Time for murder [Account murder] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Time for murder [Account murder]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Embershine
Member
Time for murder [Account murder] - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
29
Afwezig

CAT'S PROFILE
Embershine
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 14:11

Ik heb nu moordenaars genoeg, dus daarvoor zijn de aanmeldingen gesloten.
Hopelijk zijn er nog pipo's die Raven en Little willen overnemen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 15:45

Ik wil Raven wel overnemen. Ik heb nu twee katten die goed kunnen vechten en nog geen katers. Ik zou hem dus graag willen hebben Very Happy
Omen
Member
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 16:03

Eline, zou je een voorbeeldpost willen geven in Raven's karakter?
Je kan dus gewoon posten op Emeraldtail, maar typ een post zoals jij zou posten met Raven ^^
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 16:08

Kan je iets meer informatie geven over zijn karakter?
Omen
Member
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 16:13

Hij is een erg vrolijke kater, die altijd wel in is voor een grapje en zelf ook vaak grapjes maakt. Hij kan geweldig goed met kittens omgaan en is ook erg beschermend over hen. Hij is niet sterk of groot, maar wel slim.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 20:10

Ravenbreeze liep met gespitste oren over het Windclan territorium. Hier ergens zat een konijnenhol had hij gehoord. Stilletjes sloop hij richting een gat. Teleurgesteld liep hij verder toen bleek dat het om een oud muizenhol ging. Het hoge gras wuifde en maakte een sluipende kat onzichtbaar. De kater maakte hier goed gebruik van. De wind blies een geur in zijn neus. Het was een jonge kat. Waarschijnlijk de leeftijd van een apprentice maar hij rook niet welke clan. Een verdwaalde clanleerling hielp hij graag en hij sprintte naar de bron van de geur. Plots stopte hij. Was het wel een apprentice? Als het een Young One was was er een mentor bij. En die ontmoete hij liever niet.

Ik ben nog bezig met een Role Play stijl vinden. Dus ik wissel een beetje maar ik probeer het karakter hetzelfde te houden.
Thistle
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 20:12

Ik zou het gaaf vinden om Thistle iemand te laten vermoorden, maar misschien is ze nog een beetje jong? Zo niet dan hoor ik het graag via pm het liefst.
Omen
Member
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jun 2015 - 20:35

@Eline, je mag Raven overnemen! Ik stuur je zo een mailtje met het wachtwoord C:
@Thistle: Sorry, maar de moordenaars zitten vol..
Thistle
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 jun 2015 - 17:28

Jammer.. Maar het maakt niet uit Smile
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 jun 2015 - 8:52

Als je Littleface echt graag overgenomen wilt zien kan ik dat ook nog wel doen. Ik heb bijna vakantie maar ga nu ver en lang weg dus ik kan haar nog overnemen.
Snake.
Member
Mick
114
Actief

CAT'S PROFILE
Snake.
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jul 2015 - 13:44

Mag ik dan Littleface overnemen?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Time for murder [Account murder]   Time for murder [Account murder] - Pagina 2 Icon_minitime

Time for murder [Account murder]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: