Algemene Onzin Topic - Pagina 40



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Rainheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Large
Daan
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:17

Ik ben eigenlijk ook niet zo populair geweest, soms moet je echt geluk hebben met je accountjes Very Happy

En Daanzzz, ik zie jouw als populair xD en Nath, Babs, Wazz, Maaike, Bo & Bo2, Lizz, Danii & Dani, Mimi, Cees, Juul xD en nog wat peepz haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:19

Sassypaw schreef:
Crescentkit schreef:
Sassypaw schreef:
Crescentkit schreef:
Hmm. Ik herken de naam. :3
Ik was niet zo'n populair persoon, dus jullie kennen geen van mijn oude accountjes. xD

Ik weet wel wie je bent haha. En ik was ook nooit populair, pas sinds Cindersmoke en Lastbreathe, wat een tijden xD

Wacht echt? Ik was erg onpopulair. xD
En een n00b.

I get what you mean haha. Die tijd had ik op Wolf Story, toen ik mijn wolf meteen verliefd liet worden op alles en iedereen xD. Maar echt populair ben ik nooit geweest, mijn accountjes waren populair C;

Juul had me op w.c gesleept en ik rpg'de alleen. Ik speelde zo'n kitten van een accje van Juul & Mims. xD
Ik werd wel steeds beter hierdoor. In de 1ste werd ik inactief en in de 2de raakte ik bevriend met Anouk en werd actiever hier. c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:22

Wauw haha x'D
Ik ben vooral bekend van Fawnstep volgens mij, nog altijd Nath en Chi heilig dankbaar dat ze een noob als mij toen der tijd die kans gunden haha x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Large
Daan
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:24

Haha, idd. Ik ken je echt van Fawnstep en nog een paar accjes zoals Leafstorm xD, maar ik was er toen dat Fawnpaw warrior werd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:25

whoop whoop! Fisheye (closet) cosplay W.I.P.-ish iets:

Ik weet niet of ik er nog oortjes en een staart bij zal doen of dat ik het zo zal laten :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:27

Rainkit, schreef:
Ik ben eigenlijk ook niet zo populair geweest, soms moet je echt geluk hebben met je accountjes Very Happy

En Daanzzz, ik zie jouw als populair xD en Nath, Babs, Wazz, Maaike, Bo & Bo2, Lizz, Danii & Dani, Mimi, Cees, Juul xD en nog wat peepz haha
you forgor me *wbw*
xD
Ik moet echt met white posten maar ik voel 'm niet echt op 't moment. Het is te warm buiten om zielig en emotieloos te gaan doen, en ik ben te lui om 'm boos te maken :')
Het is eerder weer voor Daypaw, moe tik niet bedenken wat ze zegt, en voor Windpaw, omdat die sowieso niet nadenkt over wat ze zegt :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:28

Ik vond Fawn echt supercool. xD
Ik was er toen nog niet heel lang. :'3
Ik was toen 10 jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:28

Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:30

Fawnstep schreef:
Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht

Ik hoop dat ik dat heb met Crescent. :3
Nu wel. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:32

Crescentkit schreef:
Fawnstep schreef:
Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht

Ik hoop dat ik dat heb met Crescent. :3
Nu wel. xD
Vast wel x'3
Het zou enkel leuk zijn als er nog wat nestjes komen in SC rond deze periode, want dat zorgt altijd voor meer activiteit onder de kittens ghehe. En ook voor in de toekomst x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:35

Ik wil mijn haar eigenlijk zo knippen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daylight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:36

Fawnstep schreef:
Crescentkit schreef:
Fawnstep schreef:
Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht

Ik hoop dat ik dat heb met Crescent. :3
Nu wel. xD
Vast wel x'3
Het zou enkel leuk zijn als er nog wat nestjes komen in SC rond deze periode, want dat zorgt altijd voor meer activiteit onder de kittens ghehe. En ook voor in de toekomst x'3

Zoals met Whitelion <"3
Al is z'n familie niet zo zeer actief (niet iedereen althans) en heb ik niet altijd zin o met 'm te posten cx
Also, wacht maar tot wind een nestje krijgt, alleen is ze nu nog ietsje te jong ^^

kleinkleinkits van shrew en kleinkits van thrush jej ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:37

Jaa dat zou leuk zijn, maar ik heb in de SC alleen Redpaw & Crescentkit. Dus ik kan niet helpen. x3

@Lolo, Is wel cool. :3
Ik heb alleen krullen, dus ik kan dat niet. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:39

Ik was een bekende noob omdat ik gewoon domme dingen deed met mijn Lightheart :') (Lightpaw)
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:40

Ik weet niet hoe bekend ik ben in de RPG-wereld xD
Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:41

Crescentkit schreef:
Jaa dat zou leuk zijn, maar ik heb in de SC alleen Redpaw & Crescentkit. Dus ik kan niet helpen. x3

@Lolo, Is wel cool. :3
Ik heb alleen krullen, dus ik kan dat niet. xD

Dan zou het denk ik juist best leuk staan? Leuk effect toch krullen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:42

Swift's setje is echt mooi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
'Swiftpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:44

Dankje! (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:50

op de cosplay meet zal ik wel wat "hulp" nodig hebben met lopen, met dat ding voor mijn oog zie ik namelijk niet alles en ook nauwelijks diepte
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimevr 3 jul 2015 - 16:53

'Swiftpaw schreef:
Crescentkit schreef:
Jaa dat zou leuk zijn, maar ik heb in de SC alleen Redpaw & Crescentkit. Dus ik kan niet helpen. x3

@Lolo, Is wel cool. :3
Ik heb alleen krullen, dus ik kan dat niet. xD

Dan zou het denk ik juist best leuk staan? Leuk effect toch krullen xd

Dan zou het niet naar beneden blijven bij mij. xD
Al heb ik wel bovenaan mijn hoofd wat stijlere haren dan aan de onderkant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: