|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:38 | |
| Bunny D: Ga luisteren, zij & the Rolling Stones waren de meest grote bands van 1960-70! Je kent de namen vast wel en de muziek zal je vast bekend voorkomen ;D
Mooi dat er nog naar de klassiekers geluisterd wordt Sanne *kuch*zegt zij die jonger is*kuch*
Bunny, je hebt een Bijbelse quote als os? Why? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:39 | |
| The beatles zijn geweldig |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:41 | |
| Oh nee, geen Beatles... Mn broertje heeft n cover band en ik heb shit zo vaak gehoord dat k t echt nie meer aan kan. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:44 | |
| Haha arme Waz xD Zo vaak heb k ze gelukkig nog niet gehoord of geluisterd
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:45 | |
| Wow Waz xD Dat is zielig, Stones dan? |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:45 | |
| - Tallshadow schreef:
- Bunny D: Ga luisteren, zij & the Rolling Stones waren de meest grote bands van 1960-70! Je kent de namen vast wel en de muziek zal je vast bekend voorkomen ;D
Mooi dat er nog naar de klassiekers geluisterd wordt Sanne *kuch*zegt zij die jonger is*kuch*
Bunny, je hebt een Bijbelse quote als os? Why? Ghehe xD ik ken de bands van naam, maar voor de rest :') En euhm.. Zou je het geloven als ik je zeg dat ik Christelijk ben? Technisch gezien wel, nja, ben gedoopt, en zit op een Katholieke school.. Heb wel m'n communie(s) niet gedaan though :') Ik weet niet echt waarom xD Het verbaasd me dat je het herkent (a) Ik vond het ene mooie quote :') ik heb het gegoogled, voor het geval je het afvraagt.. Mijn bijbel is gestolenGod, ik heb nooit door hoeveel ik eigenlijk bazel als ik een uitleg geef o.O @Sanne: https://www.warriorcatsnl.com/t24362-moonlight-drowns-out-all-but-the-brightest-stars |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:46 | |
| - Redkit\" schreef:
- Tallshadow schreef:
- Bunny D: Ga luisteren, zij & the Rolling Stones waren de meest grote bands van 1960-70! Je kent de namen vast wel en de muziek zal je vast bekend voorkomen ;D
Bunny, je hebt een Bijbelse quote als os? Why? Ghehe xD ik ken de bands van naam, maar voor de rest :') En euhm.. Zou je het geloven als ik je zeg dat ik Christelijk ben? Technisch gezien wel, nja, ben gedoopt, en zit op een Katholieke school.. Heb wel m'n communie(s) niet gedaan though :') Ik weet niet echt waarom xD Het verbaasd me dat je het herkent (a) Ik vond het ene mooie quote :') ik heb het gegoogled, voor het geval je het afvraagt.. Mijn bijbel is gestolen God, ik heb nooit door hoeveel ik eigenlijk bazel als ik een uitleg geef o.O
@Sanne: https://www.warriorcatsnl.com/t24362-moonlight-drowns-out-all-but-the-brightest-stars Fair enough, en het is maar goed dat ik hem herken anders zijn al die jaren een keer in de week kerk en catechisatie echt voor niets geweest xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:50 | |
| Catichi watte? O.o Ik ben zo blij dat ik het grootste deel van m'n leven vrijzinnig ben geweest :') (zit alleen op een katholieke school omdat die toevallig dichterbij was xD) En ik ben gedoopt met een maatbeker in onze woonkamer omdat m'n ouders me de kans wouden geven om te trouwen voor de kerk later, als ik dat zou willen :') |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:52 | |
| Wauww Em k ben zo blij met jou xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:53 | |
| Klinkt grappig Bunny xD Catechisatie is trouwens bijbelstudie met mensen van je eigen leeftijd en een dominee erbij ^^
Love you too Tess xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:54 | |
| ugh, klinkt saai xD -- En ik hou (ook) van jullie allemaal *virtual group hug* |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 20:56 | |
| Whahaha Love you Emselot xD
Naww Bunn we love you too |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:00 | |
| I love this quote xD "-'Go to hell!' -'Which way is that?' -*sighs* 'I'll show you' "
Ik moet gaan mensjes, tot morgen <'3
Laatst aangepast door Redkit" op di 26 mei 2015 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:01 | |
| Geweldig xD Truste Bunn
JAMESSSSSSSSSSSSS |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:02 | |
| Eigenlijk heel interessant (A)
JAMES THAT WAS A SECRET! xD |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:06 | |
| Whoop de slider is veranderd ~ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:09 | |
| It wasnt Em it wasnt xD
I saw yeah Lolo |
|
| |
Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:12 | |
| Ik schrik er altijd van als er aanpassingen zijn bij de site, HAHA ook bij newleaf en zo, en bij de events, dan moet ik altijd héél erg wennen :') |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 mei 2015 - 21:13 | |
| STOP BEING A COMPLETE COVER CLOSET CASE >3 Iedereen needs to know
Ooohh, ik voel me zo in touch met die qoute <3
TEDDDDDYYYYYYYYYYY |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |