We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 mei 2015 - 19:28
Ik heb echt geen idee naar welk liedje ik atm luister "Everytime you turn around, everytime you turn around" Oh nu een andere, deze ken ik wel dit is You Don't Belong
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 mei 2015 - 19:51
lolo ik heb twee accs oops hhh, maar soms gaan de registraties random open op verschillende tijden zodat de servers niet overvol raken, dus je moet net geluk hebben dat je er op kijk als het open is
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 mei 2015 - 20:59
Het enige probleem is dat ik niet weer hoe ik een gevecht moet beginnen xD Maar ik verzin wel wat <3 Hij gaat trouwens zijn valse naam geven, een die ik helemaal love <3
Yushhh, ik vind het leuk, met Cinder vechten, Swift leren zwemmen. War word gewoon zo gezellige kater <3 Ik heb al medelijden met zijn mentor xD
Hmmm, Emma, ik ga het op je testen (a) Ik stuur een mailtje en verwijder hem dan meteen weer, dan moet je zeggen of hij aan is gekomen xD