| [Film] Paranormal Activity | |
|
|
460
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 16:54 | |
| NIET LEZEn tenzij je icy bent - Spoiler:
De vader zijn nek breekt op het einde pas door die Kathy. In de kelder, de vader filmt, hij kan die moeder vangen en ko slaan, dan drijft de vader de geest naar die Kathy. hij had namelijk geen andere keuze (dan speelt deel 1 af) en dan komt bezeten Kathy voor wraak EN Hunter. breekt ze de vaders nek, dan slaat ze de moeder dood tegen de muur en dan neemt ze hunter mee.
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:07 | |
| Haha, ja, zo kun je er ook echt op vertrouwen dat niemand behalve ik dat leest - Niet lezen tenzij je Crookedstar bent!:
Wordt er verder ook nog wat over die hond gezegd? En hoe zit het dan met die zussen, die je in het begin van die film ziet? Volgens mij - er komt een derde deel aan - gaat dat dan over die Katie die Hunter heeft meegenomen. Volgens mij wordt in dat volgende deel dat jongetje bezeten. Zie je ook allemaal bloed als ze die moeder doodslaat? En doet die moeder op dat moment in die kelder iets met Hunter? Dus die moeder heeft een soort demonenkop in die kelder? Sorry voor de vele vragen
|
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:24 | |
| - Spoiler:
Nee. komt geen deel 3, die Katy neemt hunter mee naar de hel... dan eindigt het. Alleen die dochter overleeft het. en die hond sterft want anders was die er wel tijdens het einde. trowens het is een mensen hoofd in de kelder maar dan met vreemde trekken. geen bloed, de moeder word zo hard geslagen dat de keel direct breekt
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:26 | |
| - Crookedstar:
Volgens mij wel, hoor. Ze hebben het er volop over op Internet en een of andere regisseur heeft er ook al mee ingestemd. Maar dan kan er toch nog een vervolg gaan over die dochter? En die dochter was op dat moment niet thuis, dat Katie iedereen vermoordde? En sleurt Katie die moeder ook mee de trap af en sleurt die ook Hunter uit zijn box?
|
|
| |
85
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:32 | |
| Ieuw ik haat die film! Ik heb alles gezien in de nacht met een vriendin! Ik durfde het laatste stukje met die demon van nr 1 pas smorgens zien
En de twee? Ik durf de trailer zelfs niet te bekijken... |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:42 | |
| In de twee gebeurt er eigenlijk weiniger dan in de een, vind ik persoonlijk. In een wordt veel meer bekeken met die nachten en zo, bij twee is dit veel en veel minder. Bij twee zijn wel echt van die rare schrikmomenten, bijvoorbeeld dat dat meisje gilt omdat er een spin op de wc zit, of dat zo'n soort afzuiger van het zwembad omhoog schiet als die moeder zich vooroverbuigt om dat te bekijken en het een grapje van die vader blijkt te zijn. |
|
| |
85
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:43 | |
| Is de trailer van de twee eng? |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 17:53 | |
| Nee, eigenlijk niet. Alleen moet je het geluid niet te hard zetten, want in het voorstukje wordt van de een Micah nog gesmeten naar de camera en hoor je Katie zo bijten naar de camera. Moet ik anders dat trailertje voor je kijken? Ik kan het precies uitleggen voor je hoe het gaat. Je kunt het eigenlijk gewoon kijken als je je geluid niet te hard hebt staan. |
|
| |
153
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 19:58 | |
| Ik lag echt strijk bij de trailer van de tweede, ik lag samen met mijn vriendinnen in een lachbui en toen kwam die trailer langs. Opeens viel iemand zonder reden op de grond en werd die door de deur gesleurd ( dat was die zus denk ik) omg dat was zo lache xp |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity wo 8 jun 2011 - 20:03 | |
| Ik kan echt zo slecht tegen dat soort films D: Ze maken me paranoia |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Film] Paranormal Activity do 9 jun 2011 - 19:33 | |
| kunnen jullie het hele verhaal uitleggen ik ben het helemaal kwijt. |