We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hello and goodmorning Dani :'D Ik ben echt vrolijk, maar heb vanochtend vroeg mijn laatste cijfer binnengekregen en dat betekend dus gewoon dat ik over ben naar de vierde *partytime* Anyway, voordat zo de grootste hitte komt nog eventjes shoppen met twee vriendinnen en dan wss de hele dag achter WarriorCats zitten en lekker bij posten ghehe. So much thingies to doo~
Hoe lang ga je op vakantie? :'D Oeh, volgende week ook nog naar walibi met school en boeken inleveren + rapport ophalen, voor de rest ben ik helemaal free hehe x'3
Ik heb wi-fi als het goed is, maar ik ga 2 weken. :'D Ooooh leuk. Ben zelf nog nooit in Walibi geweest, maar lijkt me wel echt leuk! Mijn kat gaat hier echt zo hard achter een vlieg aan. Arme vlieg. x'D
Meh, goedemorgen guys ;D. Het wordt warm vandaag, ik ga maar eens bezig met mijn koffer inpakken voor mijn weekje weg met friends, we gaan zaterdag al weg wiehoe ~
Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Brokenwish
Member
Dani(beest) 319 Actief
CAT'S PROFILE Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons} Gender: Rank:
@ Dani : Jep, dat gaat hem niet worden xD. Waarschijnlijk word ik een papje dat maar op vakantie moet in een emmertje, zodat ik mee kan op vakantie. Wordt nog leuk uitgaan zo C';
@ Soof : Thank you Sooof <3
Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Hallo! Net m'n wiskunde toets waarschijnlijk half-slecht gemaakt x'3 Ik wist opnieuw een hele opgave niet, en heb er één waarschijnlijk ook helemaal fout, maar we zullen zien
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank: