|
| See you again (Leopardskin) | |
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) vr 12 jun 2015 - 16:18 | |
| De pers richtte zich op de kater, die de eigenaar van het territorium was - dat kon Omen ruiken. Deze begon ook als eerste te praten en met een ietwat betrapte blik staarde ze hem aan. 'Poezen zijn altijd welkom op mijn territorium. Met name knappe poezen,' De rode poes glimlachte gevleid en haar bruine ogen schoten naar haar vers gevangen vogeltje. Zou hij dat ook niet erg vinden? De andere poes stelde zichzelf voor. "Hoi, ik heet Leopardskin, en jij?" Omen besefte dat ze heel veel geluk had dat ze geen vijandige katten tegengekomen was. Natuurlijk had ze zichzelf wel kunnen beschermen, misschien zelfs wel kunnen winnen, maar ongeschonden kwam ze er nooit af. 'Ik ben Ravi, al wordt ik ook wel eens ''Die knappe, rode kater'' genoemd,' Een zachte grinnik klonk uit de keel van de poes en ze bewoog vrolijk met haar oortje. Het was nogal duidelijk dat de ander een flirt was, al had ze besloten om er niet voor te vallen. "Ravi, jij moet ook iedereen charmeren he? Vind je haar wel echt leuk?" Miauwde Leopardskin, de poes die zich net voorgesteld had, en ze grijnsde om de reactie van de ander. Hé, de kater mocht best wel wat lol met haar maken hoor. Ze zou niet zo dom zijn om echt verliefd op hem te worden, want hij was zo te zien een echte playboy. 'Ik charmeer poezen als ik ze knap vind, dat is mijn manier van contact maken en nieuwe katten ontmoeten,' Miauwde Ravi terug, waar Leopardskin meteen een antwoord op had. Zouden ze vrienden zijn? Vast wel. "Denk jij dat je er vrienden mee maakt de poezen weer te dumpen na een tijdje? Daar maak je juist vijanden mee." Miauwde de tabby poes bits en Omen zag het allemaal met een glimlachje aan. "Alsof hij mij kan verleiden," Mengde ze zich in het gesprek, waarna ze grinnikte en dichter naar de kater toeliep, waarbij ze haar staart onder zijn kin door liet gaan. "Echt niet," purrde ze vervolgens en haar bruine ogen schenen met plezier.
|
| | | Jara 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) vr 12 jun 2015 - 20:10 | |
| Leopardskin grijnsde, ze was blij dat Ravi dit ook eens mee had gemaakt. "F" Begon de kattin, maar net op dat moment schopte een van haar kittens haar, en vertrok haar gezicht pijnlijk. Leopardskin kon zich snel weer herstellen en ging weer verder, "Excuseer me, een van mijn kittens schopte me," De kattin pauzeerde even, wachtend of ze nog een schop kreeg, dat gebeurde niet, en ze gin weer verder. "Ik wou zeggen, dat ik het fijn vindt dat je Ravi je niet laat verleiden" Ze glimlachte. {Bubbles} {Leopardskin} {Willowpaw} |
| | | Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) zo 21 jun 2015 - 14:46 | |
| "Denk jij dat je er vrienden mee maakt de poezen weer te dumpen na een tijdje? Daar maak je juist vijanden mee" Ouch.... That hurts. Ging hij hier op reageren? Waarschijnlijk moest hij wel, wat dacht die andere poes anders wel niet. ''Nu doe je alsof ik met gevoelens speel. Dat is niet waar.'' protesteerde hij dus. Goed, hij speelde wel met gevoelens. Soms dan. Maar dat viel hartstikke mee. Toch? Uch, het zal wel. Het was vervelend dat Leopardskin hem nu gewoon belachelijk stond te maken, als het ware. Ravi keek even naar de andere poes, welke een grijns op haar gezicht had. Of eerder een glimlachje. Waarschijnlijk zag het er ook best wel grappig uit om twee bekvechtende katten te zien terwijl ze hun punt probeerde te maken over het versieren van anderen. "Alsof hij mij kan verleiden," sprak de poes toen. Ah, een uitdaging dus. Dat was altijd leuk. ''We will see...'' mompelde de rode kater, al was het waarschijnlijk niet echt goed te verstaan voor de twee poezen. Het was ook meer tegen zichzelf dan tegen hen. Vervolgens kwam de Pers dichterbij terwijl ze haar staart onder zijn kin door liet gaan. Ja, dit ging leuk worden. Ze daagde hem gewoon uit. "Echt niet," Het plezier in de bruine ogen waren niet te missen. Ravi keek haar met een grijns aan. Ze vroeg er gewoon om. Daarbij was ze een uitdaging en wist ze wel indruk te maken op hem. Ze zegt dan wel dat ze zich niet laat verleiden, maar de kater zat met een heel ander idee in zijn hoofd. "F..." Hoorde hij Leopardskin zeggen, maar ze maakte de zin, of het woord niet af. Niet-begrijpend keek Ravi haar aan. Haar pijnlijke gezicht was duidelijk te zien. "Excuseer me, een van mijn kittens schopte me," legde ze snel uit. "Ik wou zeggen, dat ik het fijn vindt dat je Ravi je niet laat verleiden" sprak ze toen. Van binnen rolde Ravi met zijn ogen. Natuurlijk kon hij dat niet echt doen want dat was geen goeie zet. ''In ieder geval, zou ik je naam mogen weten madame?'' ging Ravi ongestoord verder met een grijns terwijl hij met zijn groene ogen recht in die van de pers keek.
Sorry laat, had toetsweek >.<
Girls only say 'hate you' to the boys they love Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw - Random:
Dead characters/inactive: Flashingthought, Shadepool, Brightkit, HunterRavi being flirty ... but with who ? >D (thankyou Marlie!) - spoiler:
|
| | | 216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) vr 26 jun 2015 - 19:13 | |
| 'We will see...'' Hoorde Omen zachtjes en een vrolijke glimlach verscheen op haar gezicht. "Echt niet," miauwde ze vol vreugde terug terwijl ze haar dikke staart langs zijn rode kin liet gaan. "F..." Klonk het opeens, en Omen draaide zich om naar de poes - Leopardskin. Die leek wel pijn te hebben, en er kwam automatisch een bezorgde blik in haar ogen. "Gaat het wel?" Vroeg ze, met een blik op de dikke buik van de kattin. Oh-oh! Straks kreeg ze nog nu haar kittens! Wat zou ze dan moeten doen? "Excuseer me, een van mijn kittens schopte me," legde de kattin uit en Omen knikte. Gelukkig, geen krampen of iets zoals dat. "Ik wou zeggen, dat ik het fijn vindt dat je Ravi je niet laat verleiden." Zei Leopard daarna en een glimlach kwam weer op haar engelengezichtje. ''In ieder geval, zou ik je naam mogen weten madame?'' De pers draaide zich om en duwde gecharmeerd haar kop ietwat in haar vacht. "Omen," miauwde ze lieflijk en ze duwde haar lippen even samen. Eigenlijk vond ze haar naam nogal mannelijk, maar hopelijk vonden anderen hem niet zo raar.
|
| | | Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) zo 28 jun 2015 - 22:12 | |
| "Omen," stelde ze zichzelf voor. Aparte naam, maar verder niks mis mee. 'Leuke naam, die komt niet vaak voor,' Hij zei het terwijl hij vlak langs haar liep en fluisterde het toen in haar oor. Ze zou vallen voor zijn sexy, lage stem. Hij klonk wat ruwtes en dat was precies hetgeen wat wonderen verrichte. Wat hij wou bereiken natuurlijk. 'Heeft deze dame nog plannen?' vroeg hij toen terwijl hij vlak naast haar zat. Want hij had zelf geen plannen, maar wilde best plannen maken met Omen.
Girls only say 'hate you' to the boys they love Ravi~Waterdrop~Shadowpaw ~ Rushingpaw - Random:
Dead characters/inactive: Flashingthought, Shadepool, Brightkit, HunterRavi being flirty ... but with who ? >D (thankyou Marlie!) - spoiler:
|
| | | 216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) ma 29 jun 2015 - 13:57 | |
| Ravi kwam naar haar toegelopen, en haar oren stonden verrast overeind toen zijn stem opeens veranderd leek te zijn. En ze kon wel een tijdje naar deze stem luisteren. 'Leuke naam, die komt niet vaak voor,' complimenteerde de rode kater haar en er ging onwillekeurig een rilling door Omen heen. "Rawrr." Zei ze zachtjes terug met een knipoog. 'Heeft deze dame nog plannen?' Werd er aan haar gevraagd, en de pers schudde haar kop. "Niet echt," miauwde ze en haar engelachtige stem klonk nu wat zachter. Hoezo?
|
| |
| Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) ma 29 jun 2015 - 20:53 | |
| "Rawrr." hoorde hij haar zachtjes zeggen en hij grinnikte zachtjes. Wel op een mannelijke manier natuurlijk. 'Heeft deze dame nog plannen?' vroeg Ravi toen terwijl hij naast Omen was gaan zitten. "Niet echt," antwoordde ze terwijl ze met haar kop schudde. 'Ik ook niet, maar ik wil best plannen met je maken?' vroeg hij toen grijnzend terwijl hij haar recht aankeek in haar ogen. Een glinstering lag in zijn smaragdgroene ogen.
|
| | | | Onderwerp: Re: See you again (Leopardskin) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |