We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: » Shoot for the moon vr 5 jun 2015 - 9:04
Shoot for the moon
Even if you miss, you'll land among the stars.
» Hello! Ik ga weer lekker actief worden met een paar van mijn dierbare karakters, om lekker veel activiteit in hen te gooien en weer plezier te maken op deze fantastische rpg! Daarvoor heb ik natuurlijk wel wat hulp nodig van jullie, want zonder mensen om mee te posten is het natuurlijk onmogelijk om een karakter lekker actief te houden! Vandaar dat ik hier dus topics zoek voor de volgende accounts:
Dustpaw // Thunderclan Apprentice - topics open voor iedereen Lightkit // Shadowclan Kit - topics alleen in Shadowclan's nursery
Alvast bedankt voor je tijd en ik hoop dat ik je gauw hier zie en wij samen een topicje kunnen beginnen!
Laatst aangepast door .Lightkit op do 27 aug 2015 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: » Shoot for the moon za 6 jun 2015 - 10:32
Ik wil d'r wel eentje met Ash? (:
Lightbearer
Member
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
Onderwerp: Re: » Shoot for the moon za 6 jun 2015 - 10:45
Oh dat kan je natuurlijk ook doen! Hij roept het best luid, desondanks dat hij in de ingang van de nursery staat, dus je mag er best op reageren met Skull.