Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? ma 29 jun 2015 - 20:35 | |
| ''Néh, een of andere stalker. Dat herken je vast wel.'' ze grijnsde naar hem, maar Ravi grijnsde nu niet meer. Hij keek neutraal en een beetje achterdochtig. Emeraldtail deed nog steeds alsof er niks aan de hand was en liep gewoon weer terug het water in. Ravi kwam niet achter haar aan en bleef gewoon staan. Hij was niet helemaal gek. Er was iets mis. Je liep niet random naar je stalkers toe om ze vervolgens weer alleen te laten. Er was meer aan de hand. 'Laten we die stalker maar eens verjagen dan. Stalkers zijn nogal vervelend namelijk.' sprak hij terwijl hij verder liep, de richting in waar hij Emeraldtail net heen had zien gaan. Die andere kater moest hier ergens rondhangen. Dat rook je ook. Thunderclan. Niet te missen. Hij wist niet enorm veel van de clans, kon alleen hun geuren onderscheiden en wist dat ze codes en dat soort dingen hadden. Ravi keek omhoog, misschien was deze kat goed in klimmen. Zijn blik gleed langs alle bomen en uiteindelijk zag hij de felrode vacht tussen de groene bladeren zitten. Nee, dat viel heus niet op. 'Kom naar beneden. Waarom stalk je ons?' vroeg Ravi meteen terwijl hij zijn blik neutraal op de kater had gevestigd.
|
|
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? ma 29 jun 2015 - 20:52 | |
| Flameleaf zou nu moeten meewerken. Achter Ravi's rug gaf ze snel een knipoog. ''Had ik je niet gezegd weg te gaan! We willen alleen zijn!'' riep ze. 'Kom naar beneden. Waarom stalk je ons?' vroeg Ravi. ''Ik denk dat hij mij stalkt Ravi.'' mauwde met een lichte grappende ondertoon.
-Flut |
|
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Who are you? wo 15 jul 2015 - 11:56 | |
| ''Had ik je niet gezegd weg te gaan! We willen alleen zijn!'' riep Emeraldtail naar de andere kater toe. Nog steeds had Ravi het idee dat dit niet Emeralds stalker was, maar de poes zou dat toch niet toegeven. ''Ik denk dat hij mij stalkt Ravi.'' zei ze op een wat grappende toon, maar hijzelf kon er niet bepaald om lachen dus negeerde hij haar opmerking maar. Hij vertrouwde deze situatie niet. ''Kom, laten we ergens anders heen gaan. Als je mee wilt tenminste,'' zei Ravi terwijl hij al een paar stappen zetten, weg van die andere kater.
Sorry laat >.<
|
|
| Onderwerp: Re: Who are you? | |
| |
|