|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:03 | |
| - Fisheye schreef:
- Zira schreef:
- Marieke is die 2e Levi/Rivaille? o.o
Nope
't is Miles Edgeworth (als kat) :') Oh, omdat hij ook zo'n dingetje op z'n borst heeft en zulk haar xd |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:10 | |
| - Zira schreef:
- Fisheye schreef:
- Zira schreef:
Nope
't is Miles Edgeworth (als kat) :') Oh, omdat hij ook zo'n dingetje op z'n borst heeft en zulk haar xd Ik denk dat ze buiten die twee kenmerken weinig met elkaar te maken hebben, maar het is wel grappig dat ze die twee dingen gelijkend hebben xD - Dit is Miles als mens (hoog plaatje is hoog, sorry):
En hij is moeilijk om te tekenen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:11 | |
| - Fisheye schreef:
- Zira schreef:
- Fisheye schreef:
- Zira schreef:
Nope
't is Miles Edgeworth (als kat) :') Oh, omdat hij ook zo'n dingetje op z'n borst heeft en zulk haar xd Ik denk dat ze buiten die twee kenmerken weinig met elkaar te maken hebben, maar het is wel grappig dat ze die twee dingen gelijkend hebben xD
- Dit is Miles als mens (hoog plaatje is hoog, sorry):
En hij is moeilijk om te tekenen Ja da's wel waar xD Ja, ik had hem al opgezocht (a) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:16 | |
| Ik ga nu ook gewoon tekenen :"D Sws ragequit ik m over vijf minuten weer haha |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:25 | |
| - Zira schreef:
- Fisheye schreef:
- Zira schreef:
- Fisheye schreef:
- Zira schreef:
Nope
't is Miles Edgeworth (als kat) :') Oh, omdat hij ook zo'n dingetje op z'n borst heeft en zulk haar xd Ik denk dat ze buiten die twee kenmerken weinig met elkaar te maken hebben, maar het is wel grappig dat ze die twee dingen gelijkend hebben xD
- Dit is Miles als mens (hoog plaatje is hoog, sorry):
En hij is moeilijk om te tekenen Ja da's wel waar xD Ja, ik had hem al opgezocht (a) Miles <3 Al heeft Apollo mijn eeuwige liefde <3 |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:34 | |
| |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 22:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 23:27 | |
| Zira's history is up-to-date. Ik ga ook maar is slapen, doeg ~ |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 23:38 | |
| Uurgh, Lumina is zo zielig ;_; |
|
| |
Lies 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jun 2015 - 23:42 | |
| Ik wil iets met Mistspark maar ik wil dat het spontaan gaat.. ugh~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 1:18 | |
| - Fisheye schreef:
- Firepaw schreef:
Charrie voor n Deviantart RP groep die nog gaat openen. Beetje een rough sketch, maar miss hebben jullie suggesties voor n naam? Cherrystripe(s), Russetstorm, Flarelight, Foxtail, Palebelly, Rosepetal, Blazefur
Nice tekening trouwens ^^ ----------
- En ja hoor, het "katificeren" van karakters uit een (nieuw) fandom van me is weer begonnen:
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 7:57 | |
| Goedemorgen iedereen ! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:01 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:04 | |
| Nog moe nog steeds een beetje ziekjes maar veder gaat het wel goed :p met jou? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:06 | |
| Ah, beterschap, alweer x3 Met mij gaat het ook wel goed! Ik heb vandaag een korte dag, maar moet daarna gelijk uit school door naar de stad om een bikini terug te brengen ;c supermooie bikini, maar hij is te groot. Echt jammer xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:09 | |
| AWW ik weet hoe je voelt ik had dat ook een keer maar dan een badpak maar hij was integen van jouw te groot te klein en erg te klein :c ooh wel lekker dat je een halfe dag heb ik heb een hele :/ en bedankt het komt wel goed komt door het weer denk ik c: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:16 | |
| Alles is beter dan twee uur reistijd om maar 20 minuten naar de ortho te gaan en vervolgens haasten om een wiskunde proefwerk te maken :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jun 2015 - 8:44 | |
| Ja, da's echt jammer. Maar probleempje; er staat op de bon dat ze swimwear niet terugnemen. Dus het is maar de vraag of het lukt.
Meh, succes Soof :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|