Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Gevechten ma 18 mei 2015 - 20:18 | |
| Helleu,
Mijn karakter Soundpaw is laatst aangevallen, en wel redelijk gewond. Nu is mijn vraag, hoe ernstig worden dit soort dingen in de clan gezien. Want als ik er over nadenk heb ik het misschien wel een beetje heel erg overdreven. Voor een mens zouden deze verwondingen echter als best wel ernstig worden gezien (Vooral ook omdat de lange en scherpe nagels van katten zo makkelijk diep in andere katten kan worden geduwd zeg maar xD) Dus is het best wel dagelijks dat katten worden aangevallen en worden verwond of is het wel zeldzaam als dat gebeurt? Hoplijk is mijn vraag duidelijk ;p
Groetjess - Ben niet vaak online door onderstaande reden:
De zon piekte door de donkere, zware gordijnen. Het geluid van een zomerbries zweeft door het open raam, maar stug blijf ik achter de laptop. Van beneden hoor ik gelach, en de geur van vers gemaaid gras bereikt me zelfs helemaal boven. Geïrriteerd sta ik op om alles dicht te doen als ik een bericht binnenkrijg. ''Kom je zwemmen?'' Staat er. Twijfelend kijk ik naar de laptop, die mij aanstaart met het merk dat oplicht. Weer een golf van gelach klinkt in mijn oren, en als ik het toch even waag om naar buiten te kijken is de lucht helemaal blauw. Met een zucht gooi ik de gordijnen nu helemaal open en pak mijn telefoon met beide handen vast. ''Ik ben er in 10 minuten.'' Schrijf ik terug. Met een klap sluit ik de laptop en ren naar de zolder voor mijn bikini. Ook ik ben gezwicht voor de zomer.
|
|
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gevechten ma 18 mei 2015 - 20:29 | |
| Hangt er vanaf hoe erg jij er een drama van maakt :') Als jij hem dramatisch het kamp in laat lopen en hem laat uithuilen bij de leider (ik zeg maar wat) zal het iets heel groots kunnen worden, maar schrijf jij alleen af en toe dat hij verwondingen heeft zullen niet veel mensen erop ingaan. |
|