Happy Reunion [Lionroar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Happy Reunion [Lionroar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Evergreen
Member
Happy Reunion [Lionroar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:33

Ze had weer eens slecht geslapen. Die vervloekte nachtmerries. Katten kon ze bevechten, dassen kon ze verjagen, maar hoe liet je dromen verdwijnen? Ze was moe, maar liet zich er niet door afleiden. Nadat ze had gejaagd was ze naar de grens gegaan om die in de gaten te houden. De patrouilles langs de RiverClan grens waren na Butterstars bezoekje versterkt, maar ze moesten ShadowClan ook niet vergeten. Vervloekte Shrewstar. Vervloekte Lionroar. Ze waren vast beste vrienden geworden, die twee vossenharten. Het Donderpad stonk als altijd, maar Everstar kon vaag de geurmarkeringen van de grens ruiken. Ze stond zo dicht naast het zwarte pad dat de wind die een langsrazend monster veroorzaakte aan haar vacht trok en de stinkende rook in haar ogen prikte. Ze keek naar de overkant, waar geen kat te zien was. Of toch. Ze kneep haar ogen tot spleetjes. Daar was hij. Die ene kat die ze gehoopt had nooit meer te hoeven zien. Dat monster. Die vuile verrader. Lionroar.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Happy Reunion [Lionroar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Happy Reunion [Lionroar] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 20:53

Nadat hij zich had ingewerkt in Shadowclan en het gebied wat beter leerde kennen, al zou het vast nooit zo vertrouwd voelen als het gebied waarin hij was opgegroeid, waarin hij als jonkie had rond gerend en alle kleine hoekjes en gaatjes kende, had hij zijn warrior-taken in de clan op zich genomen. Hij wou zo snel mogelijk weer een normaal leven stichten, of iets wat daar tenminste op leek. Hij zou nooit normaal naar de windclan katten meer kunnen kijken, de katten die hij ooit als zijn familie zag - waar nog steeds een paar leden met zijn bloed in rondliepen, die hij echter wel nog met heel zijn hart lief had - en waar hij 'vrienden' had gesticht. Hij verafschuwde de clan nu, de clan waar hij ooit bloed, zweet en tranen in had gestopt. En nu, zijn warriortaken in Shadowclan vrij serieus nemend, liep hij richting de grens met deze clan. Het enige kleine stukje pad dat Shadowclan van die verraders afscheidde. Echter verstarde hij meteen in zijn tred, zijn ogen tot dunne spleetjes vernauwend toen hij de oh zo bekende geur kon ruiken van een kattin die hij ooit als zijn beste vriendin achtte. Everstar.


Happy Reunion [Lionroar] DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Happy Reunion [Lionroar] Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Happy Reunion [Lionroar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:12

Everstar staarde naar hem met groene ogen waarin iedere warmte die er ooit voor hem geweest was verdwenen was. Hij leek al even blij om haar te zien. Everstar wist niet eens wat ze moest zeggen. Dit had ze niet verwacht. Ze had niet gedacht dat hij zijn verraad nog erger had kunnen maken dan het al was, maar hij had het klaargespeeld. Oh, en hoe! Ze had het niet eens gemerkt, maar haar nagels waren uit hun hulzen geschoten en de haren in haar nek waren opgerezen. Waarom? Waarom stelde ze haar vertrouwen altijd in de verkeerde katten? Die rogue, al zo veel manen geleden, met wie ze gezellig had zitten kletsen tot hij haar mentor vermoordde. En nu Lionroar. Manenlang was hij haar vertrouwde deputy geweest, haar enige vriend. Niets had ze gemerkt van de leugens, van zijn ware aard. Zelfs toen Tawnylight net vermoord was en de bewijzen tegen Lionroar zich hadden opgestapeld, had ze nog getwijfeld. Maar Lionroar had laten zien wie hij was toen hij haar had aangevallen, toen had ze het eindelijk gezien. En hier stond hij nu. Geen greintje schaamte, geen greintje berouw voor wat hij had gedaan. "Hoe durf je je hier in de buurt te vertonen, met haar bloed nog onder je nagels, stinkend naar ShadowClan?!" siste Everstar uiteindelijk tussen haar opeengeklemde kaken door. Iedere pijn die ze had gevoeld over zijn verraad was omgezet in pure haat. Het was nog een wonder dat ze niet meteen het Donderpad overgestoken was en hem had aan was gevlogen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Happy Reunion [Lionroar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Happy Reunion [Lionroar] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:24


Haar rode pels stak duidelijk af tegenover het groene gras dat zich begon te ontwikkelen nu New leaf weer aanbrak. Haar typerende groene kijkers waren tot spleetjes vernauwd en hij kon de haat die ze voor hem droeg gewoonweg ruiken. Waar ze ooit misschien zijn enige vriend was geweest, was ze nu overduidelijk een van die zovelen vijanden die hem het liefst uit de weg wilden werken, nooit meer in hun leven wilden zien. Ergens brak het zijn hart over en over, totdat het uiteindelijk een steenkoude massa was geworden dat nergens meer van kon houden, nergens meer van wilde houden. De kater staarde haar strak aan toen haar stem uiteindelijk de stilte tussen de twee katten verbrak. Een moment na haar woorden bleef hij stil, zijn helderblauwe ogen priemden strak in de hare. "Ter informatie sta ik niet meer op Windclan gebied, je hebt me van Windclan gebied verbannen, als ik je even op de feitjes mag drukken is dit het gebied van Shadowclan." Zijn oren lagen wat meer naar achteren dan normaal, wantrouwend en kwaad. "Bovendien heb ik nooit haar bloed onder mijn klauwen gehad, niet op de manier waarop jij het ziet. Dat misselijke mormel, die moordenaar die je tot je deputy hebt genoemd, die heeft meer op zijn geweten dan ik." Uit pure woede en haat voor de kattin voor hem, had hij onbewust zijn klauwen zelfs uitgeslagen. Hij nam geen enkele aanstalten haar aan te vallen, maar als het zover zou komen dan zou hij niet aarzelen haar pijn te doen. Die vuile vriendenverrader.


Happy Reunion [Lionroar] DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Happy Reunion [Lionroar] Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Happy Reunion [Lionroar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 21:53

Zijn ogen waren net zo koud als de hare. Everstars haren rezen bij zijn woorden nog verder overeind. "Lees me niet de les", siste ze. "En blijf het niet ontkennen! Denk je nog steeds dat je mij die leugens kunt laten geloven? Je hebt heel duidelijk laten zien aan wiens kant je staat." De kant van de vijand. De wond was niet meer dan een dunne witte streep op haar borst, onzichtbaar onder haar vacht. Een das had haar een leven afgenomen en op dat moment was ook die wond geheeld.uit het oog, uit het hart, had Everstar bijna opgelucht gedacht. Maar dat was niet hoe het werkte.
Ze walgde van hem. Hij vertrapte persoonlijk alles wat het betekende om een warrior te zijn. Hoe kon Shrewstar hem opgenomen hebben in haar clan? Die poes was nog verder gezakt dan Everstar had gedacht. Lionroar was geen vijand van WindClan, hij was een vijand van de warrior code zelf. ShadowClan mocht zichzelf geen clan noemen als ze katten als hij opnamen. "Is dat wat je Shrewstar hebt verteld? Geloofde ze je? Natuurlijk geloofde ze je. Zij zou een slang nog geloven als die maar een vijand van WindClan was." Ze siste. "Ik ben niet zo stom, Lionroar, niet meer." Lionroar. Een naam die eerst vriendschap had betekend smaakte nu naar gif. Het was pijnlijk om hem te zien. Hij zag er zo... hetzelfde uit. Zijn ogen waren koud geworden, maar verder was hij niet veranderd. Hij zag er niet uit als het monster dat hij was.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Happy Reunion [Lionroar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Happy Reunion [Lionroar] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 22:09


Pure haat borrelde op van in het midden van zijn lichaam toen de poes sprak. Hoe ze nog steeds er duidelijk van overtuigd was dat hij een moordenaar was, dat hij de clanverrader was en alles gelogen was. Hij zou er bijna om moeten lachen, maar grappig vond hij het niet meer. Allang niet meer. IJzig staarde hij dan ook naar haar terug, tot de conclusie komend dat hij haar toch niet van haar standpunt zou af kunnen halen en stiekem wilde hij dat niet eens. Hij wilde haar niet meer proberen over te halen, het litteken dat ze mentaal bij hem had achtergelaten door hem zo hard in de steek te laten toen haar de waarheid had verteld, de echte waarheid, naast de bijna perfect klinkende leugens van Whitelion. Te perfect, ze had het kunnen weten. Ze had het moeten weten, maar nee, ze was blind geweest en de kans was groot dat ze dat nog steeds was. Blind voor wat echt was, wie tegen haar loog en wie niet. Ze had hem in de steek gelaten als een vriend. "Ik heb nooit tegen je gelogen, jij bent degene hier die een vriend heeft laten vallen. Het woord van een vijand vertrouwen boven dat van mij, nee, Everstar, je bent stom. Je bent blind voor wat er echt gebeurd." En meer woorden wilde hij daar niet aan vuil maken. Hij keek haar strak aan, toen hij nogmaals zijn mond opende om verder te spreken. "En waar jij mij voor dood uit je territorium hebt verbannen, want dood was ik gegaan zonder hulp, heeft Shrewstar me een tijdelijk dak boven mijn hoofd gegeven. Totdat ik volledig gezond was natuurlijk." Hoe hij uiteindelijk bij de clan was gekomen ging haar helemaal niet aan. Shadowclan was nu zijn thuis, zij was de vijand nu.


Happy Reunion [Lionroar] DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Happy Reunion [Lionroar] Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Happy Reunion [Lionroar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 16:22

Waarom bleef hij maar volhouden? Hij zag zelf toch ook wel dat het niet ging werken? Ze gromde. Ze geloofde geen woord van wat hij zei. Als hij de waarheid had gesproken, zou hij haar niet aangevallen hebben. Als hij de waarheid had gesproken, zou StarClan haar tegengehouden hebben toen ze hem had verbannen. Ze zouden iets van een teken gegeven hebben. Dat was toch wat ze deden? Tekens geven? Niets dat ze iets gedaan hadden om duidelijk te maken wat Lionroar eigenlijk voor kat was...
Ze haatte het dat hij niet toegaf. Als hij toe zou geven, zou hij kunnen zeggen waarom hij het had gedaan. Bij Skymask was de aanleiding duidelijk geweest, maar wat voor reden had hij gehad om een gewone, loyale poes als Tawnylight om te brengen? Misschien frustreerde dat haar nog het meest, dat ze nog steeds niet wist waarom. Dat was wat ervoor zorgde dat haar gedachten steeds weer naar Lionroar gingen, terwijl ze probeerde er iets van te begrijpen.
Everstar snoof bij zijn laatste woorden. Alsof Shrewstar een of andere barmhartige samaritaan was. "Moordenaars en verraders verdienen geen hulp", miauwde ze. Everstar had al sinds ze Evergreen heette geen enkel medeleven kunnen opbrengen voor katten als hij. Verraders waren nog erger dan rogues, zelfs erger dan BloodClanners. En tijdelijk? Lionroar was inmiddels al geruime tijd bij ShadowClan, lang genoeg om volledig geheeld te zijn en hun geur overgenomen te hebben. "Jij en Shrewstar zijn zeker goede vrienden geworden, intussen, de avonden vullend met geklets over hoe erg jullie WindClan haten?" WindClans status en zwakheden besprekend?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Happy Reunion [Lionroar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Happy Reunion [Lionroar] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimevr 5 jun 2015 - 22:11


Hij begreep het niet. Wat had hij haar aangedaan om haar zover te brengen dat ze hem niet geloofd had? Hij had het haar uitgelegd en ja, zijn verhaal klonk alles behalve perfect. Het klonk nep en het was niet bepaald iets wat je snel zou geloven, maar hij was haar vriend geweest en zij had hem niet vertrouwd. Hij had nooit tegen haar gelogen en dit was wat hij ervoor terug had gekregen, een verbanning. Ze was nooit een vriendin voor hem geweest. Maar het was zij die nu verkeerd zat en daar bleef hij zich heilig aan vast houden. Hij had Tawnlylight nooit vermoord, ook nooit de intentie gehad om dat te doen. Het incident met Skymask had hem al genoeg trauma's opgeleverd, met daarop een nog slechtere kijk op de wereld, en het had hem veel aangedaan. Nee, hij zou het niet nog eens willen doen. Daar bovenop was Tawnylight een lieve, verlegen en loyale poes. Hij zou nooit een clangenoot op zo'n brute manier en zo harteloos vermoorden. Ja, ze had hem aangevallen en ja hij had tegen haar gevochten om zijn eigen leven in stand te houden, maar hij had haar nooit dood gewild. Ze was ook niet doodgegaan als dat witte monster er niet was geweest. Het was hij die haar van de rots had afgeduwd en haar levenloze lichaam dat daar onderaan de rots lag zou de kater nooit van zijn netvlies kunnen branden. Hij zag het nog dagelijks, in zijn dromen of terwijl hij zijn ogen sloot. Hij beleefde het steeds overnieuw weer, net zoals dat moment met Skymask. Maar iedere keer, hoe hij het ook wendde of keerde, eindigde het hetzelfde. Een ijzige blik werd op Everstar gericht toen ze haar woorden uitsprak. Dus hij was een moordenaar en een verrader? Ze was echt blind geworden, doorgedraaid. "Over moordenaars en verraders gesproken," begon hij koeltjes. "Je hebt er een als je deputy, niet waar? Als ik immers de geruchten moet geloven, heb je dat witte monster tot je opvolger benoemt en daarmee niet alleen de reputatie van de clan totaal verwoest, maar ook zijn toekomst verpest." Beet hij haar toe. Nee, als Windclan ten onder ging dan was het allemaal haar schuld. Hem was ze kwijt, hij zou niet meer loyaal voor haar zijn. Nee, zijn loyaliteit lag nu bij Shrewstar en haar clan, Shadowclan had hem een nieuw leven aangeboden en ergens kon hij het als een teken van Starclan zien om een nieuw begin te maken. "Not that you really need to know this, maar Acefray, Shadowclan's medicine cat, vond mij in hun territorium en stond erop om mij op te lappen. Zoals een medicine cat dat hoort te doen, natuurlijk." Zachtjes schudde hij zijn hoofd. "Shrewstar zag in wat voor aanwinst ik voor haar clan zou zijn, iets wat jij duidelijk over het hoofd hebt gezien blijkbaar, en heeft me in haar clan opgenomen." En meer kwam ze ook niet te weten. Hij was een gevaarlijke troef die Shadowclan nu in zijn klauwen had, hij kon Windclan kapot maken als hij dat wilde. Hij kende het hele gebied uit zijn hoofd, wist precies waar de zwakke plekken in het gebied zaten en hij kende de clan. Hij kende Everstar en haar manier van denken. Zachtjes maakte hem dat aan het grijnzen.


Happy Reunion [Lionroar] DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Happy Reunion [Lionroar] Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Happy Reunion [Lionroar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitimedo 11 jun 2015 - 22:22

Everstar sloot al zijn woorden buiten en reageerde niet op zijn uitspraken. Alleen al van zijn stem kreeg ze hoofdpijn. Ik heb de juiste beslissing genomen, dacht ze. Hij probeerde weer twijfel te zaaien, maar ze moest gewoon niet naar hem luisteren. Ze wist wie ze kon vertrouwen. Ze had hiervoor natuurlijk ook gedacht dat ze dat had geweten. Toen had Lionroar bovenaan haar lijstje betrouwbare katten gestaan. Als een van de weinigen die op die mentale lijst stonden. En Whitelion had ze juist gewantrouwd. Hoe vreemd was het dat dat zo was omgeslagen? Als je dat een paar manen geleden aan haar had verteld, zou ze je uitgelachen hebben. Maar nu wist ze het zeker. Ze had het toen fout gehad. Nu wist ze hoe het zat. Misschien was haar vertrouwen toen nog wel gerechtvaardigd geweest. Misschien was Lionroar echt nog een goede, loyale kat geweest toen ze hem tot deputy had benoemd. Ze kon de gedachten niet verdragen dat hij misschien al die tijd al zo was geweest. Nee, het moest Icyrose's dood zijn die hem over het randje ahd geduwd. Waarom een clan beschermen die zijn grote liefde niet beschermd had? Misschien was dat wel wat hij dacht. Everstar wist het niet. Hij kon van alles denken. En nu vormde hij een gevaar voor haar clan. Hij wist alles van hen en waarschijnlijk wist Shrewstar dat nu ook. Ze moest nieuwe tactieken zien te verzinnen, plannen die Lionroar niet kende. Anders waren ze serieus in het nadeel in het volgende gevecht. Everstar bleef zwijgen. Het had geen zin om te proberen Lionroar over te halen te bekennen. Hoe zeer het haar ook kwelde dat ze nog altijd dat waarom niet wist, er naar blijven vragen had geen zin. Ze keek de kat aan. Zijn wij ooit echt vrienden geweest?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Happy Reunion [Lionroar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Happy Reunion [Lionroar]   Happy Reunion [Lionroar] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy Reunion [Lionroar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: