Selena 234 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 11:21 Oké, ik hou van mijn presentatie~
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night." CAT'S PROFILE Age :
Ageless Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior | Carnation Killer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 11:23 Mensjesss, ik heb hulp nodig met kiezen xD Een shiny Numel/Camerupt of een shiny Growlithe/Arcanine? x.x Of een gewone Growlithe/Arcanine? (a) Ik ben onbesluitvol
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 11:28 Leopardkit, schreef: Mensjesss, ik heb hulp nodig met kiezen xD Een shiny Numel/Camerupt of een shiny Growlithe/Arcanine? x.x Of een gewone Growlithe/Arcanine? (a) Ik ben onbesluitvol Shiny Camerupt is awesome
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 11:31 Ik stem voor Growlithe <3 Mijn favo pokémon <3
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night." CAT'S PROFILE Age :
Ageless Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior | Carnation Killer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 11:34 Daarom twijfel ik er ook tussen >.< Ik heb al een Growlithe en zou die kunnen fokken tot ik een Shiny heb, maar een shiny Camerupt is awsome en kan ook nog mega evolven en heeft met zijn /ground typing nog wat voordeel in mn team x.x *Troubles*
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 11:36 Thor schreef: @Mim, Heb die verhaallijn niet helemaal gevolgd. x'3 @Julia, Hahaha, aan het werk! >:3 Nee ben een tijdje afwezig met rowan geweest dus niet echt oog op gehad enlighten me c:
Dani 317 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 12:14 @Mimi, Aha, dan is het logisch. c; Ik moet me aanmelden voor Fawn x Thrush. Het nestje is te geweldig om voorbij te laten gaan. D;
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 12:28 Toets van het jaar gemaakt xD Alle antwoorden stonden erbij xD Lucky meeee
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 12:30 oke ik vraag me af hoe lang ik vandaag stage heb x'D het is half 1 stage bbegleider is er nog niet en moet iig half 5 al weg.. xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 13:21
D'n iene di rent veur zien leave, d'n andere wandelt hiel rustig vurbeej. Heej zuj d'r alles vur geave, en heej zet: ze mooge 't hebbe van meej.
Mag ik trots zijn op deze code? :')
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 13:31 @Marieke I don't see why not (: Hmm echt geweldige dag xD volgende toets verkloot, ik ben geweldig xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 14:39 Laatst aangepast door Fisheye op ma 8 jun 2015 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt
Dani 317 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 14:40 @Marieke, Ziet er leuk uit! :3 Nog 1 uur wiskunde. -,-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 14:48 Hihi ik vind alleen maar leukere liedjes voor Botervlootje <3 Ik zie Boter en Screw echt zwaar als BFF's rondhuppelen nu x'D
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 15:05 Hebben anderen ook een melding dat als je 'deze' pagina wilt weergeven dat je dan ergens moet inloggen?
Pete Goez 4113 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 15:06 Nee ik niet? Bijna klaar met Duits en dan nog een ontwerp tekening maken <3
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 15:06 Oh, nu heb ik het niet meer ^^
Dani 317 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 15:09 Severpaw schreef: Hebben anderen ook een melding dat als je 'deze' pagina wilt weergeven dat je dan ergens moet inloggen? Jaaaa, echt vervelend. D;
Ik heb het nu niet, maar het ging al vaker weg en daarna kwam het weer terug.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 16:36 mèh, ik wil een verhaal schrijven, maar ben er niet goed in omdat ik nooit een goede verhaallijn kan bedenken :/
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 jun 2015 - 16:41 Ik hoef nog maar 5 dia's te maken van een powerpoint en dan ben ik al klaar met m'n huiswerk voor vandaag
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic