We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 20:09
Ik besef me nu weer ineens dat ik hier al bijna anderhalf jaar ben en nog nooit een nestje heb gehad met een van m'n accounts en maar 1x een echte partner heb gehad 0.0 Wow m'n chars zijn net zo slecht met liefde als dat ik zelf ben...
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 20:12
Maar het is ook sad als je chars beter zijn in de liefde dan jij ;____;
Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
jij klikt dr op:
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 20:15
Ben nog nooit verlieft geweest heb dus ook nog nooit iets gehad en als ik verlieft word zou dat al op iemand moeten zijn die ik een beetje ken want ik ben echt géén fixer, en serieus ik heb een hekel aan mensen die continu iedereen aan het fixen zijn.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 20:18
Over liefde (en zoals ik net al in het liefdestopic zei): Ik ben een enorme ramp in de liefde, ik val meer op innerlijk dan uiterlijk en daardoor krijg wordt ik altijd op vrienden van me ;-;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 mei 2015 - 20:20
Iemand die 'n SC-cat heeft en 'n topic wilt? c: Ik zal wel maken
Omdat ik actief ben op 4 andere RPG's en ik aan één verhaal schrijf, zal men mij voornamelijk in het weekend tegenkomen en nauwelijks posten zien door de week. Bedankt voor het begrip!
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"