Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Clouddust
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:29

Crucial schreef:
Clouddust schreef:
Lieve mensen laten we even een momentje nemen om stil te staan bij mijn leed:
ik heb maar één week vakantie gehad en moet morgen weer gewoon naar school
daarnaast is mijn klas een van de enige klassen die volledig les heeft deze week.

Dank u wel.

Laten we nu allemaal in stilte huilen en rouwen om mijn vakantie.

Hahaha ik heb precies hetzelfde. Mijn broer en broertje hadden 2 weken vakantie en ik maar 1 T-T Ik haat mijn school.
Dat heb ik dan weer wel, ik heb echt een hele leuke school XD
Verder heeft mijn moeder ook twee weken gehad (ze is juf) en mijn broertje heeft op hetzelfde moment vakantie gekregen maar aankomende week nog vrij.

Nouja, donderdag komt Jojo logeren tot en met zaterdag en zondag ben ik jarig :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:30

Crucial schreef:
Clouddust schreef:
daarnaast is mijn klas een van de enige klassen die volledig les heeft deze week.

Dank u wel.

Hahaha ik heb precies hetzelfde. Mijn broer en broertje hadden 2 weken vakantie en ik maar 1 T-T Ik haat mijn school.

Ik zit met het probleem dat alle andere klassen amper les hebben in verband met examens, en het wij [het probleemklasje] hebben natuurlijk geen een keer uitval.
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:31

Mijn school is echt bijzonder vaag bezig met vakanties en vrije dagen enzo, maarja mijn school is gewoon k*t
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:32

Graywing schreef:
Crucial schreef:
Clouddust schreef:

Dank u wel.

Ik zit met het probleem dat alle andere klassen amper les hebben in verband met examens, en het wij [het probleemklasje] hebben natuurlijk geen een keer uitval.
Wij hebben nooit uitval en nog nooit gehad, dat is een regel op school hahaha xD
ik zit wel op een cultuurprofielschool, je mag leraren bij de voornaam noemen en ze zijn allemaal gestoord, alles is soepel en chill en zo dus dat is fijn :3
Beter eigenlijk dat ik geen uitval heb, ik woon in Utrecht en mijn school staat in Bilthoven, zo'n 13 kilometer verder xD
Crucial
Member
31
Actief

CAT'S PROFILE
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:32

@ Jeltje; Ja ik weet niet mijn school is niet de leukste, teveel meegemaakt laten we het zo zeggen c': Ik heb wel donderdag en vrijdag vrij dat is wel lekker.
Ahh leuk hoe oud word je ? ^^
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:38

@Clouddust: Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik krijg toch nooit iets voor elkaar in de invaluren, en uitval is altijd wel chil als je iets langer kan uitslapen of eerder uit bent. En als het tussen de lessen door is dan heb ik toch altijd wel een vriendin die dan een tussenuur heeft.
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:40

Crucial schreef:
@ Jeltje; Ja ik weet niet mijn school is niet de leukste, teveel meegemaakt laten we het zo zeggen c': Ik heb wel donderdag en vrijdag vrij dat is wel lekker.
Ah dat is vervelend :c ik heb dan ook vrij c: echt chill.
15 jaartjes ja ja xDD

EDIT
@Graywing
Jaa het is soms wel vervelend, want we hebben wel een plus naast de school en daar kan je dan wel chillen, maar vanaf de derde mag je ook in de pauzes dus dat is niet erg dan xD
Ik zou niet echt weten wat ik zou moeten doen, we hebben ook geen tussenuren op school dus we zijn soms best wel dood cx
Crystalblue
Member
Merel
6
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crystalblue
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:44

Clouddust schreef:
Crucial schreef:
Ah dat is vervelend :c ik heb dan ook vrij c: echt chill.
15 jaartjes ja ja xDD

15 pas :0 had je echt veel ouder geschat. Niet dat ik een foto van je had gezien maar gewoon hoe je schrijft zeg maar haha.
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:44

Ik meot telkens lachen als ik jou setje zie Jeltje xD
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:53

Zijn er mensen die me heel even willen helpen met het opnoemen van voor en tegenargumenten voor drie stellingen? D:
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 21:55

Ik ga naar bed,

welterusten allemaal :3 !
Crucial
Member
31
Actief

CAT'S PROFILE
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:01

Goodnight Julia ^-^
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:02

@Merel
hahaha xD als je me in het echt zou zien zou je echt verbaasd zijn, ik lijk wat jonger volgens velen maar dat is ook gewoon omdat ik een raar gedrag heb xD
@Luca
Jaaa Iro heeft zich echt uitgeleefd :') vind hem zelf ook geweldig hahaha
@Soof
Ik wil je wel helpen hoor c: ben misschien niet de beste er in maar ik kan het altijd proberen :3
Tenslotte ben je mijn Kensington bud xDD
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:04

Whooosh~
Nieuw setje voor Honey <3
Although er zit een fout in dr avatar -stare-
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:05

ermahgawd quinty die is echt heel erg mooi <3
Crucial
Member
31
Actief

CAT'S PROFILE
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:07

@ Leltje: Achja, leuker dan een saai iemand die voor zich uitstaart toch :3
Honeyscent
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:08

Bedankt Jeltje n_n
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:08

Die is cute Q ^^

Wat is de stelling Soof?

Mn pa snurkt en mn hond ik zwaar door zijn mond aan het ademrn en ik stoor me dr vreselijk aan -,-
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:12

@Crucial 
(hahaha Leltje xD)
Jaaa altijd beter cx ik ben een nogal spring in het veld lol
Crystalblue
Member
Merel
6
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crystalblue
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 22:19

Clouddust schreef:
@Crucial 
(hahaha Leltje xD)
Jaaa altijd beter cx ik ben een nogal spring in het veld lol

Haha sorry moest even snel schrijven werd geroepen c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: