We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 15:18
Butterstar schreef:
Panthergrowl schreef:
:C Hé Mimi, storytime: Vroeger keek ik echt supererg naar jou op, en ik vond (en vind) je echt de allerbeste RPG-er ooit :')
Wat loop jij te slijmem <3
Nee nietes :c Dat was niet mijn bedoeling kind xD Ik zeg het alleen, omdat dat gezegd moet worden. Dat had ik ook bij Emma, maar toen kreeg ik topics met haar dus dan wordt het al minder speciaal xd
0
Brokenwish
Member
Dani(beest) 319 Actief
CAT'S PROFILE Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 15:47
Lolo, ik ga nu Swivel afmaken. :3 Zou ik badass vervelend doen of badass aardig? Beide is leuk. xD (Ik vraag echt alles aan jullie XD)
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 15:53
Badass aardig <3
Mijn allereerste post hier, geweldig dit man :'):
'Moonwhisper! Help!' Moonwhisper keek op, maar zag niemand. 'Ah! Help!' Moonwhisper stond op en liep naar het geluid van de stem. 'AH!' Een harde kreet kwam uit de richting van het gevaarlijke ravijn. Moonwhisper keek over de rand, en zag TigerPaw hangen aan en tak die uit het ravijn stak. 'Hier, grijp mijn poot!' riep ze, en ze leunde verder naar voren. Maar TigerPaw kon er niet bij. Nog maar een klein stukje.. dacht Moonwhisper, en ze leunde nog iets verder naar voren. Op dat moment hoorde ze wat kraken. Verschrikt keek ze op en zag dat de stenen onder haar begonnen af te brokkelen. 'AHH!' Moonwhisper werd wakker. Ze keek om zich heen, maar ze zag niks, alleen maar een diepe duisternis. Ze zuchtte. Gelukkig, het was maar een droom... Moonwhisper stond op, en liep de Warriorsden uit. Ze keek omhoog, en zag de sterren van de Starclan. 'Deze sterren houden altijd de wacht over je, want het zijn de katten van het verleden,' had een wijze kat ooit gezegd. Moonwhisper zuchtte en liep weer naar binnen.
0
Brokenwish
Member
Dani(beest) 319 Actief
CAT'S PROFILE Age: You don't ask a lady her age. {17 Moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 16:05
Dat is eigenlijk nog best een goede post! Mijne was zo flut. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 16:31
Ik denk dat ik een poging ga doen om met deze kater terug te komen in de rpg, hij moet windclan nog shocken dat hij nu bij ShC hoort~
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer