "Ghallo." begroette ze hun. Venom's woede verdween, zo te horen was ze niet in staat voor een gevecht, haar accent klonk best wel raar. Toch bleef Venom eventjes in vechthouding zstaan oordat hij ging zitten en haar met 1 wenkbrauw omhoog aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
More territory for me DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 15:03

Emerald trok ook een wenkbrauw op. En wie was zij? Een Bloodclangeur kleefde aan haar vacht maar, ze zag er niet erg strijdlust uit. Ze keek de poes onderzoekend aan. Een accent. Die kwam niet van hier. De poes had gifgroene ogen. "Nieuw hier? Welkom." mauwde ze. Onbekenden viel ze het liefste aan, maar vandaag wou ze geen gedoe. Een nieuw territorium en zwanger. Dan was er ook nog het gerucht van dassen. Zelf was ze er nog een tegen gekomen. Ach dat was het probleem van de clans. Hoe meer tijd kwijt aan de dassen, hoe minder tijd om haar lastig te vallen. De bruine poes schudde een lok haar uit haar ogen. Ze deed haar best niet al te ijdel te zijn maar, een dikke buik zag er nou eenmaal niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acid
Member
More territory for me DPKsfdL
Loïs
113
Actief
And all the kids cried out:
"Please stop you're scaring me!"
I can't help this awful energy
Goddamn right you should be scared of me
Who is in control?

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Acid
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 22:21

De twee leken niet gewelddadig eruit te zien en dat stelde Acid al een stuk meer op haar gemak. Ze keek naar de poes. "You ghetting baby's?" Vroeg ze en wees met haar pootje op de dikke buik van de poes. "Ik.. Wil ook baby's." Miauwde ze vervolgens en stapte dichterbij, waarna ze met een glimlach naar de poes toeliep en haar kop dichtbij de buik hield. Interessant was dat, dat het zo groot weg. "You.. Goeie moeder?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: More territory for me   More territory for me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
More territory for me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: