〤 General 〤
Name: Hailkit
Future names: Hailpaw - Hailstorm - Hailstar?
Prefix: Ze heeft een witte vacht dus de zelfde kleur als de hagel heeft.
Suffix: Als ze tegen iemand uitvalt lijkt het of er een storm in haar ontketent.
Rank: Kitten
Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder - Queen? - Medicine cat apprentice? - Medicine cat? - Deputy? - Leader?
Clan: Shadowclan
Parents: Fawnstep & Unknown {Thrushdive}
Siblings: Unknown
Half siblings: Hailpaw, Slatepaw, Roughpaw and Aurorapaw {Unknown: Dawnpaw, Woodpaw, Lurkingpaw, Emberpaw, Ivypaw and Windpaw}
Grandparents: Innerghost & Flamepath {Unknown: Shrewstar & Wolftail}
Other family: Terrorpaw, Thornpaw, Frozenpaw, Brokenhowl, Littlestream, Ravenheart, Aurynight, Russetfur, Stormkit, Thawkit, Icekit, Sliverpaw, Stormkit, Vixenkit, Lionkit, Leopardkit and Swiftkit {Unknown: Strugglebug, Saltdale, Sharpsoul, Shadewolf, Falconscreech, Cinnamonscent, Tallshadow, Timeleap, Runningvole, Lightninghowl, Darkkit, Lambkit, Spiritkit, Zebrakit, Moonkit, Lightkit and Burningkit}
Bloodline: 100% Shadowclan
Sexuality: Bisexual
〤 Inside 〤
Likes: Complimentjes krijgen - Gelijk hebben - Verbeteren - Regen/sneeuw/hagel - Respect - Waardig zijn
Dislikes: Commentaar - Ongelijk hebben - Haar vader - Negativiteit - Onderschat worden - Anders zijn
Personality: Kitten: Als kitten zal Hailkit een van de rustigere en vriendelijkere kittens zijn. Ze zal niet opvallen op welke manier dan ook. Wel kan ze andere geen gelijk geven, ze moet koste wat kost gelijk hebben. Ze zal het helemaal geweldig vinden als ze een complimentje krijgt maar een grote mond open trekken als iemand commentaar op iets wat ze doet geeft. Ze kan met iedereen wel goed opschieten en maakt met niemand ruzie, tenzij dat het gaat over wie gelijk ergens over heeft.
Apprentice: Als apprentice zal het missen van een vader figuur haar erg aangrijpen. Omdat ze niet weet wie het is en denk dat helemaal niemand het weet zal Hailpaw zich als een schaamte voor de clan voelen. Dat zal ze proberen goed te maken door hard te trainen, niet normaal hard maar té hard. Daardoor zal ze regelmatig de Medicine cat den moeten bezoeken omdat er weer eens iets niet goed met haar is. Echter zal het vele trainen niet alleen maar nadelen hebben, ze zal er door ook ondanks haar grootte prima bij kunnen houden met de grote katten. Nog iets waarmee ze in de knoop zit is dat ze soms ook een oogje krijgt op kattinnen in plaats van alleen katers. Ook dit zal ze als iets slechts zien en het daardoor zo veel mogelijk proberen uit haar hoofd te bannen.
Warrior: Omdat ik nog niet precies weet wat ik haar allemaal ga laten overkomen is haar persoonlijkheid als warrior dan ook nog niet bekend. Een redelijk groot deel van haar persoonlijkheid dan wil ik dan ook laten uitmaken door de dingen die haar overkomen tijdens haar tijd als apprentice.
More explanation: Uit ervaring weet ik dat als ik een persoonlijkheid van een karakter helemaal vast zet ik de inspiratie er snel voor zal verliezen. Dat is de reden dat ik alleen een paar basispunten geef voor de persoonlijkheid omdat dat voor mij het fijnste is. Wel een idee hebben van hoe de persoonlijkheid ongeveer is maar ook nog ruimte laten voor eventuele veranderingen. Op die manier houd ik mijn karakters het makkelijkst actief.
〤 Outside 〤
Fur length: Half lang
Fur pattern: Egaal maar haar rechter voorpoot is een andere kleur dan de rest van haar lichaam
Fur color: Wit met een zwarte voorpoot
Eye color: IJsblauw
Pawpats and nose color: Roze
Scars: Nog geen maar die zullen er in haar apprentice en warrior tijd zeker wel een aantal komen
Build: Hail zal haar hele leven aan de kleine kant zijn. Dit geeft haar ook een nadeel wat ze met trainen probeert goed te maken. Ze is heeft voor haar grootte een normale slankheid en staat ook normaal op haar poten. Echter zijn de spieren bij haar rechter voorpoot aan de slappe kant waardoor ze er regelmatig door heen stapt wat dan na een dag of twee vaak al weer is verdwenen.
〤 Setje 〤
- Signature:
〤 Relations 〤
Legenda: = Family
= Uncertain
= Respected
= Liked
= Crushed
= Loved
= Odd
= Disliked
= Hated
= Deceased
-----------------------------------
- Shrewstar - Please keep being a good leader.
- Innerghost - My mom's mom is deputy eh?
- Acefray - Be a good Medicine cat, please.
- Fawnstep - I love you mom!
- Thrushdive - I don't know who you are but you are never here.
- Flamepath - You're my grandfather and nice I guess?
- Wolftail - Some say you're my grandfather? But I don't even know my father...
- Hailpaw - We have the same mother but a different father I guess?
- Slatepaw - We have the same mother but a different father I guess?
- Roughpaw - We have the same mother but a different father I guess?
- Aurorapaw - We have the same mother but a different father I guess?
- Dawnpaw - Some say we are half-siblings, but I don't know my dad so...
- Woodpaw - Some say we are half-siblings, but I don't know my dad so...
- Lurkingpaw - Some say we are half-siblings, but I don't know my dad so...
- Emberpaw - Some say we are half-siblings, but I don't know my dad so...
- Ivypaw - Some say we are half-siblings, but I don't know my dad so...
- Windpaw - Some say we are half-siblings, but I don't know my dad so...
- Terrorpaw - You're family but I haven't seen you yet.
- Thornpaw - You're family but I haven't seen you yet.
- Frozenpaw - You're family but I haven't seen you yet.
- Brokenhowl - You're family but I haven't seen you yet.
- Littlestream - You're family but I haven't seen you yet.
- Ravenheart - You're family but I haven't seen you yet.
- Aurynight - You're family but I haven't seen you yet.
- Russetfur - You're family but I haven't seen you yet.
- Stormkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Thawkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Icekit - You're family but I haven't seen you yet.
- Sliverpaw - You're family but I haven't seen you yet.
- Stormkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Vixenkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Lionkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Leopardkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Swiftkit - You're family but I haven't seen you yet.
- Strugglebug - You're unknown family so I don't even know.
- Saltdale - You're unknown family so I don't even know.
- Sharpsoul - You're unknown family so I don't even know.
- Shadewolf - You're unknown family so I don't even know.
- Falconscreech - You're unknown family so I don't even know.
- Cinnamonscent - You're unknown family so I don't even know.
- Tallshadow - You're unknown family so I don't even know.
- Timeleap - You're unknown family so I don't even know.
- Runningvole - You're unknown family so I don't even know.
- Lightninghowl - You're unknown family so I don't even know.
- Darkkit - You're unknown family so I don't even know.
- Lambkit - You're unknown family so I don't even know.
- Spiritkit - You're unknown family so I don't even know.
- Zebrakit - You're unknown family so I don't even know.
- Moonkit - You're unknown family so I don't even know.
- Burningkit - You're unknown family so I don't even know.
- Lightkit - You're unknown family so I don't even know.
〤 Skills 〤
Dit zijn de vaardigheden op het moment dat ze Young warrior is. Als Kitten zal alles natuurlijk laag zijn en als Apprentice alles flink omhoog gaan. Als ze Warrior is zal het meeste iets lager zijn en zodra ze Elder wordt zal een groot deel naar beneden gaan.
Sight: Hearing: Smell: Memory: Fighting: Hunting: Swimming: Climbing: Running: Social: Herb knowlegde: 〤 About me 〤
Name: Anouk
RPG experience: Ongeveer 2,5 jaar
Bekende accounts: Hellhound
Motivation: Okay ik beloof dat ik zal proberen om dit kort te houden. Okay to start with this ga ik even wat uitleggen. Ik heb het grootste deel van Hail's aanmelding recht overgenomen van toen ik haar heb aangemeld bij het nestje van Strugge x Never. Daar ben ik niet gekozen maar aangezien in Hail echt heel graag wil bespelen en weinig kansen ga krijgen waar ze echt tot haar recht komt kon ik het niet laten om haar hier nog eens aan te melden. Ik hou van haar karakter en wil haar echt al lang bespelen waardoor ik haar ook zeker goed actief kan houden als ik het zo lang blijf willen. Ook vind ik beide ouders echt geweldig en ze zijn zo leuk samen. Daarom kon ik eigenlijk niets anders dan me gewoon aanmelden en hopen op geluk.