We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga jullie bijpraten over de tour, het is ploegenrit, de Nederlanders waren best oke bezig, Gesink was sneller dan Mollema en tot nu toe is het Movistar team het snelst met daarna Astara (van Nibali) iedereen denkt dat either BMC of team Sky (van de huidige geletruidrager Froom) gaat winnen (:
Wat zijn jullie ondertussen aan het doen?
Haha, mijn ouders waren aan het flippen aan het einde {net geweest xD} en nu zijn ze aan het praten over "Wat is een seconde nu in een leven, allé, 1... meer is het niet"
Ik ben dus naar hun gemopper aan het luisteren, ondertussen ben ik hier mijn tijd aan het verdoen >D
Ja! Want Sky had zo goed kunnen winnen maar Froom moest zijn teamgenoten teveel coachen en toen hebben ze met 1 seconde verloren van BMC! Heeeeel zonde :'(
Heyo, ik kom hier even random binennvallen! (stiekem mis ik WC wel een beetje, wou echt dat ik er nog inspiratie voor had want jullie zijn zulke leuke mensen ;.
Is hier iemand die wat van Griekse Mythologie kent (veel kennis is niet nodig hoor!) Ik ben een plot voor een persoonlijk project aan het schrijven maar ik zit nogal vast waardoor ik niet meer verder kan en ik heb advies/een andere kijk nodig.
Wanneer moet je het uiterlijk ernaar gekeken hebben laten? Ik weet op zich wel iets, maar m'n ouders willen dat ik gezellig avondje meedoe :')
@hierboven, bonding, nieuws van de dag delen, iedereen goed leren kennen, moment van rust op hectische dagen. Net zoals gezelligheid bij het avondeten (:
Heyo, ik kom hier even random binennvallen! (stiekem mis ik WC wel een beetje, wou echt dat ik er nog inspiratie voor had want jullie zijn zulke leuke mensen ;.
Is hier iemand die wat van Griekse Mythologie kent (veel kennis is niet nodig hoor!) Ik ben een plot voor een persoonlijk project aan het schrijven maar ik zit nogal vast waardoor ik niet meer verder kan en ik heb advies/een andere kijk nodig.
Ik ken wel aardig wat van de Griekse Mythologie :'3
@Emma: Was dat tegen mij dat stukje (sorry leek me zo onduidelijk haha xD) want anders laat ik het wel door Daanz bekijken, dan worden je ouders niet boos ^^' Toch bedankt!
@Daanz: Aight, ik stuur het je door in een pbtje!
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
LAURA MY LOVE
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Nahww, idd. De andere kitties van Bright moeten ook ff actief worden. Ik denk dat ik mensen wakker ga schudden. Alleen jij en Fire zijn zo goed als actief~