Sluw sloop Blacksoul door de lichte mist. Behendig sloop ze van schaduw naar schaduw zonder dat andere katten haar zagen. Er waren ook eigenlijk helemaal geen katten, de geuren waren oud maar niet vervaagd. Blacksoul volgde de geuren. Dagen geleden was ze vertrokken van de War zone nadat de kat die haar had verzorgd na het gevecht met de hond had gezegd dat ze goed gerevalideert was. Reiskruiden had ze niet nodig, vlak voor haar vertrek had ze nog een merel gegeten maar tijdens de reisdagen had ze niet gejaagd. Ze wilde geen tijd verspillen op haar zoektocht. Ze was op zoek naar de Bloodclan en presieser naar Scrouge de leider. Ze kon lang verteren op een prooi, als hij maar dik of groot was. Vaan een simpel muisje kon ze net 2 dagen volhouden zonder te eten. Maar met een vogel of met een Konijn kon ze wel 4,5 dagen volhouden. Voor haar doemde een schuur op, ze zuchtte opgelucht, ze had het gehaald. Door een kier kroop ze naar binnen.'Dag Scrouge, ik ken je voorwaarden, erin en er nooit meer uit. Als je tijd hebt kan ik mij uitgebreid voorstellen.' Ze zei het dapper maar van binnen was ze toch wel een beetje nerveus.