Love distraction - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Love distraction

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Fathia
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mila
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Fathia
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 21:51

Fathia had gemerkt dat beide haar weg wouden hebben. Dus ze stond op 'Flameleaf, nu ben ik het zat, je kiest mij of je kiest haar! Je kan niet met 1 poot bij de andere en het andere bij mij.!' Ze voelde haar pijn prikken, en even dacht ze dat ze zou neerzakken van de pijn. Ze sloot haar ogen en wou even weg van alles zijn. Ze miste de Flame van vroeger, de Flame die alles samen met haar doorbrahct, de Flame die om haar gaf.


klik hier voor info over haar liedje:

Fathia heeft nogsteeds een dikke crush op Flameleaf, maar hij ziet haar niet staan. Hij heeft namelijk al een crush op Emerald(tail). In dit filmpje is Fathia natuurlijk geen medicine cat en heeft ze niks met haar been. Maar het gaat om het liedje, niet om de plaatjes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 22:02

Haar hart leek een slag over te slaan. Ja. Eigenlijk had ze dit ook willen vragen. Maar... Zij was niet erg sociaal, ze werd door veel clans gehaat en werd als gevaarlijk beschouwd. Fathia was waarschijnlijk een stuk socialer en liever. Wie zou hij kiezen? Ze werd bang. De keer dat haar familie was vermoord en de keer dat ze zelf bijna was vermoord. Verder was ze nog noot bang geweest. De derde keer. Bang dat hij haar zou verlaten. Ze slikte. ''Flame...'' Haar keel was dik en ze had moeite verstaanbaar te klinken. ''Flame, kies wie jij wil. Niet wie het zieligst is of er het leukst uitziet. Als je liever bij haar bent... Is dat zo...'' mauwde ze zacht. Als hij Fathia zou kiezen zou ze instorten in een depressie. Ze kon haarzelf niet voorstellen zonder hem.


Love distraction - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jun 2015 - 22:16


Flameleaf schrok, nu is het moment aangekomen te vertellen wie hij voor altijd naast zijn zijde zou willen hebben. Hij hoorde woorden van Emerald in de achtergrond. Hij was niet de enige die de woorden van Fathia schokkend overkwamen. Hij kneep zijn ogen en dicht en er viel een ijzige stilte, later sperde hij zijn ogen open en liep naar Fathia toe. Fathia,' miauwde hij 'je bent een leuke, aardige poes maar mijn hart is al door iemand anders gestolen, het spijt me.' Hij zag de pijn van de poes en hij beet op zijn onderlip, hij haatte het om iemand pijn te doen, vooral geestelijk. Daarna keerde hij zich naar Emerald, de Sunset kleurde zijn vacht lichtrood en hij miauwde. 'Emerald, zoals ik al zei houd ik van je, en niets komt daartussen. Ik vond je leuk sinds de sunset, en nu het sunset is. Vraag ik je iets belangerijks.' Hij zweeg en hij dacht Nu is het moment. Flameleaf haalde diep adem en vervolgde verder. 'Emerald, ik wil dat je voor altijd aan mij zijde zit. Wil je partners worden? Zeg alsjeblieft ja en wees een deel van mijn leven.'

-OMG Romeo en Julia ofzo? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 9:35

Emerald duwde haar kop en zijn vacht. Hij had haar als partner gevraagd... Ja, ik zou niets liever willen... murmelde ze. De poes straalde van blijdschap maar, voelde ook het verdriet van de andere poes. Fathia, Flame en ik wouden je niet kwetsen... begon ze. Dit was niet echt hoe ze de dag dat zij en Flameleaf partners zouden worden had voorgesteld. Maar ook al was alles nu een beetje vreemd, voor haar kon de dag niet meer stuk.


Love distraction - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jun 2015 - 18:24

Flameleaf glimlachte en voelde zich licht worden. Hij en Emerald zijn partners! Hij grijsnde van oor tot oor en het verdween meteen toen hij de rode poes verdrietig zag weglopen. Flameleaf wou haar achterna gaan, maar de poes verdween al tussen de varens. Nu zijn hij en Emerald alleen. Zla hij rogue worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 20:30

