|
| Liz 516 Actief
| |
| | | | Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately do 21 mei 2015 - 21:39 | |
| |
| | | Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately di 26 mei 2015 - 20:28 | |
| Well aangezien toch niemand hem wilt mag hij voor mijn part vermoord worden door iemand. Ik hoor het graag als je interesse hebt om je kat als moordenaar aan te bieden. |
| | | Lolo [Loïs] 235 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately di 26 mei 2015 - 20:52 | |
| :c Ik heb Zira als killer, maar ik hoop dat je nog iemand voor hem vind.. Ikzelf kan hem niet actief houden, want ik heb al teveel accounts, sorry ;c |
| | | Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately di 26 mei 2015 - 21:38 | |
| Ik zit serieus te twijfelen man... :c xx |
| | | Jara 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately di 26 mei 2015 - 21:41 | |
| Kan Thistle moordenaar zijn? Ze is een BC'er en ik denk dat ze het wel leuk zou vinden... Maar ik moet er nog ff over denken. |
| | | Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately wo 27 mei 2015 - 12:44 | |
| Ik wil best wel proberen om Foxie over te nemen xx - Voorbeeldpost:
Ik brak best wel in voorbeeldposts. Maar hier heb je een klein ideetje mee en je weet ook hoe ik ongeveer post ^-^ *Kijkt naar topic tussen Bear x Ash* c: Ik doe ook een kat in mijn post om hem beter te spelen, maar normaal doe ik dit niet xD
Foxfang liet zijn rasperige tong over zijn rossige vacht gaan. Het was redelijk koel vanavond, wat zijn lichaam eens rust gaf. Al die warme Newleaf dagen... Alhoewel hij mocht niet klagen. Windclan was sterk vermagerd, waaronder hij ook. Nu Newleaf volop bezig is en met Greenleaf in zicht keren de konijnen terug en dus ook het vet. Terwijl hij zijn rug verder waste liet hij zijn lichtblauwe ogen over het camp gaan. Het verraste hem hoe dik sommige katten waren. Die genoten dan weer te veel van de terugkeer van de prooi. Hij zuchtte geërgerd en richtte zich weer op zijn mooie vacht.
Zijn kaken rekte zich uit tot een enorme geeuw waarbij talloze, vlijmscherpe tanden tevoorschijn kwamen. "Hola, eet me niet op." Fox keek een beetje geschrokken op, wat hij met een kleine, mierzoete glimlach probeerde te verstoppen. "Dag jongedame.", miauwde hij met een knikje. De poes glimlachte verlegen. "Ben je net gaan jagen?" De rosse kater wikkelde zijn pas gewassen staart over zijn grote poten. "Ja. Je wilt niet weten hoeveel prooi ik bij elkaar heb geraapt.", loog hij gladjes. De poes grijnsde. "Goed, dan heb je wel een beloning verdiend." Foxfang keek de gevlekte poes achterna. Hij zette zich wat rechter, terwijl hij op zijn 'beloning' wachtte. Ze kwam terug gelopen met een groot konijn. Jammieee... "Dat ziet het heel lekker uit, Twistflower." De poes schoof het konijn naar hem toe. Met een kleine grijns op zijn gezicht begon hij te eten. De lekkere, malse hap gleed door zijn keel en belandde in zijn hongerige maag die een tevreden geluid maakte.
Wat een heerlijke dag...
Laatst aangepast door Bearpaw op wo 27 mei 2015 - 14:54; in totaal 7 keer bewerkt |
| | | E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately wo 27 mei 2015 - 14:01 | |
| Ik zou hem ook wel willen overnemen. |
| | | Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately wo 27 mei 2015 - 18:28 | |
| - Bearpaw schreef:
- Ik wil best wel proberen om Foxie over te nemen xx
- Voorbeeldpost:
Ik brak best wel in voorbeeldposts. Maar hier heb je een klein ideetje mee en je weet ook hoe ik ongeveer post ^-^ *Kijkt naar topic tussen Bear x Ash* c: Ik doe ook een kat in mijn post om hem beter te spelen, maar normaal doe ik dit niet xD
Foxfang liet zijn rasperige tong over zijn rossige vacht gaan. Het was redelijk koel vanavond, wat zijn lichaam eens rust gaf. Al die warme Newleaf dagen... Alhoewel hij mocht niet klagen. Windclan was sterk vermagerd, waaronder hij ook. Nu Newleaf volop bezig is en met Greenleaf in zicht keren de konijnen terug en dus ook het vet. Terwijl hij zijn rug verder waste liet hij zijn lichtblauwe ogen over het camp gaan. Het verraste hem hoe dik sommige katten waren. Die genoten dan weer te veel van de terugkeer van de prooi. Hij zuchtte geërgerd en richtte zich weer op zijn mooie vacht.
Zijn kaken rekte zich uit tot een enorme geeuw waarbij talloze, vlijmscherpe tanden tevoorschijn kwamen. "Hola, eet me niet op." Fox keek een beetje geschrokken op, wat hij met een kleine, mierzoete glimlach probeerde te verstoppen. "Dag jongedame.", miauwde hij met een knikje. De poes glimlachte verlegen. "Ben je net gaan jagen?" De rosse kater wikkelde zijn pas gewassen staart over zijn grote poten. "Ja. Je wilt niet weten hoeveel prooi ik bij elkaar heb geraapt.", loog hij gladjes. De poes grijnsde. "Goed, dan heb je wel een beloning verdiend." Foxfang keek de gevlekte poes achterna. Hij zette zich wat rechter, terwijl hij op zijn 'beloning' wachtte. Ze kwam terug gelopen met een groot konijn. Jammieee... "Dat ziet het heel lekker uit, Twistflower." De poes schoof het konijn naar hem toe. Met een kleine grijns op zijn gezicht begon hij te eten. De lekkere, malse hap gleed door zijn keel en belandde in zijn hongerige maag die een tevreden geluid maakte.
Wat een heerlijke dag...
Van mij mag je hem overnemen ;3 Het maakt me niet echt uit hoe je met hem post maar ik zie dat je zijn karakter goed in je post gebruikt wat wel fijn is en ik denk dat hij vast wel actief word in jouw handen >x) Zal ik een pm sturen naar Bear met het ww als je zeker bent over dat je hem wilt overnemen?? |
| | | 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unfortunately wo 27 mei 2015 - 18:56 | |
| - Ashbrook schreef:
- Bearpaw schreef:
- Ik wil best wel proberen om Foxie over te nemen xx
- Voorbeeldpost:
Wat een heerlijke dag...
Van mij mag je hem overnemen ;3 Het maakt me niet echt uit hoe je met hem post maar ik zie dat je zijn karakter goed in je post gebruikt wat wel fijn is en ik denk dat hij vast wel actief word in jouw handen >x) Zal ik een pm sturen naar Bear met het ww als je zeker bent over dat je hem wilt overnemen?? :3 ik wou het al gewoon proberen, omdat zijn gedachtengang wat vaagjes leek xD (a) Hope so >3 En ja dat is goed xx |
| | | | Onderwerp: Re: Unfortunately | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |