••F R O S T F A N G••



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 ••F R O S T F A N G••

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostfang
Member
••F R O S T F A N G•• DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons, how time flies
Gender:
Rank:
Frostfang
BerichtOnderwerp: ••F R O S T F A N G••   ••F R O S T F A N G•• Icon_minitimevr 19 jun 2015 - 21:59


•Algemeen
Name: Frostfang
Age: 16 Moons
Former names: Frostkit, Frostpaw.
Future names: Froststar?, ?
Clan: Thunderclan
Rank: Warrior
Apprentice: None

•Familie
Mother: Silkvoice
Father: Rumblestep
Siblings: Acidtaste

•Love
Partner: -
Kittens: -
Crush: -

•Innerlijk
Description:
Frostfang wil niet dat anderen haar helpen met dingen, daar is ze te trots voor. Al zou ze verdrinken, dan zou ze nog een helpende poot afslaan. Frost is eigenlijk bijna altijd onbeleefd, zelfs tegen hoge rangen. Het interesseert haar niks dat anderen hoger staan dan haar. Het maakt haar niets uit wat anderen van haar denken, en ze vindt het dan ook niet erg als haar vacht niet goed zit of als er wat viezigheid in gebleven is. Frostfang is heel nieuwsgierig en wilt zo veel mogelijk van de wereld ontdekken. Frost is heel dapper en durft overal naartoe of haar neus in te steken, wat ze ook graag doet. Gevaar is voor haar helemaal niks. Ze is snel en houdt van jagen, waar ze ook goed in is. Ondanks deze goeie kwaliteiten is ze erg koppig en wilt ze zelfstandig zijn. Ze zal haar eigen fouten niet graag toegeven. Ook wordt ze snel boos, ondanks haar vrolijke en gezellige karakter. Frost houdt van dagen waarbij het koud is met een harde wind, want ze voelt zich vrij in de wind. Ze vertrouwd geen enkele rode kat en is daar dan ook heel afstandelijk tegen, dit is een soort bijgeloof van haar. Ook heeft ze iets tegen katten met groene ogen. Frost gelooft dat Starclan verzonnen is zodat de leaders meer roem zouden krijgen en de medicine cats belangrijker werden. Ze vind het niet erg, en houdt haar mond dan ook over haar ongewilde mening. Ze is bang dat ze ooit zal stikken in een muizenbotje en eet daarom geen muizen meer.
Likes: Wind, herfst, vrij zijn, jagen, konijnen, ontdekken, regen.
Dislikes: Muizen, rode katten, katten met groene ogen, onaardige katten, indringers.

•Uiterlijk
Description:
Frostfang is een wat grotere, witte tabby met opvallende blauwe ogen. Ze heeft een brede bouw wat haar meer op een kater dan een poes doet lijken. Haar vacht is kort en ruw van textuur. Haar gezicht is bijna altijd vrolijk en ze heeft een beetje een ingezakte houding. Frost voelt zich goed in haar vel.
Fur color: White/black
Fur pattern: Tabby
Eye color: Blue
Pawpads and nose: Black
Scars: None

•Vaardigheden
Hoe meer • hoe beter!
Hunting: •••••
Fighting: ••○○○
Climbing: •••○○
Swimming:: •○○○○
Running: •••••

•Verleden
Ik vond als kitten mijn moeder, Silkvoice, heel lief. Ze zorgde altijd goed voor me en alles. Mijn vader zag ik niet heel vaak; hij had het druk genoeg met zijn warrior taken. Rumblestep was wel erg weinig in het kamp, wat mijn moeder zelfs zorgen baarde. Hierdoor werden ik en Acidkit onrustig en zodra we apprentice werden, zijn we onze vader achtervolgd.
Het bleek dat hij een affaire had met een roguepoes, waarmee hij iedere middag afsprak en nooit een dag miste; dat was dus de reden waarom hij zo weinig thuiswas. Ik en Acid snapte er toen nog niks van en we vertelden vrolijk aan mama wat we gezien hadden. Dit zorgde ervoor dat de altijd-zo-lieve kattin een uitbarsting kreeg en uithaalde naar Acid, aangezien die het dichtste bij stond. Ik was doodsbang en ben in een hoekje gekropen. Sinds dien haatte ik mijn moeder. Acid had een litteken op haar gezicht maar we moesten zweren aan Silkvoice dat we niets zouden doorvertellen.
Toch kwamen er vragen en voor ik het doorhad had ik de perfecte leugen verteld. "We kwamen papa tegen met een rogue poes, en hij was heel boos geworden dus had hij Acid een klap verkocht." Het vloog zo uit mijn bek, en vrijwel meteen nadat dit gerucht de ronde had gedaan stapte Rumblestep de clan uit. Mijn moeder was woedend op me, maar ze deed me gelukkig niks aan. Sindsdien heb ik mijn vader nooit meer gezien.
Toen op een dag groenhoest uitbrak, was mijn moeder een slachtoffer. Ik voelde niet eens veel verdriet; ik dacht dat het wel over zou gaan. Maar de ziekte ging niet weg en mijn moeder werd zieker en zieker. Na een tijdje overleed ze, terwijl ik weg was om wat prooi voor haar te vangen.
Ik had zo in een paar manen tijd allebei mijn ouders verloren. Gelukkig had ik Acid nog. Maar die verliet mij ook toen op een dag mijn vader terugkwam. Hij zag er gezond maar verwilderd uit. Hij was niet meer die beschaafde kat die ik kende, maar een wilde. Zijn vacht was niet eens meer netjes verzorgd. Hij vertelde Acid dat hij kittens had gekregen van de andere poes, en vroeg aan haar of ze mee wilde komen om hen te bekijken. Natuurlijk zei ze vrolijk ja, het uitbundige type dat ze ook was.
Toen ze terug het kamp in kwam, vertelde ze mij dat ze eigenlijk graag weer bij Rumble wilde wonen - iets wat mij heel erg verbaasde. Ikzelf wilde helemaal niets meer met hem te maken hebben, maar Acidpaw was helemaal dol op haar nieuwe broertjes en zusjes, degene die ik nooit ontmoet heb. Ze is de volgende dag meteen gegaan. Ik bleef achter, ik was bijna twaalf manen en dus bijna op mijn warrior-leeftijd. Ik heb Acidpaw sindsdien ook nooit meer gezien.
Verder is er niet veel interessants te vertellen, denk ik zomaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
••F R O S T F A N G••
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Thunderclan-
Ga naar: