We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 mei 2015 - 20:20
ik heb de hele boel op stelten gezet hier met charlie xD
kijkt er hier iemand American Horror Story? zoja is het een aanrader? mijn vriendin en haar buurjongen/mijn vriend kijken het en die vinden het een soort van veel te awesome xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 mei 2015 - 20:40
Man, na een tijdje niet gerpg'd te hebben vloeien de posts er redelijk snel uit xD Ik durf te wedden dat ze dubbel zo lang zijn als mijn gemiddelde posts voor mijn onaangekondigde "break" :') edit: ik heb zin om met lilypaw op het rc sharing tongues te posten (als die er is) en haar een gesprek te laten aanknopen met butter en red hetzelfde te doen maar dan in tc met silver xD Dan heb ik in elke clan een gesprek met een leider in de sharing tongues, ghehe xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 mei 2015 - 21:16
Ik wil een nieuw account, Acidrain of Thistle-iets x.x maar ik heb al zo veel accounts die ik op zou moeten pakken en ik ben al zo half om half actief x( maar stiekem zou ik haar best bij een nestje aan willen melden >.< Mensen help meh x3
The extreme always seem to make an impression
Yu
Member
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 mei 2015 - 22:06
Warpaw schreef:
Ik wil een nieuw account, Acidrain of Thistle-iets x.x maar ik heb al zo veel accounts die ik op zou moeten pakken en ik ben al zo half om half actief x( maar stiekem zou ik haar best bij een nestje aan willen melden >.< Mensen help meh x3
Hm, was de naam Acidrain niet ooit al geclaimed door een account van Quinty? Tenzij je het overneemt, ofc.
Misschien kan je een sib search doen? Of een verhalenlijn om her account actief te houden?