≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} ma 10 aug 2015 - 11:10 | |
| //BUMP Even een vraag: Willen diegenen die zich aangemeld hebben voor een bepaalde rol nog meedoen? Want zodra ik gepost heb in het trainingstopic, zal ik ook meteen zijn poging tot verdrinken topic aanmaken c: |
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} ma 10 aug 2015 - 13:32 | |
| - Whitelion schreef:
- Als je nog steeds zoekt, kan Daypaw dan een van de katten zijn die hij aanvalt?
Ze kan niet praten en kan dus ook niet vertellen wat er gebeurt is of wie haar aangevallen heeft :') Daypaw is warrior geworden en weggeven, dus als je het niet erg vind mag je dit schrappen ;3 |
|
Endria 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} ma 10 aug 2015 - 13:37 | |
| Graywing is nog steeds beschikbaar. |
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} di 11 aug 2015 - 11:38 | |
| @Buns, okidoki (: Anders Pm ik de nieuwe eigenaar, maar ik zal haar goor de zekerheid schrappen :3 @Endria, Nice! |
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} di 11 aug 2015 - 12:12 | |
| het zelfde geld voor brat ze is nog steeds bischikbaar voor het gevecht topic ^^ |
|
≵ Lili[et] 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} di 11 aug 2015 - 13:10 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Sometimes there is something happening what you'll never expect.. {GZ/VL} | |
| |
|