Raven | Romy 60 Actief
| |
| Onderwerp: Auraegon [RPG] zo 10 mei 2015 - 20:49 | |
| Na een tweehonderd jaar durende oorlog hebben de vier originele Tribes besloten in vrede te leven in één tribe. In maarliefst tweeduizend jaar is die ene Tribe, ''Tribe of Shimmering Sunrays'' genoemd, uitgegroeid tot een prachtig koninkrijk dat men nu kent als ''Auraegon''. Natuurlijk liggen er buiten de veilige muren van het koninkrijk nog genoeg gevaren. Mede dankzij dat vallen er dus ook veel avonturen te beleven.
Blijf jij veilig tussen de muren van het koninkrijk, zoek je een baantje en geniet je van een vredig leventje? Of besluit je om op zoek te gaan naar mysteries en avonturen buiten jou veilige haven? Auraegon speelt zich af in een fantasie wereld, dus vrijwel alles is mogelijk. Gif spuwende planten, razende eenhoorns, onderwater monsters, je kan het zo gek nog niet bedenken. Maak snel jou karakter aan en laat je fantasie de vrije loop! a d m i n i s t r a t o r s △
|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Auraegon [RPG] zo 10 mei 2015 - 20:57 | |
| Omg... Het is dat ik mijzelf beloofd heb om het alleen bij WC te houden, maar wat een mooi forum! Ik ga mij niet aanmelden, maar het ziet er super uit =D . |
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Auraegon [RPG] ma 11 mei 2015 - 17:24 | |
| mooi forum c: al denk ik niet dat ik me voorlopig ga aanmelden, heb het nogal druk :/ tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| Onderwerp: Re: Auraegon [RPG] | |
| |
|