Algemene Onzin Topic - Pagina 10



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Raza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 21:18

Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 21:28

NAHW RAZA ;-;
Poor Raza...
Hell houd geen vrienden over
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfire
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
»Quinty«
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♦14 Moons♦
Gender:
Rank:
Frostfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 11:09

Ik ben zo bang voor mn tentamen vandaag T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 12:50

TEEN WOLF OWO
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 12:51

Good luck Q <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 13:16

WIE WIL TOPIC MET BOTERVLOOT <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 13:40

Goedemiddag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:29

Raza schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t24782-raza-s-dood-knife

f***king hell it hurts



noeeee D;


Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:35

Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:52

Iedere keer als ik me bedenk dat de warriors van de bloodclan members heten ga ik weer stuk
de MEMBERS van de bloodclan oké nvm me
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:53

Fisheye schreef:
Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/

oeh ik weet miss iets leuks? c:
Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:54

Well, I'm broken :'C.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:54

Jinx schreef:
Fisheye schreef:
Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/

oeh ik weet miss iets leuks? c:
Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD

*wijst naar kaechan* there you go :')
maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:

@Sharon, what happened?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:56

Omen schreef:
Jinx schreef:
Fisheye schreef:
Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/

oeh ik weet miss iets leuks? c:
Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD

*wijst naar kaechan* there you go :')
maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:

@Sharon, what happened?
Ikzelf vind school-RPs wel leuk :3

Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:57

Meh. Mijn best friend wil geen best friends meer zijn en hij wil tijd en ik kan niet zonder hem :C
Het is zo verschikkelijk Foxdung he. We waren verliefd en ik ben nog steeds verliefd op hem en ik wil hem terug D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 14:59

Naww Sharon, dat is echt heel vervelend :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 15:00

Fisheye schreef:
Omen schreef:
Jinx schreef:
Fisheye schreef:
Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/

oeh ik weet miss iets leuks? c:
Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD

*wijst naar kaechan* there you go :')
maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:

@Sharon, what happened?
Ikzelf vind school-RPs wel leuk :3

Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh

Dat komt denk ik vooral omdat het heel lastig is om dat soort plaatjes te vinden ^^
Euh, je zou zo'n spirit animal idee kunnen doen? En dat je dan leert hoe je daarmee om moet gaan op een school. En als ze dan niet weten hoe je ermee om moet gaan dan verander je er in random momenten in. Maar ja, dan hou je wel weer het shape-shifter idee.
Of je doet dat een spirit animal letterlijk een soort huisdier is, en dan altijd naast je is? da's best cool xd Van zo'n film, idk, volgens mij heette hij dust?

@Sharon, aah, da's echt heel erg D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 15:02

Omen schreef:
Fisheye schreef:
Omen schreef:
Jinx schreef:
Fisheye schreef:
Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/

oeh ik weet miss iets leuks? c:
Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD

*wijst naar kaechan* there you go :')
maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:

@Sharon, what happened?
Ikzelf vind school-RPs wel leuk :3

Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh

Dat komt denk ik vooral omdat het heel lastig is om dat soort plaatjes te vinden ^^
Euh, je zou zo'n spirit animal idee kunnen doen? En dat je dan leert hoe je daarmee om moet gaan op een school. En als ze dan niet weten hoe je ermee om moet gaan dan verander je er in random momenten in. Maar ja, dan hou je wel weer het shape-shifter idee.
Of je doet dat een spirit animal letterlijk een soort huisdier is, en dan altijd naast je is? da's best cool xd Van zo'n film, idk, volgens mij heette hij dust?
Die film is denk ik The Golden Compass ^^
En een school voor shapeshifters is eigenlijk wel een leuk idee :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 15:02

Thanks guys <3 !
Het nadeel is dat we volgende week op Appelhof zitten en als hij drank op heeft komt 'ie naar me terug. En ik hoop zo dat het daarna nog iets wordt .. Hij zei dat hij een weekje rust nodig had ofs, ik hoop maar dat dat helpt ..
Naja, meer tijd voor Warrior Cats nu, om het maar positief te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitimedi 30 jun 2015 - 15:04

Fisheye schreef:
Omen schreef:
Fisheye schreef:
Omen schreef:
Jinx schreef:
Fisheye schreef:
Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/

oeh ik weet miss iets leuks? c:
Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD

*wijst naar kaechan* there you go :')
maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:

@Sharon, what happened?
Ikzelf vind school-RPs wel leuk :3

Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh

Dat komt denk ik vooral omdat het heel lastig is om dat soort plaatjes te vinden ^^
Euh, je zou zo'n spirit animal idee kunnen doen? En dat je dan leert hoe je daarmee om moet gaan op een school. En als ze dan niet weten hoe je ermee om moet gaan dan verander je er in random momenten in. Maar ja, dan hou je wel weer het shape-shifter idee.
Of je doet dat een spirit animal letterlijk een soort huisdier is, en dan altijd naast je is? da's best cool xd Van zo'n film, idk, volgens mij heette hij dust?
Die film is denk ik The Golden Compass ^^
En een school voor shapeshifters is eigenlijk wel een leuk idee :3

Jup, dat was het xD
Ja? c: Dan kan je dat doen!
al zou mijn voorkeur uitgaan naar dat the golden compass idee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: