|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Nieuwe aanwinst! do 2 jun 2011 - 16:26 | |
| We zijn klaar voor onze derde aanwinst in de 'honden'-catogorie. Binnekort hopen wij een black&tan teckel puppy tot onze beschikking te hebben. We hebben morgen een afspraak om de pups te bekijken. Natuurlijk hebben we wel namen nodig, we nemen waarschijnlijk een teefje zodat we over 2 jaar een nestje met haar kunnen beginnen, dit is namelijk iets wat mijn ouders heel graag willen. Iemand ideën?
Lijstje:
- Lulu
Groetjes, Sanne-Marijn.
PS; binnekort foto's ! :3 |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! do 2 jun 2011 - 17:11 | |
| Mijn naam ideeen :p : Maydu Flear Levanda |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! do 2 jun 2011 - 17:20 | |
| Uhm.. Tori? Rose Ivy Jade Ruby
Ideeloos : D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! do 2 jun 2011 - 22:17 | |
| Tanwi Cola Summer XP ...
iets wat goed in de mond ligt en leuk is om te roepen! Xp misschien heb je er iets aan.
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! do 2 jun 2011 - 22:55 | |
| Ik zit momenteel nog heel erg in met welke naam ik voor mijn eigen hond zou kunnen gebruiken, maar als je nog graag namen van mijn lijst, ja echt LIJST, wilt hebben, moet je het maar zeggen hea Want ik help je graag. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! vr 3 jun 2011 - 15:46 | |
| Hahahah Wazz, het kan nooit kwaad. Dankjewel voor al de gigantisch leuke ideën tot nu toe, er zitten zeker een paar leuke tussen! Me moeder en ik hebben Yenthe en Yentl bedacht, helaas vond mn vader die namen niet leuk. Wae zijn vandaag wezen kijken, ze waren ongeloofelijk lief. Er waren twee nestjes een van 4 weken oud en een van 1 week oud, en drie keer raden; We waren getuigen van een geboorte ! Als in het pas geboren nestje een black en tan pup zit (TEEFJE) dan nemen we die. Maar tot nu toe is het een zwijnen wildkleur uit het nestje van 1 week oud.
Over 4 weken gaan we weer kijken, zien hoe alles eruit ziet (: Vanavond bellen we of er in het pasgeboren nestje nog een black en tan teefje zit, al met al; een geslaagde dag (: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! vr 3 jun 2011 - 18:46 | |
| Oww~ Wat leuk!!
Namen.. Uhm..
Elodia Floortje Odette Whitney Yuki Blue Giza
Misschien iets? :3 lol, sorry, ben best slecht in namen O.o
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! vr 10 jun 2011 - 21:25 | |
| WE HEBBEN HAAR<3 Haar naam is; Indy
echt een pracht hondje, ze is super levendig en ik hou nual van haar. Toby Senna en Indy zijn mn allesjes ALLES<33 en de andere diertjes natuurlijk ook..
Houvantheeemm |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! vr 10 jun 2011 - 21:26 | |
| Leuk! Gefeliciteerd!! |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! vr 10 jun 2011 - 21:28 | |
| Fotos??? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! vr 10 jun 2011 - 21:58 | |
| heb er nog een, upload hem zometeen (: ze ziet er in het echt eigenlijk anders uit, nog schattiger (: en wat jonger lijkt ze in t echt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! di 5 jul 2011 - 13:40 | |
| Wat nieuwe foto's van Indybindy :3 I Rule This Place You ain't bigger then me. I love you though, Playing made me all tired.. Innocence Vas Happenin'? Why are u lookin' at me? What is it? Never mind.. Just checkin' out my new toy Wihoe May i PLEASE go outside? I'll get a serious time out for doin' this; But jeez it feels SO GOOD. Dit waren ze:) Sorry voor dubbelpost |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! di 5 jul 2011 - 13:52 | |
| SHE IS A CUTIEEE!!! <3<3<3 xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! di 5 jul 2011 - 17:39 | |
| OMG she's so cute!!! Moet naar jou huis gaan!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! di 5 jul 2011 - 17:55 | |
| Hahhaha (A) dat moet ik ook als Aiyanna er is! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! di 5 jul 2011 - 17:59 | |
| JAH x'D Uitwissel logeren, eerst bij jou of mij en dan bij de ander x'D ga ik ook met babzel doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! di 5 jul 2011 - 18:23 | |
| hahaha indd (:
Maar we spammen een beetje xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe aanwinst! | |
| |
|