We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 24 moons I'm on this planet they called earth Gender: Rank:
Onderwerp: (AG) Broken Mirror ma 22 jun 2015 - 12:12
Ik zit al een tijd te denken, wat moet ik nou met Mirrorkit. Ik wist niet wat ik met haar wou doen en hoe ik haar karakter in elkaar zou zetten en verder laat ik haar een beetje links liggen. Dus heb ik besloten dat ik haar moet weggeven :/
Dit is Mirrorkit. Ze is een kitten van 2 moons en zit in Shadowclan. Je mag haar helemaal aanpassen en alles want ik heb nog maar weinig met haar in de rpg gezeten. Aangezien ik niet weet wat ik met haar aan moest, heeft ze nog niet echt een karakter. Deze kun je dus helemaal zelf bedenken. Verder mag je haar uiterlijk zo laten, maar die kun je in principe ook veranderen aangezien dat geen gevolgen heeft voor in de rpg.
Als je interesse hebt, hoef je dat alleen maar te laten horen. Je hoeft niet iets van een voorbeeldpost te maken of een motivatie te geven, want ik geloof wel dat ze gewoon in goede handen terecht komt.
Laatst aangepast door Waterdrop op ma 22 jun 2015 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt