|
| Just a stupid joke, right? | |
| Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Just a stupid joke, right? do 2 jul 2015 - 15:13 | |
| |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| | | | Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Just a stupid joke, right? do 2 jul 2015 - 22:37 | |
| Daar zat hij dan. Wachtend op de poes waar hij veel voor voelde, maar niet goed wist wat hij er precies mee moest. Zoals het nu ging vond hij het fijn, maar hij wist dat het anders was voor Fawnstep. Misschien moest ze zich daar gewoon over heen zetten en nog wennen aan het idee. Ja, dat stelde zijn oude gedachte gerust. Hij keek naar het water en zag voor een kort moment alleen een duister figuur voor hij zichzelf weer zag. Zijn nekharen prikkelden even. Het was zijn eigen verbeelding geweest, maar niet leuk. Ergens vroeg hij zich gewoon af waar hij mee bezig was, maar die vraag was zo zacht, dat hij deze niet beantwoorden kon. "Thrushdive..?" Klonk er plots. De gestreepte kater keek op naar de poes die aankwam lopen. Hij grijnsde naar haar, stond op, en gaf haar een tedere, lange lik over haar wang. "Daar ben je," snorde hij.
"It's don't give a Mousedung time"~
- ::Kradam::
|
| |
| | | | Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Just a stupid joke, right? zo 5 jul 2015 - 16:41 | |
| |
| |
| | | | Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Just a stupid joke, right? zo 12 jul 2015 - 0:11 | |
| Thrushdive was geen verkeerde kater, op zich. Alleen had hij verkeerde geloven. Zo geloofde hij in dat niks stuk kon, ongeacht wat. Dat zou wel de reden zijn geweest dat hij zo bezig was met Fawnstep. Snowynight hoefde het niet te weten en als ze er achter kwam, zou ze het wel geloven. Dát was wat hij geloofde. Maar hij wist wel dat het pijn zou doen, maar wonden zouden helen, was zijn mentale tegen woord. Dat littekens echter nooit verdwenen..? Daar had hij niet over na gedacht. Hij zou daarom ook niet boos worden op wat Fawnstep nu zeggen zou, niemand hoefde het echter te weten. "Ik.. ik ben zwanger, Thrushdive." Ook de kittens niet. Thrushdive zuchtte en haalde zijn eerste gevoel, frustratie en lichte boosheid weg. "Dat geeft niet," zei hij daarom ook. "De kittens mogen het echter écht niet weten, al zal ik er wel voor je zijn. Ze zullen me kennen als een goede vriend van jou," miauwde hij rustig, als of het hem helemaal niks deed.
|
| |
| | | | Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Just a stupid joke, right? di 14 jul 2015 - 14:20 | |
| Hij was niet boos, hij zou ook niet boos op haar worden, hier om. Mits ze wel met hem instemde. De kittens mochten niet weten dat híj hun vader was, niemand mocht het weten. Hij zou alleen boos worden als ze het wel door zou vertellen en dus niet met hem in zou stemmen. "Oké," was uiteindelijk het antwoord van Fawnstep. Thrushdive keek met een warme blik naar de zwarte kattin. "Niemand.. zal het weten." Vervolgde ze. Thrushdive schuifelde naar haar toe en drukte zijn kop in haar nek vacht. "Je bent geweldig," murmelde hij. "Je weet dat we nu minder vaak kunnen afspreken, zodat het niet zal opvallen. Maar we kunnen het heel af en toe nog wel eens doen," snorde hij, waarna hij opstond. "Ik ga terug naar het kamp," vertelde hij vervolgens en nam afstand. "Tot later, love," vervolgde hij, waarna hij haar de rug toekeerde en er vandoor ging.
OOC: Topic uit.
|
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Just a stupid joke, right? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |