Bonepaw keek naar de kattin, hij vond het helemaal interessant toen ze zichzelf voorstelden. "Lumina," Stelde ze zichzelf voor. Hij knikte en haalde zijn lichaam weer omhoog, hij gaf haar een korte schouder hoofd klopje omdat hij niet wist waar ze precies stond. Hij hoorde dat haar tweebenige terug zouden komen, hij glimlachten ook naar haar. "Ik zal je dan weer is zien Lumina." Sprak hij waarna hij zich omdraaide, de wonden branden toen hij dat deed. Hij rende naar het hek toe, waarna hij probeerde om het hek op te klimmen. "Ik ga, ik denk dat jouw familie je gemist heeft." Glimlachte hij, hij liet bloed sporen achter. Alleen zijn wonden deden enorm veel pijn, hij sprong van het hek af op naar de Thunderclan. De Clan waar hij thuis hoorden, de clan waar hij veilig was. Hij rende naar zijn clan toe, richting. De pijn in zijn wonden, de pijn in zijn lichaam. Hij was van plan om eindelijk weer naar Lightning toe te gaan, om te kijken hoe het met haar zou zijn. Hij was namelijk wel nieuwsgierig, hij zou Lumina nog eens zien. Hij zou het namelijk nog graag willen, ze was aardig en hielp hem met liefde alleen moest hij terug. Hij rook namelijk Bloodclan katten en daarom ging hij zo snel weg, het was jammer dat hij snel weg moest. Alleen ze hadden hem door, hij had heel veel pijn. De pijn beukte in zijn lichaam, de steken maakten het erger.
~Einde topicje