|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 12:06 | |
| Yo Dani!
Ik mis de winter echt waanzinnig xD Al die arme mensen bij de Tour |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 12:24 | |
| ik heb een leuke warriornaam. Nu moet ik even een leuk karakter verzinnen xd |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 12:29 | |
| welke naam? :p ik kan niet wachten tot ik met mn 3de karakter Black Pearl kan gaan posten! (ongeboren) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 12:30 | |
| |
|
| |
Daan 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 13:40 | |
| Poppydew, dat lijkt mij een zacht karakter die een feeks word als ze boos is {wat zelden gebeurd} =D
- Hey iedereen, ik ben bijna dood door de warmte en mijn ijsklontjes zijn op ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:07 | |
| Oh dat is eigenlijk wel heel leuk xd Woedeaanvallen of zo |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:07 | |
| Haha jaaaah |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:14 | |
| Ik heb 0 inspiratie voor een nieuw karakter x_x |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:15 | |
| Heb je nog andere leuke ideeën die daar toevallig bij passen? Want ik moet ff een goed uitgedacht karakter hebben, anders dan lukt het me niet om ze actief te houden xd |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:23 | |
| Poep, ik blijf een 4,9 staan op m'n wiskunde dossier, dat eindexamen gaat echt een hel worden :c |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:26 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Poep, ik blijf een 4,9 staan op m'n wiskunde dossier, dat eindexamen gaat echt een hel worden :c
Niet zo druk maken! Ik ging met een 4.7 m'n wiskunde examen in en ik kwam eruit met een dikke voldoende! Centrale examens zijn vaak een stuk makkelijker dan de schoolexamens c: |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:27 | |
| - 'Swiftpaw schreef:
- Heb je nog andere leuke ideeën die daar toevallig bij passen? Want ik moet ff een goed uitgedacht karakter hebben, anders dan lukt het me niet om ze actief te houden xd
Poppydew - Spoiler:
Poppydew is een lieve en zachtaardige kattin. Ze houdt van kittens en jonge katten omdat ze nog niet "het leven" begrijpen. Ze zijn zo zorgeloos en dat is wat Poppy ook wil zijn. Al lukt dit niet altijd natuurlijk. Ze wordt vaak geconfronteerd met het slechtere leven {rivaliteit, dood, leugens enz..} Hierdoor krijgt ze vaak woede-aanvallen. Tijdens die aanvallen is ze een feeks die niet naar anderen kijkt en alleen aan zichzelf denkt. Deze aanvallen duren soms een paar seconden, op andere momenten kan het soms tot een week duren. In deze woede-aanvallen is ze niet alleen een feeks, maar denkt ze ook dat ze de leader is en kan alles en iedereen commanderen . Ze is dan ook heel ijdel. Als de woede-aanvallen zijn gedaan voelt ze zich natuurlijk heel schuldig. Een paar dagen daarna zal ze zich opsluiten en daarna wordt ze weer de sociale, vrolijke, intelligente meid.
Zoiets Sterkte soof <3 |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:32 | |
| Oehhh, dat is nice! Ik had een paar steekwoorden; wil anderen blij maken, houdt niet van ruzie, kan anderen goed lezen, rustig, lief, woedeaanvallen. En ik wil eigenlijk ook ooit zo'n kat bespelen die 'twee' zijn zeg maar, dus misschien dat ze tijdens haar woedeaanvallen letterlijk een ander persoon is? xd |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:36 | |
| - Briarleaf schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Poep, ik blijf een 4,9 staan op m'n wiskunde dossier, dat eindexamen gaat echt een hel worden :c
Niet zo druk maken! Ik ging met een 4.7 m'n wiskunde examen in en ik kwam eruit met een dikke voldoende! Centrale examens zijn vaak een stuk makkelijker dan de schoolexamens c: Really? Ik heb echt alleen maar negatief nieuws gehoord over examens en wiskunde is echt een groot vraagteken bij mij :') Maar oke thanks! (: laten we hopen dat t dit jaar ook zo is~~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:37 | |
| - Briarleaf schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Niet zo druk maken! Ik ging met een 4.7 m'n wiskunde examen in en ik kwam eruit met een dikke voldoende! Centrale examens zijn vaak een stuk makkelijker dan de schoolexamens c: Dit is zo waar. Ik die zwoegde om 4en te halen had n 7.3 op mn examen |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:38 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Briarleaf schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Niet zo druk maken! Ik ging met een 4.7 m'n wiskunde examen in en ik kwam eruit met een dikke voldoende! Centrale examens zijn vaak een stuk makkelijker dan de schoolexamens c: Really? Ik heb echt alleen maar negatief nieuws gehoord over examens en wiskunde is echt een groot vraagteken bij mij :') Maar oke thanks! (: laten we hopen dat t dit jaar ook zo is~~ Als je een beetje je best doet, moet het wel lukken. Ik raad aan gewoon een flink aantal examenopgaven te maken, en dan slaag je wel c: |
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:43 | |
| DIS, ja dat is leuk Poppydew:: "Een klaproos is onkruid + sluit zichzelf" :: "Ik zie dauw vaak in een zachte, ochtend in de zomer" :: -lief -zachtaardig -sociaal -intelligent -vrolijk -schuldig - na woede-aanvallen -wil anderen blij maken -houdt niet van ruzie -kan anderen goed lezen - buitengewoon -rustig Honeyflame:: "Honing is zacht en zoet" :: "Vlammen zijn verraderlijk en kunnen je heel veel pijn doen" :: -In woede-aanvallen komt Honeyflame tevoorschijn -Bazig -Ijdel -Commandeert graag -Gemeen -Pest -Vrolijk op een verkeerde manier -Zuur -Humoristisch ook op een verkeerde manier. =3 De namen zie ik als Slecht - Goed & Goed - Slecht haha |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:45 | |
| Oh da's zo leuk! Dankjewel beertje <3 |
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 14:46 | |
| <3 graag gedaan tho |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 jul 2015 - 15:05 | |
| - Foxfang schreef:
- 'Swiftpaw schreef:
- Heb je nog andere leuke ideeën die daar toevallig bij passen? Want ik moet ff een goed uitgedacht karakter hebben, anders dan lukt het me niet om ze actief te houden xd
Poppydew
- Spoiler:
Poppydew is een lieve en zachtaardige kattin. Ze houdt van kittens en jonge katten omdat ze nog niet "het leven" begrijpen. Ze zijn zo zorgeloos en dat is wat Poppy ook wil zijn. Al lukt dit niet altijd natuurlijk. Ze wordt vaak geconfronteerd met het slechtere leven {rivaliteit, dood, leugens enz..} Hierdoor krijgt ze vaak woede-aanvallen. Tijdens die aanvallen is ze een feeks die niet naar anderen kijkt en alleen aan zichzelf denkt. Deze aanvallen duren soms een paar seconden, op andere momenten kan het soms tot een week duren. In deze woede-aanvallen is ze niet alleen een feeks, maar denkt ze ook dat ze de leader is en kan alles en iedereen commanderen . Ze is dan ook heel ijdel. Als de woede-aanvallen zijn gedaan voelt ze zich natuurlijk heel schuldig. Een paar dagen daarna zal ze zich opsluiten en daarna wordt ze weer de sociale, vrolijke, intelligente meid.
Zoiets
Sterkte soof <3 Oooh dat zijn zulke leuke ideeën Beer & Lolo. <3 Ik wil dan wel stiekem topics of verhaallijntjes met haar. x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|