Sunshine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Sunshine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
Sunshine 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Sunshine   Sunshine Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 18:48

Dicht bij het kamp stroomde een stroompje, ondanks dat het niet zo diep was, was het diep genoeg voor vissen om in te zwemmen. Vaak waren kittens van ongeveer vijf moons hier te vinden aan de rand van het kamp om alvast te oefenen. Queens werden daar niet blij van. Hij had het zelf ervaren; Mousefur, wie voor hem had gezorgd, had hem daar vaak zat weg mogen slepen. Was Mousefur wel niet zijn echte Queen, maar wel zijn oma.
Nu zat hij daar als jonge Warrior zijnde, serious business. Net op het moment dat er een middelgrootte vis langs zwom, sloeg hij beide poten in het water, maar verloor zijn evenwicht en belande zelf in het water. Op een afstandje stonden drie kittens die hem vrolijk uitlachte. Hij stond op uit het water, zonder vis en keek de kittens aan met fijn geknepen ogen. "Nog een keer lachen en ik voer jullie aan de piragna's!" Grauwde hij, het niet kwaad bedoelend. Wel waren de kittens abrupt stil. "Goed zo," snorde hij, waarna hij langs ze heen liep, het kamp in. In het kamp schudde hij zijn vacht uit, waarna hij tegen een poes aan botste.

OOC: Gemstone first.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemstone
StarClan
Sunshine DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Gemstone
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:12

Eindelijk had ze haar vacht schoon. Tevreden snorde ze haar witte bef inspecterend en grijnsde haar smaragd groene ogen speels twinkelend. Ja ze was hier blij mee. Ze hielt van zichzelf goed verzorgen en er perfect uit zien. Iemand hier moest het doen toch? Met een grijns kwam ze omhoog en sloot haar ogen genietend van het zwakke zonlicht op haar schitterende vacht totaal overgenomen door het fijne gevoel dat als sneeuw voor de zon verdween zodra een of andere mousebrain vol tegen haar opstompte. Ze siste grommend haar ogen openend dat hij op moest passen maar toen pas zag ze tot haar schock hoe onder de vieze vuile natte MODDER hij zat. Haar hart stokte even in haar keel terwijl ze omlaag keek naar haar bef die nu bruin was inplaats van het schitterende wit. Ze hapte naar adem en bracht haar voorpoot naar haar kopje voor ze stijl achterover viel en zich ronddraaide in tranen. "KIJK NOU WAT JE DOET!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Sunshine 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 19:44

"Oh, oeps, sorry," miauwde Smokegaze toen hij tegen een iets oudere warrior aan was geknald. Ja, vandaag was hij de kluns van de clan. Geweldig. Hij schudde zijn vacht nogmaals uit waarbij allerlei water spetters gevuld met modder alle kanten op vloog. Toen hij opmerkte hoe erg de poes naar adem snakte, keek als of ze zojuist een Darkforest kat had gezien was hij wel even verbijsterd. "KIJK NOU WAT JE DOET!" Toen hij zag dat wat wit had moeten zijn, bruin was, schoot hij in de lach. "Ja, ik zie wat ik gedaan heb," grinnikte Smokegaze. "Nou, raap jezelf weer bij één en maak 't schoon. Kleine moeite," vervolgde hij waarbij hij een poot over zijn snoet haalde, als of hij zijn tranen van het lachen weg wou vegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemstone
StarClan
Sunshine DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Gemstone
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 19:36


haar ogen stonden wijd open gesperd nog altijd op haar rug liggend en staarde recht naar de kater vol ongeloof. Hoe DURFDE hij haar zo smerig te maken en alsnog zo te reageren. Hoe durfde hij hoe hoe ARGH! Hij zou hiervoor betalen, hij zou boeten want wie haar vacht verpeste verspeste zijn leven. Ze duwde zichzelf omhoog en staarde hem strak aan. "Jij vuil vies beest!" Siste ze woest en haalde naar hem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Sunshine 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 1:02

Smokegaze keek enkel naar de warrior die op haar rug lach, nog steeds. Gevallen van ongeloof dat haar vacht vies was. Smokegaze moest echt zijn best doen niet in de lach te schieten. Gemstone stond op en keek hem strak aan. Hij keek nuchter terug. "Jij vuil vies beest!" Smokegaze grinnikte, "ah, die bijnaam heb ik al..." Hij kreeg een pets in zijn gezicht, en kleine plukjes haar dwarrelden naar beneden. "Starclan..! Je bent gestoord!" Miauwde hij verontwaardigd met zijn 'wenkbrauwen' opgetrokken. "Ik dacht daarnet nog dat je een spelletje speelde," vervolgde hij terwijl hij zijn poot over zijn wang haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemstone
StarClan
Sunshine DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Gemstone
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 20:47

Met woedende ogen staarde ze de kater aan ze werd alleen maar pissiger zeker toen deze haar ook nog eens gestoord noemde. Wie dacht hij wel niet wie hij was! "Allemachtig jij bent hier degene die gestoord is, met je vieze vuile mice infested lichaam! Hoe durf je tegen mij op te lopen!" Haar staart was dik en haar haren stonden recht overeind haar gehele lichaam trilde terwijl ze haarn agels in de grond sloeg om zichzelf te beheersen. "Ik zou nooit een spelletje spelen over mijn vacht jij lelijk stuk onbenul."
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Sunshine 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 22:14

"Allemachtig jij bent hier degene die gestoord is, met je vieze vuile mice infested lichaam! Hoe durf je tegen mij op te lopen!" Smokegaze's kaak viel nog net niet op de grond van verbazing. Was ze ziek? "Jij moet de medicine cat zien," adviseerde hij Gemstone op een zoetsappig toontje. "Ik zou nooit een spelletje spelen over mijn vacht jij lelijk stuk onbenul." Smokegaze schudde zijn kop en grijnsde. "Dat meen je niet. Ik behoor hier tot de knapste katers in het kamp. Én dat weet je," miauwde hij met een knipoog. "Maar als je het niet erg vind, m'dam, ik ga mijn tijd hier verder niet aan verdoen. Ik zal je met rust laten zodat je kan bijkomen en je je vacht weer op orde kunt brengen," miauwde hij nuchter met een rol van zijn ogen, waarna hij zich omdraaide om er vandoor te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sunshine   Sunshine Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sunshine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: