|
|
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jun 2015 - 21:18 | |
| |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jun 2015 - 21:28 | |
| NAHW RAZA ;-; Poor Raza...
Hell houd geen vrienden over |
|
| |
»Quinty« 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 11:09 | |
| Ik ben zo bang voor mn tentamen vandaag T^T |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 12:50 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 12:51 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 13:16 | |
| WIE WIL TOPIC MET BOTERVLOOT <3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 13:40 | |
| Goedemiddag |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:35 | |
| Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/ |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:52 | |
| Iedere keer als ik me bedenk dat de warriors van de bloodclan members heten ga ik weer stuk de MEMBERS van de bloodclan oké nvm me |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:53 | |
| - Fisheye schreef:
- Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/
oeh ik weet miss iets leuks? c: Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:54 | |
| |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:54 | |
| - Jinx schreef:
- Fisheye schreef:
- Dat moment dat je een (roleplay) site wil maken omdat je een leuke site-builder weet, maar niet weet wat het onderwerp van de site zal zijn :/
oeh ik weet miss iets leuks? c: Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD *wijst naar kaechan* there you go :') maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c: @Sharon, what happened? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:56 | |
| - Omen schreef:
- Jinx schreef:
- Fisheye schreef:
oeh ik weet miss iets leuks? c: Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD *wijst naar kaechan* there you go :') maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:
@Sharon, what happened? Ikzelf vind school-RPs wel leuk :3 Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:57 | |
| Meh. Mijn best friend wil geen best friends meer zijn en hij wil tijd en ik kan niet zonder hem :C Het is zo verschikkelijk Foxdung he. We waren verliefd en ik ben nog steeds verliefd op hem en ik wil hem terug D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 14:59 | |
| Naww Sharon, dat is echt heel vervelend :c |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 15:00 | |
| - Fisheye schreef:
- Omen schreef:
- Jinx schreef:
- Fisheye schreef:
oeh ik weet miss iets leuks? c: Mensen die in dieren kunnen veranderen? Ik heb altijd al zo'n soort RPG willen zien xD *wijst naar kaechan* there you go :') maar eh, je zou iets met magie kunnen doen? Like een soort van harry potter idee, maar dan anders? Een school valt altijd wel in de smaak c:
@Sharon, what happened? Ikzelf vind school-RPs wel leuk :3
Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh Dat komt denk ik vooral omdat het heel lastig is om dat soort plaatjes te vinden ^^ Euh, je zou zo'n spirit animal idee kunnen doen? En dat je dan leert hoe je daarmee om moet gaan op een school. En als ze dan niet weten hoe je ermee om moet gaan dan verander je er in random momenten in. Maar ja, dan hou je wel weer het shape-shifter idee. Of je doet dat een spirit animal letterlijk een soort huisdier is, en dan altijd naast je is? da's best cool xd Van zo'n film, idk, volgens mij heette hij dust? @Sharon, aah, da's echt heel erg D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 15:02 | |
| - Omen schreef:
- Fisheye schreef:
- Omen schreef:
- Jinx schreef:
- Fisheye schreef:
Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh Dat komt denk ik vooral omdat het heel lastig is om dat soort plaatjes te vinden ^^ Euh, je zou zo'n spirit animal idee kunnen doen? En dat je dan leert hoe je daarmee om moet gaan op een school. En als ze dan niet weten hoe je ermee om moet gaan dan verander je er in random momenten in. Maar ja, dan hou je wel weer het shape-shifter idee. Of je doet dat een spirit animal letterlijk een soort huisdier is, en dan altijd naast je is? da's best cool xd Van zo'n film, idk, volgens mij heette hij dust? Die film is denk ik The Golden Compass ^^ En een school voor shapeshifters is eigenlijk wel een leuk idee :3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 15:02 | |
| Thanks guys <3 ! Het nadeel is dat we volgende week op Appelhof zitten en als hij drank op heeft komt 'ie naar me terug. En ik hoop zo dat het daarna nog iets wordt .. Hij zei dat hij een weekje rust nodig had ofs, ik hoop maar dat dat helpt .. Naja, meer tijd voor Warrior Cats nu, om het maar positief te bekijken. |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 30 jun 2015 - 15:04 | |
| - Fisheye schreef:
- Omen schreef:
- Fisheye schreef:
- Omen schreef:
- Jinx schreef:
- Fisheye schreef:
Maar "magische school"-roleplays zijn er al een hele hoop.. Ik heb zelf ook ooit een soort Warrior Cats school roleplay forum gemaakt, maar dat werd niet actief :c Dus... onderwerp.. onderwerp... meh Dat komt denk ik vooral omdat het heel lastig is om dat soort plaatjes te vinden ^^ Euh, je zou zo'n spirit animal idee kunnen doen? En dat je dan leert hoe je daarmee om moet gaan op een school. En als ze dan niet weten hoe je ermee om moet gaan dan verander je er in random momenten in. Maar ja, dan hou je wel weer het shape-shifter idee. Of je doet dat een spirit animal letterlijk een soort huisdier is, en dan altijd naast je is? da's best cool xd Van zo'n film, idk, volgens mij heette hij dust? Die film is denk ik The Golden Compass ^^ En een school voor shapeshifters is eigenlijk wel een leuk idee :3 Jup, dat was het xD Ja? c: Dan kan je dat doen! al zou mijn voorkeur uitgaan naar dat the golden compass idee xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|