|
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We are the future! ma 22 jun 2015 - 15:15 | |
| Shy had de hele tijd geluisterd, maar ze was bang dat ze niet mee mocht doen. "Owkay!" Iewdereen rang enneh naam?" toen ze dat hoorde stapte ze voorzichtig naar voren en zei ze ik nog niet.. een beetje nerveus schuifelde ze heen en weer, wat als deze kits net waren als de andere?
ooc: je mag haar best pesten.. dat is goed voor haar karakter |
| | | Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: We are the future! do 25 jun 2015 - 10:15 | |
| "Owkay! Iewdereen rang enneh naam?"vroeg haar zusje. Snel begon de kleine kitten te denken. Wat wou zij zijn? Warrior, dat natuurlijk, maar welke naam? "Ikkeh Snow.. Snow.. Snowfield!" Ja, dat paste ze goed bij haar. Snowfield. "Ikkeh Snowfield en ik warrior zijn!" piepte ze enthousiast. Dat vond ze echt prima, en ze ging zitten. {{Sorry, flutpost :c
|
| | | Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: We are the future! zo 28 jun 2015 - 21:46 | |
| "Medicwijn kat is heeeel swlim! Hij weet allews. Vanneh.. ziektehs en zo," Oh, wat cool! Hazel was een medicwijn kat en hij wist heel veel. Dat was wel een goed compliment. Tevreden knikte hij met zijn kop van ja. "Die moeteh ook grootse naam kiezeh!" Nou, dat wilde Hazelkit wel. Hij moest even diep nadenken, maar toen had hij ook wel de perfecte naam. "Hwazelcwaw." Miauwde hij, maar merkte dat hij moeite had met claw uit te spreken. Nou, dan maar een andere naam. "Nwee, Hwazel..." Oh, nu wist hij niks meer! Hazel sloot zijn groen-blauwige ogen in concentratie. "Hwazelhweart!" Besloot hij toen en zijn oren draaiden enthousiast om zich heen, toen hij hoorde dat ook Snowkit een naam had besloten. Snowfield. Dat was ook wel mooi! "Mwooi." Miauwde hij dus ook als compliment, al klonk het misschien niet al te aardig.
|
| | | Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: We are the future! wo 1 jul 2015 - 21:14 | |
| De kleine kitten was trots op haar Warriornaam die ze zelf uitgekozen had, en keek met volle trots in haar ogen naar de andere kittens. "Mwooi" piepte Hazelkit, niet al te vriendelijk. Hoe positief denkend ze was, hoorde ze de toon op hoe hij het zei niet, en beschouwde het als een compliment. "Dwank! Jij hebt ook mwooie naawm!" miauwde ze enthousiast. Snowkit, nee field, keek naar Sandstwar, afwachtend op een commando. "Wanneeh gwaan weh jagen?" vroeg ze, met haar ene pootje naar het andere pootje wippend van opwinding. |
| | | | Onderwerp: Re: We are the future! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|