|
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:29 | |
| - Crucial schreef:
- Clouddust schreef:
- Lieve mensen laten we even een momentje nemen om stil te staan bij mijn leed:
ik heb maar één week vakantie gehad en moet morgen weer gewoon naar school daarnaast is mijn klas een van de enige klassen die volledig les heeft deze week.
Dank u wel.
Laten we nu allemaal in stilte huilen en rouwen om mijn vakantie. Hahaha ik heb precies hetzelfde. Mijn broer en broertje hadden 2 weken vakantie en ik maar 1 T-T Ik haat mijn school. Dat heb ik dan weer wel, ik heb echt een hele leuke school XD Verder heeft mijn moeder ook twee weken gehad (ze is juf) en mijn broertje heeft op hetzelfde moment vakantie gekregen maar aankomende week nog vrij. Nouja, donderdag komt Jojo logeren tot en met zaterdag en zondag ben ik jarig :3 |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:30 | |
| - Crucial schreef:
- Clouddust schreef:
ik heb maar één week vakantie gehad en moet morgen weer gewoon naar school daarnaast is mijn klas een van de enige klassen die volledig les heeft deze week.
Dank u wel.
Laten we nu allemaal in stilte huilen en rouwen om mijn vakantie. Hahaha ik heb precies hetzelfde. Mijn broer en broertje hadden 2 weken vakantie en ik maar 1 T-T Ik haat mijn school. Ik zit met het probleem dat alle andere klassen amper les hebben in verband met examens, en het wij [het probleemklasje] hebben natuurlijk geen een keer uitval. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:31 | |
| Mijn school is echt bijzonder vaag bezig met vakanties en vrije dagen enzo, maarja mijn school is gewoon k*t |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:32 | |
| - Graywing schreef:
- Crucial schreef:
- Clouddust schreef:
Dank u wel.
Laten we nu allemaal in stilte huilen en rouwen om mijn vakantie. Hahaha ik heb precies hetzelfde. Mijn broer en broertje hadden 2 weken vakantie en ik maar 1 T-T Ik haat mijn school. Ik zit met het probleem dat alle andere klassen amper les hebben in verband met examens, en het wij [het probleemklasje] hebben natuurlijk geen een keer uitval. Wij hebben nooit uitval en nog nooit gehad, dat is een regel op school hahaha xD ik zit wel op een cultuurprofielschool, je mag leraren bij de voornaam noemen en ze zijn allemaal gestoord, alles is soepel en chill en zo dus dat is fijn :3 Beter eigenlijk dat ik geen uitval heb, ik woon in Utrecht en mijn school staat in Bilthoven, zo'n 13 kilometer verder xD |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:32 | |
| @ Jeltje; Ja ik weet niet mijn school is niet de leukste, teveel meegemaakt laten we het zo zeggen c': Ik heb wel donderdag en vrijdag vrij dat is wel lekker. Ahh leuk hoe oud word je ? ^^ |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:38 | |
| @Clouddust: Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik krijg toch nooit iets voor elkaar in de invaluren, en uitval is altijd wel chil als je iets langer kan uitslapen of eerder uit bent. En als het tussen de lessen door is dan heb ik toch altijd wel een vriendin die dan een tussenuur heeft.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:40 | |
| - Crucial schreef:
- @ Jeltje; Ja ik weet niet mijn school is niet de leukste, teveel meegemaakt laten we het zo zeggen c': Ik heb wel donderdag en vrijdag vrij dat is wel lekker.
Ahh leuk hoe oud word je ? ^^ Ah dat is vervelend :c ik heb dan ook vrij c: echt chill. 15 jaartjes ja ja xDD EDIT @Graywing Jaa het is soms wel vervelend, want we hebben wel een plus naast de school en daar kan je dan wel chillen, maar vanaf de derde mag je ook in de pauzes dus dat is niet erg dan xD Ik zou niet echt weten wat ik zou moeten doen, we hebben ook geen tussenuren op school dus we zijn soms best wel dood cx |
|
| |
Merel 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:44 | |
| - Clouddust schreef:
- Crucial schreef:
- @ Jeltje; Ja ik weet niet mijn school is niet de leukste, teveel meegemaakt laten we het zo zeggen c': Ik heb wel donderdag en vrijdag vrij dat is wel lekker.
Ahh leuk hoe oud word je ? ^^ Ah dat is vervelend :c ik heb dan ook vrij c: echt chill. 15 jaartjes ja ja xDD
15 pas :0 had je echt veel ouder geschat. Niet dat ik een foto van je had gezien maar gewoon hoe je schrijft zeg maar haha. |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:44 | |
| Ik meot telkens lachen als ik jou setje zie Jeltje xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:53 | |
| Zijn er mensen die me heel even willen helpen met het opnoemen van voor en tegenargumenten voor drie stellingen? D: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 21:55 | |
| Ik ga naar bed,
welterusten allemaal :3 ! |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:02 | |
| @Merel hahaha xD als je me in het echt zou zien zou je echt verbaasd zijn, ik lijk wat jonger volgens velen maar dat is ook gewoon omdat ik een raar gedrag heb xD @Luca Jaaa Iro heeft zich echt uitgeleefd :') vind hem zelf ook geweldig hahaha @Soof Ik wil je wel helpen hoor c: ben misschien niet de beste er in maar ik kan het altijd proberen :3 Tenslotte ben je mijn Kensington bud xDD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:04 | |
| Whooosh~ Nieuw setje voor Honey <3 Although er zit een fout in dr avatar -stare- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:05 | |
| ermahgawd quinty die is echt heel erg mooi <3 |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:07 | |
| @ Leltje: Achja, leuker dan een saai iemand die voor zich uitstaart toch :3 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:08 | |
| |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:08 | |
| Die is cute Q ^^
Wat is de stelling Soof?
Mn pa snurkt en mn hond ik zwaar door zijn mond aan het ademrn en ik stoor me dr vreselijk aan -,- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:12 | |
| @Crucial (hahaha Leltje xD) Jaaa altijd beter cx ik ben een nogal spring in het veld lol |
|
| |
Merel 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 22:19 | |
| - Clouddust schreef:
- @Crucial
(hahaha Leltje xD) Jaaa altijd beter cx ik ben een nogal spring in het veld lol Haha sorry moest even snel schrijven werd geroepen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|