Unfortunately

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Unfortunately

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashbrook
Member
Unfortunately JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimedi 19 mei 2015 - 15:39

Well, aangezien ik het aardig druk heb met school en ik dus niet al te vaak op Warrior Cats zit kan ik het niet voor elkaar krijgen om drie accounts goed actief te houden. Aangezien ik van mezelf weet dat als ik teveel accounts heb en ik me gedwongen voel om te posten zodat de accounts actief blijven, dan haak ik na een tijdje weer af met Warrior Cats bezoeken waardoor ik dus weer stop. Ik wil dit dus graag voorkomen en daarom bied ik een van mijn accounts aan, Foxfang. Ik zit nog te twijfelen om Austin ook aan te bieden maar dat weet ik dus niet zeker aangezien het op een van mijn idolen is gebasseerd dus ik heb er moeite mee om er afstand van te doen.

Unfortunately Fox1ava_zpsb2777306
Foxfang

Foxfang is een kater die in de WindClan zit. Hij heeft een langharige en rosse vacht en doordringende lichtblauwe ogen. Ikzelf vond Foxfang aardig leuk om te bespelen aangezien hij een aardig nors karakter had en vaak leugens vertelde tegen andere katten waardoor hij alles behalve betrouwbaar is. However, natuurlijk weet niet iedere kat dat waardoor je een hoop leuke verhaallijntjes met hem kan verzinnen waarin hij andere verraad etc. etc. als je nog iets over hem wilt weten mag je dat gerust vragen :3.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Unfortunately JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimedo 21 mei 2015 - 21:39

iemand?
Ashbrook
Member
Unfortunately JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 20:28

Well aangezien toch niemand hem wilt mag hij voor mijn part vermoord worden door iemand. Ik hoor het graag als je interesse hebt om je kat als moordenaar aan te bieden.
'Swiftpaw
Member
Unfortunately DPKsfdL
Lolo [Loïs]
235
Actief

CAT'S PROFILE
'Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 20:52

:c
Ik heb Zira als killer, maar ik hoop dat je nog iemand voor hem vind..
Ikzelf kan hem niet actief houden, want ik heb al teveel accounts, sorry ;c
Beartooth
Member
Unfortunately Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 21:38

Ik zit serieus te twijfelen man... :c
xx
Leopardskin
Member
Unfortunately DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimedi 26 mei 2015 - 21:41

Kan Thistle moordenaar zijn? Ze is een BC'er en ik denk dat ze het wel leuk zou vinden... Maar ik moet er nog ff over denken.
Beartooth
Member
Unfortunately Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 12:44

Ik wil best wel proberen om Foxie over te nemen xx

Voorbeeldpost:

Laatst aangepast door Bearpaw op wo 27 mei 2015 - 14:54; in totaal 7 keer bewerkt
Emeraldtail
Member
Unfortunately DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 14:01

Ik zou hem ook wel willen overnemen.
Ashbrook
Member
Unfortunately JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 18:28

Bearpaw schreef:

Voorbeeldpost:

Van mij mag je hem overnemen ;3
Het maakt me niet echt uit hoe je met hem post maar ik zie dat je zijn karakter goed in je post gebruikt wat wel fijn is en ik denk dat hij vast wel actief word in jouw handen >x) Zal ik een pm sturen naar Bear met het ww als je zeker bent over dat je hem wilt overnemen??
Quinntus
Member
Unfortunately DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Quinntus
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 18:56

Ashbrook schreef:
Bearpaw schreef:

Voorbeeldpost:

Van mij mag je hem overnemen ;3
Het maakt me niet echt uit hoe je met hem post maar ik zie dat je zijn karakter goed in je post gebruikt wat wel fijn is en ik denk dat hij vast wel actief word in jouw handen >x) Zal ik een pm sturen naar Bear met het ww als je zeker bent over dat je hem wilt overnemen??

:3 ik wou het al gewoon proberen, omdat zijn gedachtengang wat vaagjes leek xD

(a) Hope so >3
En ja dat is goed xx
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Unfortunately   Unfortunately Icon_minitime

Unfortunately
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-