|
|
Daan 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:17 | |
| Ik ben eigenlijk ook niet zo populair geweest, soms moet je echt geluk hebben met je accountjes En Daanzzz, ik zie jouw als populair xD en Nath, Babs, Wazz, Maaike, Bo & Bo2, Lizz, Danii & Dani, Mimi, Cees, Juul xD en nog wat peepz haha |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:19 | |
| - Sassypaw schreef:
- Crescentkit schreef:
- Sassypaw schreef:
- Crescentkit schreef:
- Hmm. Ik herken de naam. :3
Ik was niet zo'n populair persoon, dus jullie kennen geen van mijn oude accountjes. xD Ik weet wel wie je bent haha. En ik was ook nooit populair, pas sinds Cindersmoke en Lastbreathe, wat een tijden xD Wacht echt? Ik was erg onpopulair. xD En een n00b.
I get what you mean haha. Die tijd had ik op Wolf Story, toen ik mijn wolf meteen verliefd liet worden op alles en iedereen xD. Maar echt populair ben ik nooit geweest, mijn accountjes waren populair C; Juul had me op w.c gesleept en ik rpg'de alleen. Ik speelde zo'n kitten van een accje van Juul & Mims. xD Ik werd wel steeds beter hierdoor. In de 1ste werd ik inactief en in de 2de raakte ik bevriend met Anouk en werd actiever hier. c; |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:22 | |
| Wauw haha x'D Ik ben vooral bekend van Fawnstep volgens mij, nog altijd Nath en Chi heilig dankbaar dat ze een noob als mij toen der tijd die kans gunden haha x'3 |
|
| |
Daan 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:24 | |
| Haha, idd. Ik ken je echt van Fawnstep en nog een paar accjes zoals Leafstorm xD, maar ik was er toen dat Fawnpaw warrior werd c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:25 | |
| - whoop whoop! Fisheye (closet) cosplay W.I.P.-ish iets:
Ik weet niet of ik er nog oortjes en een staart bij zal doen of dat ik het zo zal laten :/ |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:27 | |
| - Rainkit, schreef:
- Ik ben eigenlijk ook niet zo populair geweest, soms moet je echt geluk hebben met je accountjes
En Daanzzz, ik zie jouw als populair xD en Nath, Babs, Wazz, Maaike, Bo & Bo2, Lizz, Danii & Dani, Mimi, Cees, Juul xD en nog wat peepz haha you forgor me *wbw* xD Ik moet echt met white posten maar ik voel 'm niet echt op 't moment. Het is te warm buiten om zielig en emotieloos te gaan doen, en ik ben te lui om 'm boos te maken :') Het is eerder weer voor Daypaw, moe tik niet bedenken wat ze zegt, en voor Windpaw, omdat die sowieso niet nadenkt over wat ze zegt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:28 | |
| Ik vond Fawn echt supercool. xD Ik was er toen nog niet heel lang. :'3 Ik was toen 10 jaar. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:28 | |
| Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:30 | |
| - Fawnstep schreef:
- Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht Ik hoop dat ik dat heb met Crescent. :3 Nu wel. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:32 | |
| - Crescentkit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Ik heb het gevoel dat ik nooit een ander katje zal krijgen waar ik zo verliefd op ben - zelfs na een paar jaar nog steeds - als op Fawn. Komt gewoon omdat die het meeste heeft meegemaakt, een actieve familie heeft en nog steeds geweldig post met haar ingewikkelde karakter.
zucht Ik hoop dat ik dat heb met Crescent. :3 Nu wel. xD Vast wel x'3 Het zou enkel leuk zijn als er nog wat nestjes komen in SC rond deze periode, want dat zorgt altijd voor meer activiteit onder de kittens ghehe. En ook voor in de toekomst x'3 |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:35 | |
| - Ik wil mijn haar eigenlijk zo knippen:
|
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:36 | |
| - Fawnstep schreef:
- Crescentkit schreef:
- Fawnstep schreef:
zucht Ik hoop dat ik dat heb met Crescent. :3 Nu wel. xD Vast wel x'3 Het zou enkel leuk zijn als er nog wat nestjes komen in SC rond deze periode, want dat zorgt altijd voor meer activiteit onder de kittens ghehe. En ook voor in de toekomst x'3 Zoals met Whitelion <"3 Al is z'n familie niet zo zeer actief (niet iedereen althans) en heb ik niet altijd zin o met 'm te posten cx Also, wacht maar tot wind een nestje krijgt, alleen is ze nu nog ietsje te jong ^^ kleinkleinkits van shrew en kleinkits van thrush jej ;') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:37 | |
| Jaa dat zou leuk zijn, maar ik heb in de SC alleen Redpaw & Crescentkit. Dus ik kan niet helpen. x3
@Lolo, Is wel cool. :3 Ik heb alleen krullen, dus ik kan dat niet. xD |
|
| |
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:39 | |
| Ik was een bekende noob omdat ik gewoon domme dingen deed met mijn Lightheart :') (Lightpaw) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:40 | |
| Ik weet niet hoe bekend ik ben in de RPG-wereld xD |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:41 | |
| - Crescentkit schreef:
- Jaa dat zou leuk zijn, maar ik heb in de SC alleen Redpaw & Crescentkit. Dus ik kan niet helpen. x3
@Lolo, Is wel cool. :3 Ik heb alleen krullen, dus ik kan dat niet. xD Dan zou het denk ik juist best leuk staan? Leuk effect toch krullen xd |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:42 | |
| Swift's setje is echt mooi <3 |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:44 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:50 | |
| op de cosplay meet zal ik wel wat "hulp" nodig hebben met lopen, met dat ding voor mijn oog zie ik namelijk niet alles en ook nauwelijks diepte |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 jul 2015 - 16:53 | |
| - 'Swiftpaw schreef:
- Crescentkit schreef:
- Jaa dat zou leuk zijn, maar ik heb in de SC alleen Redpaw & Crescentkit. Dus ik kan niet helpen. x3
@Lolo, Is wel cool. :3 Ik heb alleen krullen, dus ik kan dat niet. xD Dan zou het denk ik juist best leuk staan? Leuk effect toch krullen xd Dan zou het niet naar beneden blijven bij mij. xD Al heb ik wel bovenaan mijn hoofd wat stijlere haren dan aan de onderkant. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|