|
Max (Hannah) 298 Actief Dreaming with a broken heart
| |
| Onderwerp: Family in RiverClan zo 5 jul 2015 - 9:13 | |
| Hoi! Ik zoek nog familie voor Skykit/paw Ik zoek nog: - Moeder ~ Missingstep- Vader ~ Ravenmist- Broer(s)- Zus(sen)- Andere familieledenGeboortetopic hoeft niet omdat Skykit/paw al de 6 manen bereikt heeft. Hij is een zilveren kater met blauwe ogen. Hij kan soms irritant zijn maar ook verstandig. Hij is van de RiverClan en maakt niet uit wat voor familie heeft, het mag uit de BloodClan, ThunderClan, StarClan, ShadowClan etc. Maar ik zou graag willen dat de ouders, of tenminste 1 van zijn ouders RiverClan is.
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Wat voor familielid?:[/b] [b]Clan:[/b] [b]Andere familieleden van jou:[/b] [b]Wat meer over jouw karakter:[/b] [b]Beschrijving van jouw kat:[/b]
Laatst aangepast door Skykit. op di 7 jul 2015 - 8:34; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Juno 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan zo 5 jul 2015 - 17:56 | |
| Hey! ik heb deze gozer voor je, Hij is gevaarlijk en gemeen tegen anderen maar diep van binnen is hij een schatje :3 Ook houdt hij totaal niet van jongere katten maar zijn eigen kits is iets héél anders. Naam: Ravenmist Rang: Warrior Clan: Riverclan Clanleader: Butterstar Geslacht:kater Leeftijd: 36 moons
Persoonlijkheid: Lui en houdt niet van regels. Maar voor bepaalde katten/poezen doet hij alles! Zelfs naar meetings gaan. Vind leuk: Slapen, kits plagen met zijn staart Heeft een hekel aan: clanmeetings Angsten: Egels Uiterlijk: helemaal zwart, geen vlekje te zien! Lichaamsbouw: slank Vacht: zwart Ogen: geel Pootkussens en neus: zwart Littekens: Linker oog eruit met een groot litteken er over heen
Ouders: overleden toen hij apprentice was Broers/zussen: Yup, maar ze boeien hem niet... Eerlijk gezegd weet hij ook niet meer wie ze zijn... Overige familie: Wordt nog ingevuld Verliefd op: Skykits moeder Partner: Skykits moeder Kittens: Skykit Vrienden: loner Vijanden: Ripa Kennissen: my own shadow
p.s. zijn setje wordt nog ander met minder bloed enzo.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan zo 5 jul 2015 - 19:28 | |
| Is goed, maar je hoeft geen partner, alleenstaand mag ook. Bijv. Dat zijn moeder gestorven is ofzo, ons heeft verlaten kan ook. Het mag jouw OC zijn! Dus nu heft Skykit een vader, katjing xD We kunnen misschien een topic aanmaken. |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan ma 6 jul 2015 - 15:21 | |
| Missingstep kan wel haar moeder zijn als Ravenmist er mee eens is? Ze hebben niet eens zoveel leeftijdsverschil.MISSINGSTEP Naam: MissingstepRang: Elder (ongeluk in kittentijd heeft er voor gezorgd dat ze blind is en mank loopt)Clan: Riverclan Clanleader: ButterstarGeslacht: She-catLeeftijd: 30 MoonsPersoonlijkheid: Vriendelijk, Intelligent, OnzekerHoudt van: Kittens, Onschuldigheid, VriendenHeeft een hekel aan: Eenzaamheid, Buitengesloten worden Angsten: Buitengesloten worden, Niet kunnen beschermen van kittens of vrienden/partnerUiterlijk: Grijs met wit gevlekt met groene ogen en een soms slap hangende rechtervoorpootLichaamsbouw: Slank enkel lijkt dat niet zo door haar langharige vachtVacht: Grijs en wit gevlektOgen: GroenPootkussens: ZwartLittekens: Op haar verlamde poot, enkel daar is zijn de littekens erg onduidelijk, altijd verstopt onder haar lange vacht
|
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan ma 6 jul 2015 - 17:49 | |
| Ik ben het er wel mee eens hoor ik was ff vergeten te melden dat ravenmist wss ook een elder word, want hij heeft een oog eruit. Dat wss is omdat ik nog geen reactie heb van de med cat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan di 7 jul 2015 - 8:33 | |
| Oké, Ravenmist als vader en Missingstep als moeder? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan di 7 jul 2015 - 14:36 | |
| Ik vindt t goed hoor! ;3 ik zal ravenmist ff andere oog kleur geven anders is t zo raar xD |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan di 7 jul 2015 - 20:45 | |
| |
|
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan wo 8 jul 2015 - 13:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan wo 8 jul 2015 - 15:49 | |
| Omdat het dan iets logischer is dat sky onze kit is, aangezien we allebij gele ogen hebben ^^ maar het kan ook wel zo blijven hoor ;p |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan wo 8 jul 2015 - 18:28 | |
| Eh die van Missing zijn groen haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan wo 8 jul 2015 - 19:15 | |
| oh xD dun care xD voor mij zijn ze geel groen xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan do 9 jul 2015 - 15:22 | |
| Naam: Mallowkit Wat voor familielid?: Zusje? Clan:Riverclan Andere familieleden van jou: geen Wat meer over jouw karakter: Mallow is erg verlegen en daarom close met de katten die ze wel vertrouwd. Ze is erg naïef Beschrijving van jouw kat: Bruine Tabby |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan di 14 jul 2015 - 18:09 | |
| Ik zou het niet erg vinden nog een kitten, Ravenmist en Skykit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Family in RiverClan di 14 jul 2015 - 18:43 | |
| Ik vindt t ook niet erg! ^^ |