We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 21:05
Weten jullie hoe vaak ik vroeger gewoon op een random account RPG-de? En dan zette ik erboven van welk account het eigenlijk was, ik wist niet eens dat ik tegen de regels inging :')
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 21:09
Spoiler:
Mindo liep over het strand de lekkere zoute zee bries maakte haar vrolijk. het zand voelde zacht en warm onder haar poten. zou ze....ach wat maakte het uit,meet een grote plof plofte op het zand en begon lekker te rollen. Ah heerlijk wat had ze dit lang niet gedaan. sinds ze was vertrokken van haar ouders buiten wolf story had ze lange tijd geen strand meer gezien. ze stond op en schudde zich uit, het zand vloog als een groote stof wolf van haar af. opeens rook ze een geur van een andere wolf. ze was te nieuwschierig om het achter te laten en volgde het. uiteindelijk kwam ze bij een zwarte wolvin aan ze schatte van ongeveer een jaar. hallo zei de wolvin. hallo ik ben MIndo en wie ben jij? met een plof ging ze voor de wolvin zitten nou maar wachte op het antwoord