|
|
Mila 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction do 25 jun 2015 - 21:51 | |
| Fathia had gemerkt dat beide haar weg wouden hebben. Dus ze stond op 'Flameleaf, nu ben ik het zat, je kiest mij of je kiest haar! Je kan niet met 1 poot bij de andere en het andere bij mij.!' Ze voelde haar pijn prikken, en even dacht ze dat ze zou neerzakken van de pijn. Ze sloot haar ogen en wou even weg van alles zijn. Ze miste de Flame van vroeger, de Flame die alles samen met haar doorbrahct, de Flame die om haar gaf.
- klik hier voor info over haar liedje:
Fathia heeft nogsteeds een dikke crush op Flameleaf, maar hij ziet haar niet staan. Hij heeft namelijk al een crush op Emerald(tail). In dit filmpje is Fathia natuurlijk geen medicine cat en heeft ze niks met haar been. Maar het gaat om het liedje, niet om de plaatjes xD |
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
Mick(ey) Mouse 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction do 25 jun 2015 - 22:16 | |
|
Flameleaf schrok, nu is het moment aangekomen te vertellen wie hij voor altijd naast zijn zijde zou willen hebben. Hij hoorde woorden van Emerald in de achtergrond. Hij was niet de enige die de woorden van Fathia schokkend overkwamen. Hij kneep zijn ogen en dicht en er viel een ijzige stilte, later sperde hij zijn ogen open en liep naar Fathia toe. Fathia,' miauwde hij 'je bent een leuke, aardige poes maar mijn hart is al door iemand anders gestolen, het spijt me.' Hij zag de pijn van de poes en hij beet op zijn onderlip, hij haatte het om iemand pijn te doen, vooral geestelijk. Daarna keerde hij zich naar Emerald, de Sunset kleurde zijn vacht lichtrood en hij miauwde. 'Emerald, zoals ik al zei houd ik van je, en niets komt daartussen. Ik vond je leuk sinds de sunset, en nu het sunset is. Vraag ik je iets belangerijks.' Hij zweeg en hij dacht Nu is het moment. Flameleaf haalde diep adem en vervolgde verder. 'Emerald, ik wil dat je voor altijd aan mij zijde zit. Wil je partners worden? Zeg alsjeblieft ja en wees een deel van mijn leven.' -OMG Romeo en Julia ofzo? xD
|
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction vr 26 jun 2015 - 18:24 | |
| Flameleaf glimlachte en voelde zich licht worden. Hij en Emerald zijn partners! Hij grijsnde van oor tot oor en het verdween meteen toen hij de rode poes verdrietig zag weglopen. Flameleaf wou haar achterna gaan, maar de poes verdween al tussen de varens. Nu zijn hij en Emerald alleen. Zla hij rogue worden?
|
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction za 27 jun 2015 - 20:47 | |
| Flameleaf glimlachte, niet zo'n goede timing, maar ja. Hij voelde zich licht worden, nu nog maar goue worden en zijn geluk kan niet meer ontnomen worden. Hij keek in haar smaragdgroene ogen en snorde geamuseerd. Ze was zo aardig, tot ze vertelde dat ze hem niet zal behandelen als Dreamfur. Wat heeft zij ermee te maken? Ze zijn partners en daar gaat het eenmaal om |
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction zo 28 jun 2015 - 21:02 | |
| Flameleaf knikte, dat dacht hij er ook over. Hij keek naar de maan en wikkelde zijn staart over de hare, sterren glitterden en kleurden de zwarte nacht donkerblauw. De maan kleurde zijn gezicht ziñver en hij voelde Emerald naast zich. Hij slikte, Ik stop.' miauwde hij kortaf. Het kon niet zo langer, de Clan haatte hem toch al.
|
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction ma 29 jun 2015 - 7:25 | |
| Flameleaf zuchtte het zou beter zijn dat hij nu meeging, dan zal de Clan hem niet aan kunnen vallen of verbannen. Hij keek naar de poes en knikte, 'Ik zal met je meegaan.' Flameleaf zag dat het al Moonhigh was.
|
|
| |
E 635 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Love distraction ma 29 jun 2015 - 7:34 | |
| |
|