Emergency Room - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Emergency Room

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Emergency Room - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Emergency Room   Emergency Room - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 1:13

De ander leek hem niet volledig te begrijpen, en Tall wist ook niet zeker of hij het uit kon leggen, het was echt een ding wat je misschien mee moest maken. "Nou ja, het is eerder een gevoel van dat iedereen die verwachting van je heeft, en dus voelt het als moeten," Probeerde hij dus ook onhandig uit te leggen, geen idee of hij erin slaagde of niet, maar proberen deed hij het en daar ging het om toch? "Het is lastig uit te leggen en ook niet zo belangrijk," Besloot hij echter, en wuifde het weg met een zwiep van zijn staart. "En jij?" Begon Tall snel, in de hoop het onderwerp van zijn sociale perikelen af te brengen, "Ook op de vlucht voor sociale verplichtingen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Emergency Room - Pagina 2 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Emergency Room   Emergency Room - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 15:39

"Nou ja, het is eerder een gevoel van dat iedereen die verwachting van je heeft, en dus voelt het als moeten," miauwde hij waardoor ik het al wat beter begreep. Ik vond het eigenlijk al heel wat dat de kater zo zijn hart durfde te luchten tegenover een RiverClan kat. "Het is lastig uit te leggen en ook niet zo belangrijk," vervolgde hij waarna ik begrijpelijk knikte.
"en jij?" vroeg de kater vervolgens waarna ik vragend mijn hoofd naar de zijkant liet hangen. "Ook op de vlucht voor sociale verplichtingen?" vroeg hij waarna ik grinnikte. "Nee eigenlijk niet," zei ik geamuseerd "Ik wilde nog gaan jagen desondanks iedereen me waarschuwde voor de stortbui die er waarschijnlijk aan zat te komen maar ik was te eigenwijs." sprak ik, doelend op dat we beide kleddernat waren en onze poten helemaal modderig. Oftewel, de mijne waren modderig. Tallshadow zijn hele vacht zat immers onder de modder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Emergency Room - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Emergency Room   Emergency Room - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 19:20

Hij moest lachen toen de ander haar verhaal vertelde, want het was iets wat hem ook wel overkomen zou mocht hij jagen gaan. Grappig hoe katten die in zulke andere werelden leefden toch zo hetzelfde waren, het beviel de kater eigenlijk best goed om te praten met iemand buiten de clan. Zo leerde je verschillende opvattingen kennen en werd er op een nieuwe manier naar spul gekeken. Toch was hij door haar verhaal ook redelijk verbaasd, "Jagen jullie niet voornamelijk in de rivier?" Vroeg hij, nieuwsgierig, "Want dan is regen toch juist goed?" Hij zag, als hij aan de oever zat en over het water keek, vaak vissen omhoog komen als het regende. Het had de kater altijd geïntrigeerd, zouden die beesten dommer zijn dan zij omdat ze gevangen werden? Vast niet, want er werd ook wel eens een kat gegrepen door een vos en Tall weigerde te geloven dat die beesten slimmer waren dan zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Emergency Room   Emergency Room - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emergency Room
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: