|
|
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:10 | |
| Kijkt iemand hier toevallig ook Arrow of The Flash? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:11 | |
| Wat komt er zoal binnen atm dan??
Arrow was ik mee begonnen maar vond ik niets @hierboven, The Flash wilde ik wel kijken maar gezien hij niet op Netflix staat wordt dat lastig xD |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:12 | |
| Tja, heb er nu al een paar gevonden. Maar de perfecte zit er nog niet in, al kom ik dichter! Ik voel het xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:13 | |
| Haha xD Houd die hoop vast Emma! Ik ken het probleem van foto's voor een faceclaim die je al hebt zoeken, zo'n gigantisch probleem altijd D: Katten zijn veel makkelijker (A) |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:13 | |
| @Flash Ik zit er nog wel aan te denken met arrow te beginnen |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:15 | |
| Bij Arrow heb ik mezelf ook door het eerste seizoen heen moeten worstelen aangezien mijn favoriete stripboek karakters [Black Canary, Deathstoke etc.] pas in de andere seizoenen echt aan bod komen.
Maar ik vind The Flash wel leuker, er zit meer mijn soort humor in. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:16 | |
| Katten zijn idd veel gemakkelijker, ook omdat daar mega veel mooie foto's van zijn! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:17 | |
| Praise! Ik dacht al dat ik de enige was die het eerste seizoen niets vond xD Doctor Who is meer iets voor mij honestly, en de Marvel series dus <3 Ja mensen staan gewoon niet leuk op de foto Emma xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:17 | |
| Ik wil dan eerst kijken of the vampire diaries wat is voor mij, dan heb ik staan Helix en nog wel een aantal anderen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:19 | |
| Marvel is bae! Alles is daarvan geweldig xD Al wou ik de Green Lanternserie op Popcorntime kijken, blijkt dat ie er niet op staat! D: |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:21 | |
| Ik ben niet zo'n fan van Marvel. Ze maken wel leuke films, maar qua animatie en stripboeken is DC gewoon beter ^^ en die beginnen met hun films nu ook al aardig op gang te komen.
BTW Green Lantern is zwaar underrated |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:23 | |
| Dat kan je inderdaad nog wel leuk vinden Gabs ^^ ik had alleen geen klik met de karakters erin :')
@Emma, dat is balen, ik kijk alleen netflix dus om eerlijk te zijn zou ik je ook niet kunnen zeggen waar je hem kan vinden :')
Ik vind de films van Marvel over het algemeen beter dan die van DC, en de heroes ook xD Maar dat ben ik met mijn diepe Iron Man en Loki love (A)" |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:27 | |
| Ik vond zelf de Batman films echt verschrikkelijk, aangezien ze de beste villians allemaal verpest hebben, maar ik kijk echt super uit naar de komende Justice League en Suicide Squad films, En de Superman Vs Batman. Met de nieuwe Batman krijgen ze nu een kans om het goed te doen. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:30 | |
| Hoe erg is het dat ik niet weet waar DC voor staat? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:33 | |
| |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:33 | |
| Dc Comocs staat voor Detictive comics comics xD. Marvel en Dc zijn origineel allebei stripboek fabrikanten, maar ze beginnen nu allebei met het maken van films en series. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:34 | |
| De batman films verschrikkelijk? Om eerlijk te zijn heb ik niet alle comics van Batman gelezen maar ik vond twee wel heel goed gedaan, zeker als je hem als een nieuw verhaal bekijkt ipv verfilming :') Superman vs. Batman heb ik ook veel over gehoord, wie speelt Batman daar eigenlijk in?
DC Comics is -in mijn ogen- de tegenhanger van Marvel met stripboeken en films over superhelden, zij hebben bijvoorbeeld Superman en Batman |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:40 | |
| In de comics is Batman altijd degene die de situatie helemaal in de hand heeft en alles al helemaal uitgepland heeft, en in de films had ik het gevoel dat hij een beetje als een kip zonder kop rondrende en de hele tijd maar in elkaar geslagen werd. Ik kan wel begrijpen dat mensen het leuk vinden, maar ik had gewoon niet het gevoel dat het batman niet was. Ik vond de tweede film wel de beste, maar in de laatste vond ik Bane en Talia eigenlijk maar zwakke aftreksels van de eigenlijke karakters. Maar Batman en Superman zijn zoiezo niet mijn favorieten ik heb meer met The Flash, Black Canary, Nightwing en the Birds of Prey.
De nieuwe Batman wordt gespeeld door Ben Affleck^^ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:43 | |
| Meh, ik wil mijn forum af hebben, maar ben momenteel te lui om er aan te werken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 mei 2015 - 17:49 | |
| Oh ja, als je het zo zegt snap ik je punt. Je hebt ook wel een beetje gelijk, hij was niet erg goed voorbereid op de meeste momenten, dat zorgde in de films natuurlijk voor verdieping van zijn karakter maar als je het vergelijkt met wat jij zegt van de comics is het inderdaad wel zonde en niet vergelijkbaar. Superman heb ik eigenlijk alleen de oude van gezien en zo vaak dat ik nu een lichte hekel heb gekregen aan die films xD Same met Spiderman van Marvel really :') Zijn die comics ook goed? Sorry, ik weet veel van films maar op het stripboeken gebied ben ik een nieuweling, ik ben zojuist begonnen in V voor Vendetta en dat is flink wennen vergeleken met normale boeken, wel heel gaaf!
& Ben Affleck is wel cool :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|