| Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) | |
|
|
Sasha 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) za 25 jul 2015 - 23:20 | |
| Joepie! Hier komt Mountain, de baas van degroep xD |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 13:26 | |
| Emerald: Jeeeej mijn favo kitten!! : P Ik wacht nu nog op Cielo's ava en osje maar als ik een ava heb kan ik al wel beginnen. Nu natuurlijk.... Wie wordt wanneer geboren???
-Als eerste: Mountain -Als tweede: Kia -Als derde: Cielo - Kia -Als vierde: Cielo -Als vijfde: Mountain Lunar
En als iedereen slaapt komt Tusk midden in de nacht. Het duurt altijd even voor kittens hun ogen open doen dus ze zullen niet weten dat er een zesde kitten bijgelegd is. Tusk wordt door Venom gevonden in de Wastelands.
Die wie-zijn-wanneer regels: Geef aan wanneer je het liefst wil. Dat mag ook een plek zijn die iemand anders heeft opgeven. Geef ook je tweede keus aan. Dan zet ik dikgedrukt de kittens naam op de lijst. De tweede keus zal er normaal zonder effect staan. Eerste keuzen gaan voor tweede keuzen. Ik ga proberen iedereen zijn eerste of tweede keus te geven.
Laatst aangepast door Emeraldtail op vr 31 jul 2015 - 17:10; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 13:47 | |
| @Eline, mogen we zelf kiezen wie wanneer geboren wordt? Als dat mag dan wil ik graag ergens in het begin XD |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 14:20 | |
| @ChocoEefje Ja, tuurlijk! Eerste/tweede of maakt dat niet uit? |
|
| |
ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 14:24 | |
| |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 14:33 | |
| Oké is goed. Maar iedereen mag zijn eerste en tweede keus aangeven ook als die plek al door een ander gekozen is. Dan schrijf ik dikgedrukt het erbij als het je eerste keus is en normaal als tweede. Dan probeer ik het straks zo eerlijk mogelijk verdelen. Wat is je tweede keus? |
|
| |
ChocoEva 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 15:24 | |
| |
|
| |
Marlie 46 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 18:34 | |
| en hier is Tusk |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 18:56 | |
| Schattig :3 maar wat bedoel je met het onderschrift? Als kitten en young one/apprentice is ze toch wel lief? |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 18:57 | |
| Oh haha jah tuurlijk ^^ ik heb gewoon grote klauwen, en ik ben langharig dus behoorlijk zacht. dus vond het wel leuk om dat te doen
oeps vergeten in te loggen met Tusk en wanneer worden de kittens geboren ?? |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) zo 26 jul 2015 - 20:52 | |
| Als iedereen zijn eerste en tweede keus heeft aangegeven. Dan open ik het geboortetopic wel. Dus we wachten nog op Kip, Dorien en de speler van Mountain. |
|
| |
Sasha 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) do 30 jul 2015 - 0:15 | |
| Mag ik de laatste zijn? Dat bijv. Emeraldtail wat teleurgesteld word dat ze allemaal op Venom lijken en da Mountain bijv. Ee verrassing is ofzo? |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) do 30 jul 2015 - 9:27 | |
| Ja ik zal je daar zetten. Wat is anders je tweede keus? |
|
| |
Sasha 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) do 30 jul 2015 - 10:30 | |
| Tweede keuze is als eerste, omdat ze nogal bazig isnxD |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) vr 31 jul 2015 - 17:07 | |
| Ahhhh, sorry voor de late reactie! D: Ik ben op vakantie zonder WiFi *dies*
Maar bedankt voor het kiezen! :3 als ik maandag thuis ben zal ik Lunar meteen aanmaken en een setje geven!
Het liefst zou ik Lunar als laatste geboren willen laten worden, gezien Lunar wat... Raar is en de laatst geborenen van een nest vaak wat afzonderlijk is (is echt zo), mijn tweede keus heb ik niet echt xD het maakt mij niet heel veel uit, doe maar wat handig is
Ik zal Dorian/Solar ook even aansporen hier wat te zeggen x'3 |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) vr 31 jul 2015 - 17:38 | |
| Super bedankt voor het kiezen Ik zou het liefst voor Lunar geboren willen worden , als een na laatste dus ^^7 2de keus Na Lunar. Het is Dorian btw :3 |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) vr 31 jul 2015 - 18:53 | |
| Oké! Dan ga ik nu alles zo eerlijk mogelijk verdelen met plaatsen. @Dorian Oh sorry!! Ik ben heel slecht met namen >< |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) vr 31 jul 2015 - 19:32 | |
| (Sorry voor dubbel post) Volgorde geboorte 1. Mountain 2. Kia WAAAAH MN TELEFOON VALT UIT MIJN HANDEN (getypt nadat hij viel en nog totaal in shock) 3. Cielo 4. Solar 5. Lunar Haha meestal wil iedereen als eerste. Het geboortetopic komt zo snel mogelijk maar, ik ben voorlopig wifiloos |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kitten search {Venom X Emeraldtail} (uitslag bekend) | |
| |
|
| |
|