|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:27 | |
| oeh, welke tekening? show me!! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:38 | |
| - Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- ow, da's wel lang, vanaf morgen blijf ik tot 11 uur in mijn bed liggen, dan is de rest al naar school xD zalig! en deliberatie betekent films kijken c:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:39 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- ow, da's wel lang, vanaf morgen blijf ik tot 11 uur in mijn bed liggen, dan is de rest al naar school xD zalig! en deliberatie betekent films kijken c:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c Woon je dicht bij school? ik anders wel c: te voet door de regen gisteren, heen en terug ;p |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:47 | |
| - Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c Woon je dicht bij school? ik anders wel c: te voet door de regen gisteren, heen en terug ;p ik woon 13 km van school, en om de een of andere reden is er een bus die vanaf mijn huis precies naar mijn school gaat :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:48 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c Woon je dicht bij school? ik anders wel c: te voet door de regen gisteren, heen en terug ;p ik woon 13 km van school, en om de een of andere reden is er een bus die vanaf mijn huis precies naar mijn school gaat :/ Ooh, gelukszak! ik moet/mag/wil te voet c: |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:52 | |
| - Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c Woon je dicht bij school? ik anders wel c: te voet door de regen gisteren, heen en terug ;p ik woon 13 km van school, en om de een of andere reden is er een bus die vanaf mijn huis precies naar mijn school gaat :/ Ooh, gelukszak! ik moet/mag/wil te voet c: kon ik maar te voet gaan, dan kon ik uitslapen :c |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 13:59 | |
| Ergens wil ik een topic met Ash&Maze&Inner omdat dat de drie spammers van nu zijn hier hahah |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 14:01 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Ergens wil ik een topic met Ash&Maze&Inner omdat dat de drie spammers van nu zijn hier hahah
ik heb altijd zin in een topic xD Mazie moet actiever |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 14:02 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c Woon je dicht bij school? ik anders wel c: te voet door de regen gisteren, heen en terug ;p ik woon 13 km van school, en om de een of andere reden is er een bus die vanaf mijn huis precies naar mijn school gaat :/ Ooh, gelukszak! ik moet/mag/wil te voet c: kon ik maar te voet gaan, dan kon ik uitslapen :c Uitslapen, daar zou ik maar niet zeker van zijn hoor :/ ik ga ook soms met de fiets, met de auto nooit.. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 14:05 | |
| YAAAY! Ash ook, dus wil jij maken? C: |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 14:07 | |
| - Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Innerpaw schreef:
als ik naar school moet, kan ik wel tot elf uur slapen, maar tijdens de vakantie sta ik altijd vroeg of :/ ik sta als het school is altijd om 7 uur op, en vertrek om 10 voor 8 ongeveer, maar in de vakantie, alles op het gemak x'D ik moet op schooldagen om halfzeven opstaan :c Woon je dicht bij school? ik anders wel c: te voet door de regen gisteren, heen en terug ;p ik woon 13 km van school, en om de een of andere reden is er een bus die vanaf mijn huis precies naar mijn school gaat :/ Ooh, gelukszak! ik moet/mag/wil te voet c: kon ik maar te voet gaan, dan kon ik uitslapen :c Uitslapen, daar zou ik maar niet zeker van zijn hoor :/ ik ga ook soms met de fiets, met de auto nooit.. als ik vlakbij school woon, zal ik ten minste tot 7:30 kunnen slapen, en school begint pas op 8:25, en dat noem ik uitslapen c: @Soof, komt eraan :3 |
|
| |
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 15:44 | |
| Goddamnit, ik moet een jurk hebben vóór 4 juli. Dan is de trouwerij van m'n tante. Iemand die een site weet?
Ik ga voor een blauw jurkje, niet langer dan over m'n knieën~ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 15:53 | |
| Ik heb vandaag nog niet veel anders gedaan dan (shipping) fanfics gelezen (a) |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 15:54 | |
| ugh, school. nog maar 6 minuten, gelukkig |
|
| |
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 15:56 | |
| [quote="Lucidpaw"]Goddamnit, ik moet een jurk hebben vóór 4 juli. Dan is de trouwerij van m'n tante. Iemand die een site weet?
Ik ga voor een blauw jurkje, niet langer dan over m'n knieën~[/quote
Help me ;-; |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 15:58 | |
| Zalando is altijd wel ok? Maar ik denk dat gewoon rondkijken in de stad goedkoper&sneller is (': |
|
| |
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 16:03 | |
| I'll try~ Op zalando vond ik 1 leuke. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jun 2015 - 16:20 | |
| Hello guys (: How's life? |