TC-SC?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

TC-SC?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firelight
Member
TC-SC? DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Firelight
BerichtOnderwerp: TC-SC?   TC-SC? Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 15:30

Een breed, stinkend pad vormde net de grens. Zijn favoriete, en ge-argwaand clan territorium. Dit is waar hij thuis hoorde. Thunderclan. Waar zijn ouders geboren waren, en de ouders van zijn ouders. En de ouders van die ouders. Generatie's lang zijn ze trouw gebleven aan maar één clan. Thunder clan. Firelight volgde het stinkende pad, ver genoeg, om eventjes tot rust te kunnen komen. Bij het einde van de grens, waar er een klein appelboompje stond, ging hij zitten, sloot zijn ogen, en genoot van de natuurlijke geluiden.

Life isn't easy. It's not a game. Every second you waste, is another day has gone. You will fly like the wind? You will run like a cheetah? You will shine like the sun? Everything is possible. If you believe in it.

Firelight opende zijn ogen, snoof de heerlijke lentegeuren op, en klom de boom in. Vanaf hier had hij mooi uitzicht over een klein deel van het land. En vanaf hier kon hij gemakkelijk zijn voorvaderen eren." Grand pa, grand mother. Please hear me pray. And help me. Can i ever make up my life back? Can i lose all my enemy's, and make new friends? Please help me." Firelight maakte een lichte buiging voor ze, en sprong zo de boom terug uit, recht op de grond. Hopelijk hadden zijn voorvaderen zijn gebeden gehoord. En zorgen ze voor nieuwe vrienden om zijn leven weer wat terug op te beuren.

[Shadowheart and Firelight]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowheart
Member
TC-SC? Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: TC-SC?   TC-SC? Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 15:46

Shadowheart liep rustig rond en zag de Thunderclan grens al voor zich liggen ze zag een rode kater op de grond landen. ze schudde haar kopje en ze en ze dacht: volgens mij heb ik hem ergens eerder gezien mischien een vriend van lang geleden. ze liep verder en rook een verukkelijke lente geur. ze ging languit liggen en probeerde zich een beetje te ontspannen. maar de rode kater die ze had gezien kreeg ze niet meer uit haar kop. en in een klap wist ze het. het was haar partner die ze lang geleden was kwijtgeraakt toen ze vochten op leven en dood ze keek naar het liteken op haar poot ze rende gauw terug. zal ze hem weer terug zien!?
Firelight
Member
TC-SC? DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Firelight
BerichtOnderwerp: Re: TC-SC?   TC-SC? Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 18:50

Firelight keek met spleet oogjes in de verte. Niemand te zien. Dus hij moest zich nergens voor schamen. Firelight keek nog éénmaal naar boven, naar Starclan, en glimlachte liefjes naar hen. Hij volgde de grens van Thunderclan x Shadowclan, totdat hij plots iemand in de verte zag staan. Een kattin. Die hij nog eens kende ook. Misschien een vroegere vriendin geweest ofzo. Firelight rende op de kattin af, en wist niet onmidellijk wie het was. Hij keek haar nog eens goed aan, en deze keer herkende hij zich." Shadowheart?!" Hij wilde eerst weten of zij het echt was. Want straks was ze toch onbekend." Ik ben het Firelight. Ken je me nog?" Vroeg hij haar zachtjes. Om haar niet al te veel af te schrikken. Firelight eerde Starclan. Ze hadden zijn gebeden gehoord. En stuurden zijn (waarschijnlijke) vroegere partner.
Shadowheart
Member
TC-SC? Db916e77e8c72242bdfbcf1566a71515
Icon
150
Afwezig
katten kunnen ook paars zijn

CAT'S PROFILE
Rank: Hertenvanger
Shadowheart
BerichtOnderwerp: Re: TC-SC?   TC-SC? Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 19:18

Firelight... dus je bent het toch! ik wist dat jij het was! en ze omhelsde hem. `was jij niet vreselijk verwond? ze zag een erg litteken of zijn borst en zei: m..m..maar hoe ben je hier terug gekomen i..i..ik miste je zo ik heb al die tijd alleen rond gelopen opzoek naar jou! ik ben zo blij dat ik je weer heb gevonden! ze likte hem van blijdschap. en zei wij hebben nog heelwat spannende verhalen te bespreken dus ze wenkte hem om mee te komen
Hollypaw
Member
TC-SC? DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: TC-SC?   TC-SC? Icon_minitimewo 1 jun 2011 - 19:21

Shadowheart, vijf volle regels!
Dit zijn er net drie op mijn laptop.
Waarschuwing bij deze.