Hoi iedereen (:
Ik zoek dringend nieuwe topics voor dit katertje omdat ik 'm graag actief wil hebben. Ik wil zo veel mogelijk van zijn kittentijd kunnen beschrijven voordat hij Apprentice wordt.
Dit is dus Vinekit
Hij is een agressieve, verbitterde en loyale kater. Hij is zo omdat zijn vader vermoord is. Als kitten heeft hij steeds nachtmerries over zijn vader en hoort hij zijn vader steeds om hulp roepen. Hij wilt, als hij later Apprentice wordt, uitzoeken wie de moordenaar van zijn vader is en omdat hij de geur van zijn vader heeft geroken als kitten, kan hij die later ook herkennen als Apprentice en komt hij erachter dat het de BloodClan was die verantwoordelijk was voor zijn vaders dood. Hij ontwikkelt een ferme haat voor alles wat met de BloodClan te maken heeft en als hij Warrior wordt, wilt hij er zo veel mogelijk stiekem vermoorden (zonder dat hij dat uiteraard tegen zijn Clan zegt). Maar goed, zo ver zijn we nog helemaal niet, dus eh... ja. Dan hebben jullie 'n beeld van 'm ^^
Wie wilt er allemaal 'n topic? Het liefste alleen ShadowClan-cats voor nu. Als hij Apprentice wordt, kan ik wat meer uitgebreider posen met hem, maar omdat hij kitten is zou het me niet realistisch lijken als hij zomaar overal naartoe kan gaan.
Dus eh... wie wilt? :3 Ik zal wel maken
Groetjes
Freedje