Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: ★ [WC Med. Cat] Lizardpath, Medicine Cat of Windclan za 20 jun 2015 - 13:39 | |
| ✽ GENERAL Name; Lizardkit – Lizardpaw- Lizardpath Gender; Female Age; 26 moons Clan; Windclan Bloodline; 100% Windclan Rank; Medicine Cat Apprentice; Routpaw EXTRA:
✽ CLAN HIGH RANKS Leader; Everstar Deputy; Oceanbreeze Medicine cat; Lizardpath Medicine cat apprentice.; Routpaw
✽ HISTORY Kort >> Geboren in Leaf-bare >> Lizard's moeder, Icyrose, sterft >> De nursery wordt bedreigd tijdens de aanval van Shadowclan op het kamp >> Ontdekkingstocht met enkele kittens, buiten het kamp >> Kitnapping door Cyber en Jeff >> Eerste en tweede ontsnappingspoging >> Derde, geslaagde, ontsnappingspoging >> Aanval Cyber, Ospreywing sterft in een poging om Lizard te beschermen >> Medicine cat apprentice ceremonie >> Lizard's eerste training al med. apprentice
✽ HISTORY Uitgebreid
✽ INNERLIJK General; Smart, unstable, sharp-eyed, curious, proud, unsure,...
Lizardkit is... *Uitbreidingen komen later*
✽ RELATIONSHIPS ►Windclan Everstar;[Clanleader]
Whitelion; [Ex-deputy & daddy] {Wees trots, alsjeblieft...}
Icyrose; [Mommy] {Ik hoop je terug te zien in Starclan.} Thunderkit; [Sibling] {Broertje!} Tigerspots; [Sibling] {May Starclan light your path! <3} Abysspaw; [apprentice] {Verrader!!} Oceanbreeze; [Niece and current deputy] {Ik ben sterk genoeg, laat me mezelf beschermen.} Flowerpaw; [Kitten] {Rogues zijn NIET te vertrouwen!} Sparrowfeather; [Medicine Cat & mentor] {Ik ben er helemaal klaar voor!} 'Tigerpaw; [Kitten] {Jij viel mijn zusje aan!} Raptorpaw; [Kitten] {Waarom laat je me niet gewoon met rust?} Quietpaw; [Kitten] {We'll always be friends!} .Foxkit.; [Kitten] {Ik weet niet wat ik van je moet denken.} Lizardtail; [Warrior & half-brother] {Ik wist niet dat ik een half broer had?!} Spottedwish; [Warrior & unknown half-sister] {Heb ik iets verkeerds gedaan?} Smokepaw; [Apprentice]{Nog geen mening
►Thunderclan Silverstar; [Clanleader] Mistpaw; [Medicine cat app.]{Hopelijk zie ik je snel terug. Firedance; [Young warrior]{Nog geen mening
►Riverclan Butterstar; [Clanleader] Cat; [Rang] {Thoughts}
►Shadowclan
Shrewstar; [Clanleader] Innerstar; [Clanleader]{Ik heb respect voor je. Acefray; [Medicine cat] {Jij ben een enorm hulp geweest voor me!} Lionroar; [Ex-deputy Windclan] {Moordenaar!} Cat; [Rang] {Thoughts}
►Bloodclan Claw; [Eliteleader] Cat; [Rang] {Thoughts} Cyber; [Kitnapper] {Je hebt je doel bereikt...}
►Rogue's & Kittypet's Cat; [Rang] {Thoughts}
Laatst aangepast door Lizardpath op di 13 jun 2017 - 12:56; in totaal 6 keer bewerkt |
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: ★ [WC Med. Cat] Lizardpath, Medicine Cat of Windclan di 29 dec 2015 - 21:32 | |
| ✽ KNOWLEDGE
►Algemeen Jagen □ Klimmen Territorium □ ■ Vechten
□ Basics zijn gekend. (Dit wil niet zeggen dat ze het goed kan) ■ Ze heeft de nodige kennis en ervaring om alleen op haar poten te staan.
►Bomen Els (schors) Beuk (bladeren) Eik (bladeren) Wilg (schors) Wilg (bladeren) Takken en stokken ✿
►Struiken Braamstruik (bladeren) Braamstruik (bessen) Jeneverstruik (bessen) ❀ Frambozenstruik (bladeren) Bezemstruik (bloem)
►Kleine planten Winde (bladeren) Bernagie (bloem) Klit (wortel) Pimpernel (bladeren) Kleefkruid Kattenkruid Stinkende gouwe (bloem) Kamille (bloem) ❀ Kervel (bladeren en wortels) ✿ Vogelmuur Hoefblad (bladeren) Smeerwortel (wortel) Madeliefje (bladeren) Paardenbloem ✿ (Wilde) zuring (bladeren) Venkel (stengels) Moederkruid Elfenbloem Guldenroede Havikskruid Heide (nectar) Paardenstaart ✿ Klimop (blad) Ezelsoor (blad) Lavendel Kaasjeskruid (bladeren) Goudsbloem (bladeren) Munt Peterselie Papaver (zaden) Kruiskruid (bladeren) Ambrosia Rozemarijn Zomprus Ageratina Brandnetel (zaden en bladeren) Kalmoes Boerenwormkruid Tormentil Tijm Watermunt Wilde knoflook Wintergroen Duizendblad
►Andere Hazelnoten Spinnenwebben Honing Muizengal
►Giftige planten Doodsbessen(taxus) ❀ Vingerhoedskruid zaden Hulstbessen ❀ Nachtschade ❀ Cicuta (wortel en bloem)
❀ Dit kan ze herkennen. ✿ Dit kan ze herkennen en toepassen
|
|