Rustig liet ze haar staart op de katers poten vallen. Laat haar maar, ik denk dat ze even alleen wilt zijn. Ik hou zeker niet tegen laten met haar te gaan praten. Eerst andere dingen. Ze wist dat de andere poes zich heel erg rot moest voelen maar, ik was voor haar en Flame wel iets te vieren. Ze waren partners en geen kater zou daar tussen te komen. De poes was zo gelukkig. Er was iemand die echt van haar hield op een manier die verder ging dat een vriendschap. Ook al waren er nog veel problemen, haar toekomst was heel veel lichter en mooier geworden. Ze was Flameleaf ook dankbaar dat hij het had gevraagd. Zij had het nooit gedurfd, te bang om afgewezen te worden. "Flame..." begon ze. Wat moest ze dan zeggen? Ze straalde en hij zou wel begrijpen hoe ze zich voelde. "Je bent nu bijna alles voor mij en zal je nooit behandelen als Dreamfur." mauwde ze. Oh wat was ze weer romantisch. Beginnen over zijn ex... Wat maakte het ook uit. Het had de kattin niets verbaasd als ze licht gaf. Volkomen gelukkig was ze.


Love distraction - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jun 2015 - 20:47

Flameleaf glimlachte, niet zo'n goede timing, maar ja. Hij voelde zich licht worden, nu nog maar goue worden en zijn geluk kan niet meer ontnomen worden. Hij keek in haar smaragdgroene ogen en snorde geamuseerd. Ze was zo aardig, tot ze vertelde dat ze hem niet zal behandelen als Dreamfur. Wat heeft zij ermee te maken? Ze zijn partners en daar gaat het eenmaal om
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 19:42

Nu moest ze vooruit gaan denken. Ze hoopte echt dat Fathia een andere leuke kater zou ontmoeten. Hoe zou het nu verder moeten met Flameleafs plek in de clan? De kattin wist zeker dat er meerdere verhalen rond gingen in Thunderclan over haar en Flameleaf. Maar sinds wanneer was liefde buiten de clans verboden? Er waren gevallen bekend over partners in verschillende clans. Zouden een Rogue en clankat ook samen kunnen? Ze wist het niet. Thunderclan zou toch wel begrijpen dat liefde iets is dat geen regels kent en niet te sturen valt? Dan was er nog het gevecht met Dreamfur. Dat was tegen de warriorcode geweest. Leugens zouden niet helpen. "Flame, nu we echt partners zijn komen er problemen met de clan die verder gaan dan twijfelgevoelens. Ik denk dat het beter is als de clan alles weet. We kunnen er samen heen gaan en vertellen. Dan kan Silverstar de beslissing nemen. Of een clankat met meerdere loyaliteiten of jij wordt ook rogue. Ben jij het daar mee eens?" mauwde ze. De bruine kattin zuchtte zacht. Leven was niet makkelijk en al helemaal niet voor haar nu.


Love distraction - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 21:02

Flameleaf knikte, dat dacht hij er ook over. Hij keek naar de maan en wikkelde zijn staart over de hare, sterren glitterden en kleurden de zwarte nacht donkerblauw. De maan kleurde zijn gezicht ziñver en hij voelde Emerald naast zich. Hij slikte, Ik stop.' miauwde hij kortaf. Het kon niet zo langer, de Clan haatte hem toch al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jun 2015 - 21:10

Haar hart voelde zwaar toen hij het zei. "Ik stop" miauwde hij. Het was kort maar, heel duidelijk. Dit was echte liefde en ze voelde zich een beetje schuldig dat hij zijn clan had moeten opgeven. De clan moest het weten en zo snel mogelijk. Wat Flameleaf ook zou zeggen, zij ging mee. Sommige katten zouden haar herkennen. De poes zou verre van welkom zijn. "Hoe eerder hoe beter. Ga je mee?"


Love distraction - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 7:25

Flameleaf zuchtte het zou beter zijn dat hij nu meeging, dan zal de Clan hem niet aan kunnen vallen of verbannen. Hij keek naar de poes en knikte, 'Ik zal met je meegaan.' Flameleaf zag dat het al Moonhigh was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 7:34

Ze zag er tegen op maar het moest. Ze zou meegaan en alles eerlijk aan de clan vertellen. Dan zou Flameleaf ook zijn vertrek aankondigen. Soms vond Emerald de warriorcode zo oneerlijk. "Kom..." miauwde ze zachtjes. Maanlicht viel op haar vacht en maakte haar zilver. Stil liep ze van haar hol richting Thunderclan.

-Topic uit neem ik aan?


Love distraction - Pagina 2 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Love distraction - Pagina 2 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitimema 29 jun 2015 - 7:34

Ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Love distraction   Love distraction - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love distraction
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: