We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 20:55
Oh god, arme Leopard~ Van mij mag hij wel op vijf moons, hoor. Volgende ceremonie app worden. Maar ik ga 't ff met Chi overleggen, of zij nog iets met Swift wil during her kitten period~
Ik ben vandaag best erg met Thrush... ^^"
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 21:09
Maar ik wil ook dat hij zowat heel SC kent voor hij een appie word ;^; Dat hij bekent is onder de clan en hij moet nog ruzie krijgen (a) *Is niet van plan Leo een rustige kittenhood te geven* >3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 21:16
haii c:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 21:19
Fawnstep schreef:
Ik houd echt van Brat's ava <'3
Het was een mooi plaatje om mee te werken :3
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 21:27
@Thrushdive: Maakt mij niet zoveel uit wie. zou jij misschien willen maken?
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 21:29
VIPER IS SO DAMN CUTE :3
Brat
Member