Acc-markt

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Acc-markt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Alexis
Member
Acc-markt DPKsfdL
Freedje
45
Actief

CAT'S PROFILE
Alexis
BerichtOnderwerp: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 20:17

Hallo iedereen (:

Ik heb geprobeerd om hier weer actief te worden, maar het is me niet gelukt. Ik heb te weinig tijd, zeker aankomend jaar als ze met school aan mijn toekomst willen werken. Daarom wil ik deze twee katten een nieuwe thuis schenken.

Als eerste hebben we Alexis van de BloodClan. Ze is uit de ShadowClan verbannen wegens een moord op een Apprentice en is door Hellhound naar BloodClan overgehaald. Ze heeft spijt van de moord, maar dit wordt steeds meer en meer gemaskeerd naarmate ze langer haar tijd in de BloodClan vertoeft. Van nature is ze koppig, gemeen en bitchy.

Als laatste hebben we Vinekit. Hij is een katertje van de ShadowClan. Hij heeft zijn moeder bij de geboorte verloren en zijn vader is vermoord door de BloodClan. Hier komt hij als Apprentice achter en als Warrior was ik van plan om hem BloodClan-cats te laten vermoorden. Je mag echter zelf bepalen of dit nog doorgaat. Hij is een koppig katertje en zit complex in elkaar. Hij wilt geen hulp van anderen accepteren en is erg op zichzelf gesteld. Vrienden maakt hij niet gauw, maar als je eenmaal door de barrière dringt, is hij een vriend voor het leven.

Dit waren ze dan. Ik hoop dat er geïnteresseerden zijn en dat ze een goede thuis krijgen! (:

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Acc-markt DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 7:25

Oh dit is moeilijk... Ik wil sowieso nog een account overnemen (MAAR WELKE?!)... Ehm... Dan Vinekit, die lijkt me wel leuk om te bespelen door zijn karakter. Of ik hem zal laten vermoorden weet ik niet meestal krijg ik ze wel actief. En anders wordt hij wel vermoord of kan iemand anders hem overnemen. Moet ik een voorbeeldpost doen?
Alexis
Member
Acc-markt DPKsfdL
Freedje
45
Actief

CAT'S PROFILE
Alexis
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:33

Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je hem meteen laat vermoorden en het is ook niet de bedoeling dat je hem overneemt terwijl je eigenlijk al weet dat er een grote kans bestaat dat hij inactief geraakt. Sorry, maar dan wacht ik liever op meer aanmeldingen Wink
Emeraldtail
Member
Acc-markt DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 19:41

Oh zo bedoelde ik niet! Je had het erover dat hij als warrior misschien vermoord wordt door BC katten. Ik bedoelde dat ik nog niet zeker wist of ik hem dan wou laten vermoorden. Misschien ooit maar, het liefst hou ik hem gewoon levend. Maar stel dat je dat graag wilt en ik krijg hem echt niet actief kan ik dat altijd nog doen. Maar als je wacht op meer aanmeldingen is dat ook goed Wink
Alexis
Member
Acc-markt DPKsfdL
Freedje
45
Actief

CAT'S PROFILE
Alexis
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 20:46

Nee, je hebt niet goed gelezen. Ik heb geschreven dat hij, als hij Warrior wordt, BC-katten kan gaan vermoorden, niet dat hijzelf vermoord wordt.
Emeraldtail
Member
Acc-markt DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 20:52

Oh. Oops xD Sorry
Alexis
Member
Acc-markt DPKsfdL
Freedje
45
Actief

CAT'S PROFILE
Alexis
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 21:15

Nevermind. Ik wacht nog even op andere aanmeldingen, oké?
Emeraldtail
Member
Acc-markt DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Acc-markt   Acc-markt Icon_minitimewo 1 jul 2015 - 21:21

Oké.
Gesponsorde inhoud